Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Ik ga het nog wel eens proberen, thanks voor de reacties! Kan het kwaad om hem eens door te spuiten met een compressor/wd40?
 
Ik ga het nog wel eens proberen, thanks voor de reacties! Kan het kwaad om hem eens door te spuiten met een compressor/wd40?

Dat ligt eraan welke wd40 je bedoelt, maar ik ga van de gewone uit. In dat geval, beter niet doen. Je hebt speciale contactspray. Ook zou je potloodslijpsel kunnen proberen (werkt ook op lastige ritsen). Je wilt iets hebben dat droog is en dat het probleem niet erger maakt. Wd40 geeft uiteindelijk alleen maar meerviezigheid.

Hier een filmpje, info vanaf 29:00 ongeveer
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt eraan welke wd40 je bedoelt, maar ik ga van de gewone uit. In dat geval, beter niet doen. Je hebt speciale contactspray. Ook zou je potloodslijpsel kunnen proberen (werkt ook op lastige ritsen). Je wilt iets hebben dat droog is en dat het probleem niet erger maakt. Wd40 geeft uiteindelijk alleen maar meerviezigheid.

Hier een filmpje, info vanaf 29:00 ongeveer
Wel alleen het slijpsel van de potloodpunt gebruiken, dat is grafiet en het enige dat je in je slot wilt kieperen.
 
:N Ga naar een goede dhz zaak en koop een busje slotspray. Schoner en beterder voor je slot(en).

Puntenslijpsel is inderdaad leuk als het niet ij een vochtige omgeving wordt gebruikt. Zodra er vocht ij het slot komt kan het weer gaan klonteren.

Slotspray is als het goed is vochtwerend
 
Vandaag het hielplaatje eindelijk kunnen wisselen, ik heb nu een linker schetsplaat te koop met een zwart hielplaatje voor de FZ6 http://link.marktplaats.nl/m1295562...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

En een gear indicator geinstalleerd en ingeleerd, bevalt meteen al goed. Zal de volgende rit een stuk comfort erbij geven.

Nu alleen nog steeds de motor eens wassen voor de mooie foto en de versnellingshendel even afstellen, mijn nieuwe motorlaarzen zijn ietsje hoger.
 
Ben ik weer! Ondertussen bij de fysio geweest en waarschijnlijk is het een beklemde zenuw door een spier. Heb 1 dry needling sessie nu gehad (zeg maar accupunctuur 2.0) en heb zo’n Powerball. Kijken of het werkt. Maar nu even wat anders; mijn banden zijn 7 jaar oud en er moet dus wat nieuws op. Wat raden jullie mij aan? Ik rij afwisselend snelweg/stad, in alle weersomstandigheden en hou van stevig doorrijden.Wie kan mij helpen?
 
Maar nu even wat anders; mijn banden zijn 7 jaar oud en er moet dus wat nieuws op. Wat raden jullie mij aan? Ik rij afwisselend snelweg/stad, in alle weersomstandigheden en hou van stevig doorrijden.Wie kan mij helpen?
Volgens mij is elke current-gen sport tour band geschikt. Denk Michelin Road 5, Metzeler Roadtec 01, Dunlop RS3.
 
Ben ik weer! Ondertussen bij de fysio geweest en waarschijnlijk is het een beklemde zenuw door een spier. Heb 1 dry needling sessie nu gehad (zeg maar accupunctuur 2.0) en heb zo’n Powerball. Kijken of het werkt. Maar nu even wat anders; mijn banden zijn 7 jaar oud en er moet dus wat nieuws op. Wat raden jullie mij aan? Ik rij afwisselend snelweg/stad, in alle weersomstandigheden en hou van stevig doorrijden.Wie kan mij helpen?

Metzeler Roadtec Z8 Interact 180/55 ZR17 TL (73W) Achterwiel, M/C, Variante C - motorbandenmarkt.nl

Metzeler Roadtec Z8 Interact uitgeroepen tot beste sport-toer band


Zijn best ok :]
 
Heb nu Fazer 1000 van 2002 en bevalt prima!

1 puntje is toch het wind geruis/ gebulder!

Welke ruitjes rijden jullie mee?
 
Goh en toen had ik weer een Fazer 600 bij :P

full


Lang geleden al een 2003 en 2006 modelletje gehad. Maar sinds gister dus deze uit 2000 bedoeld als woon-werk fiets aangezien ik mijn nieuwe M1800RZ niet in Amsterdam wil parkeren. :X en 140km per dag tikt toch hard aan (en schrijft hard af) :+

't blijven toch leuke machines die Fazers, ben blij er weer eentje te hebben.
Rijd erg fijn! :]
 
Goh en toen had ik weer een Fazer 600 bij :P

[afbeelding]

Lang geleden al een 2003 en 2006 modelletje gehad. Maar sinds gister dus deze uit 2000 bedoeld als woon-werk fiets aangezien ik mijn nieuwe M1800RZ niet in Amsterdam wil parkeren. :X en 140km per dag tikt toch hard aan (en schrijft hard af) :+

't blijven toch leuke machines die Fazers, ben blij er weer eentje te hebben.
Rijd erg fijn! :]

Verstandige keus, mooie kleur ook! 8-)
 
Das toevallig!
Na 7 jaar in bezit te hebben gehad afgelopen zaterdag precies zo'n zelfde verkocht *D

Hebben nu een mooie zwarte fazer600 s2 uit 2007 erbij *O* voor vrouwlief *O*
 
Dat ligt eraan welke wd40 je bedoelt, maar ik ga van de gewone uit. In dat geval, beter niet doen. Je hebt speciale contactspray. Ook zou je potloodslijpsel kunnen proberen (werkt ook op lastige ritsen). Je wilt iets hebben dat droog is en dat het probleem niet erger maakt. Wd40 geeft uiteindelijk alleen maar meerviezigheid.

Hier een filmpje, info vanaf 29:00 ongeveer


Het stuur helemaal links om draaien was de truuk, bedankt voor de reacties
 
Deze post kopiëren en aanvullen

Motorgek!: Delft
Kalekat: Bleiswijk
Jasper van Iwaarden: Meppel
PatrickSoler: Leiden
Vriend: Assen
Plexat: Huizen

Datumpje prikken?
Denk dat veel mensen moeten werken doordeweeks dus een zaterdag of een zondag doen? Misschien t makkelijkst om een appgroepje te beginnen?
 
Laatst bewerkt:
Deze post kopiëren en aanvullen

Motorgek!: Delft
Kalekat: Bleiswijk
Jasper van Iwaarden: Meppel
PatrickSoler: Leiden
Vriend: Assen
Plexat: Huizen
NorthSider: Den Haag

Datumpje prikken?
Denk dat veel mensen moeten werken doordeweeks dus een zaterdag of een zondag doen? Misschien t makkelijkst om een appgroepje te beginnen?

NorthSider stelde een retorische vraag ipv zichzelf erin te zetten, vandaar de edit :+

Ik heb vanaf juli op zich wel tijd in de weekenden. Zaterdag of zondag maakt mij niet echt uit. Blijven toch wel nuchter omdat we moeten rijden :t
 
Motorgek!: Delft
Kalekat: Bleiswijk
Jasper van Iwaarden: Meppel
PatrickSoler: Leiden
Vriend: Assen
Plexat: Huizen
Spykes: Berkel-Enschot

Ik denk alleen dat ik de eerste rit er niet aan toe kom om mee te gaan, de pasgeboren dochter eist nog iets teveel tijd op. Mocht er in het najaar nog een rit komen ben ik denk wel van de partij
 
Mijn fazer 1000 01 heeft dus nu 25dkm gedraaid. Wat is jullie ervaring met koppelingsplaten? Zou sneu zijn als ik net in Duitsland de berg niet meer op kom.. Hij slipt nu nog niet overigens.
 
  • Motorgek!: Delft
  • Kalekat: Bleiswijk
  • Jasper van Iwaarden: Meppel
  • PatrickSoler: Leiden
  • Vriend: Assen
  • Plexat: Huizen
  • NorthSider: Den Haag
  • Spykes: Berkel-Enschot

Ik zal dit overzicht in de OP zetten en actualiseren bij updates
 
Terug
Bovenaan Onderaan