TT 2018

De nieuwe tribunes is allemaal om de F1 naar assen te halen,die er denk ik wel gaat komen
 
De nieuwe tribunes is allemaal om de F1 naar assen te halen,die er denk ik wel gaat komen

Ben er ook bang voor. Zandvoort krijgt het gewoon niet voor elkaar. Die lopen al 30 jaar achter de feiten aan en dus ook 30 jaar achter. Maar ik zit er niet op te wachten. Dacht gisteren nog: Voor E 46,- een paar prachtige races gezien. Voor de F1 betaal je gemiddeld E 300,- voor een kaartje en wat krijg je te zien: Een optocht en een nog verder verneukte baan :z :Z
 
Ik vind die Energica nu al niet meer normaal, maar super. :9~

Die auto van je trouwens, geweldig. :}

[afbeelding]

Ja, daar mocht ik ook in meerijden |( ..... ;)

Maar ondanks dat we met het koekblik zijn geweest een geweldige dag gehad.
Koekblik had ook voordelen; geen leren pak met de warmte en een paar biertjes tijdens de race is ook niet verkeerd :9

Maar volgend jaar weer op de brommer ( nee het is niet mijn motor die naar de klote is ;)

05.15 uit regio Nijmegen vertrokken en om 07.08 mijn kaartje betaald volgens de RABO bank. Op tijd vertrekken is wel zo relaxed :) Goed sfeertje op het talud bij de Ruskenhoek naast de Rossitribune. Geen vervelende dronkenlappen gezien daar. Terug duurde wat langer maar na ruim 3 uur ( #34 weet wel waar het gaspedaal zit :+ ) zaten we bij de lokale snackbar wat te bikken en nog ff na te praten met een biertje in de avondzon.

Kortom een topdag; goed gezelschap, heerlijk weer en een moto GP race die nu al legendarisch is.
 
Ben er ook bang voor. Zandvoort krijgt het gewoon niet voor elkaar. Die lopen al 30 jaar achter de feiten aan en dus ook 30 jaar achter. Maar ik zit er niet op te wachten. Dacht gisteren nog: Voor E 46,- een paar prachtige races gezien. Voor de F1 betaal je gemiddeld E 300,- voor een kaartje en wat krijg je te zien: Een optocht en een nog verder verneukte baan :z :Z

dat kan geen toeval zijn :+
 
De nieuwe tribunes is allemaal om de F1 naar assen te halen,die er denk ik wel gaat komen

Als het aan de coureurs ligt niet; Rossi noemde het zo'n beetje heiligschennis.

Assen is een motorcircuit en dat moeten ze niet gaan verneuken voor F1.
Het circuit ruikt natuurlijk poen maar soms is het beter tevreden te zijn met wat je hebt.
 
Tribunes leveren alleen het circuit meer geld op hoor, als je voor 46 euro ook op de tribune mocht geef ik je gelijk.

De keuzes van de laatste jaren draaien allemaal om geld, een TT hal waar niemand op zat te wachten, het circuit inkorten zodat we de motoren vaker langs zien komen, laat me niet lachen!!!!

Vroegah was alles beter....

Wil je in de toekomst nog een TT hebben zal je moeten door ontwikkelen. En misschien wel helaas betekent dit investeren naar de normen van Dorna. Doet Assen dit niet, einde TT en dat is wel de kurk waar het complex opdrijft. Van een BSB of WSB-race houdt je echt geen circuit als Assen in stand.

Voor wat betreft de electro-fietsen en investeren in zonnepanelen. Dit kan nog wel eens de wind uit de zeilen halen van Baggelhuizen kliek en de Groen-linksers die het liefst van de races en het circuit afwillen.

De wereld verandert en wij veranderen mee.
 
Dan liever geen race. Ik zal hoe dan ook niet naar een E race kijken, laat staan bezoeken. Laat dan maar klappen. Wie niet luisteren wil..
 
Als het aan de coureurs ligt niet; Rossi noemde het zo'n beetje heiligschennis.

Assen is een motorcircuit en dat moeten ze niet gaan verneuken voor F1.
Het circuit ruikt natuurlijk poen maar soms is het beter tevreden te zijn met wat je hebt.

ik zat op zaterdag op de winterdijk en als je dan de racelijn bekijkt van de motoren is die vergelijkbaar met die van de auto's lijkt met, vooral door de ramshoek heb je dus maar 1 lijn, het stukje naar de GT is te kort om echt uit te remmen. Twee breed met een F1 auto door de GT gaat écht niet. enige wat ik zou kunnen bedenken wat daar als oplossing kan is de kniebocht terug brengen, dan kunnen ze hun DRS daarna meteen open gooien op dat enorm lange rechte stuk van Assen ;)

Meeuwenmeer is dan de beste plaats om kiekjes te schieten, flink vonken trekken in die kuil.
 
ik zat op zaterdag op de winterdijk en als je dan de racelijn bekijkt van de motoren is die vergelijkbaar met die van de auto's lijkt met, vooral door de ramshoek heb je dus maar 1 lijn, het stukje naar de GT is te kort om echt uit te remmen. Twee breed met een F1 auto door de GT gaat écht niet. enige wat ik zou kunnen bedenken wat daar als oplossing kan is de kniebocht terug brengen, dan kunnen ze hun DRS daarna meteen open gooien op dat enorm lange rechte stuk van Assen ;)

Meeuwenmeer is dan de beste plaats om kiekjes te schieten, flink vonken trekken in die kuil.


Plekken voor aanremmen en insturen zijn heel verschillend ;) daardoor werkt het niet zo goed om beide op de zelfde baan te doen.
 
Weet niet of de tribune in de haarbocht nu stoeltjes heeft met rugleuning, maar op de GT is dat niet wat ik erg onprettig vind. Na een dag krom zitten heb ik echt wel last van mijn rug. Dat is ook jarenlang een reden geweest om op de hoofdtribune te zitten.

Uiteindelijk draait het allemaal om geld, ook binnen het racen zelf. Dat maakt het nu eenmaal dat bepaalde dingen gedaan worden waar het niet iedereen mee eens is.
 
Weet niet of de tribune in de haarbocht nu stoeltjes heeft met rugleuning, maar op de GT is dat niet wat ik erg onprettig vind. Na een dag krom zitten heb ik echt wel last van mijn rug. Dat is ook jarenlang een reden geweest om op de hoofdtribune te zitten.

Uiteindelijk draait het allemaal om geld, ook binnen het racen zelf. Dat maakt het nu eenmaal dat bepaalde dingen gedaan worden waar het niet iedereen mee eens is.

De stoeltjes in de haarbocht langs het rechte stuk hebben rugleuningen. Maar wat zit dat allemaal krap zeg. Moet er niet aan denken om hier met een race te zitten. Je kan dan nog geen tas mee nemen, en elke keer mensen voor je langs te klimmen als ze weer eens bier/vreten moeten halen of pissen.
 
Dat valt reuze mee TimP. Ik heb voor het tweede jaar op rij op de Haarbocht tribune gezeten, en kwa ruimte houdt het niet over. Maar een tas meenemen enz, is allemaal goed te doen. Je benen strekken is helaas een ander verhaal...

Wij hebben wel het geluk dat we precies voor het "balkon" van de trap zitten, met de bocht precies voor onze neus, en goed uitzicht op de schermen. Perfect uitzicht en niemand achter je, schone toiletten, eet- en drinktentjes onder de tribune op korte loopafstand. Deze plekken bevallen ons prima!

36441882_1812771192120764_7509188277635645440_n.jpg
 
05.15 uit regio Nijmegen vertrokken en om 07.08 mijn kaartje betaald volgens de RABO bank. Op tijd vertrekken is wel zo relaxed :) Goed sfeertje op het talud bij de Ruskenhoek naast de Rossitribune. Geen vervelende dronkenlappen gezien daar. Terug duurde wat langer maar na ruim 3 uur ( #34 weet wel waar het gaspedaal zit :+ ) zaten we bij de lokale snackbar wat te bikken en nog ff na te praten met een biertje in de avondzon.

Kortom een topdag; goed gezelschap, heerlijk weer en een moto GP race die nu al legendarisch is.
Wow 100% geslaagd dus. Klinkt inderdaad top. :} :9~
Of de F1 zo rendabel is, valt nog maar te bezien: Officieel: Maleisië in 2017 voor het laatst op F1-kalender

Vergis je niet: Voor de MotoGP betaalt Assen plus minus 7,5 miljoen Euro. Voor de F1 betalen ze E 20 miljoen Euro!
Maar in het laatste geval staat wel heel Nederland ( onterecht ) op zijn kop. -O-
Dus als de MotoGP rendabel is, dan lukt het met de F1 zeker. In ieder geval het tweede jaar. '(
 
moest je eens opzoeken op youtube.camping "DE HAAR" denk ik is toch een speciale.
ik ga al voor de 13 keer naar de TT en ben nog onder de indruk iedere keer als ik daar langskom.

Toch besloten om naar De Haar te gaan. Wat een geweldige camping. Rust was inderdaad uit den boze, want om 05:30 besloot iemand om nog maar even een band op te roken met zijn SRAD. Kleine detail is dat hij geen demper erop had. Ik kon er wel om lachen, maar geslapen heb ik nauwelijks. Voorts naar de TT geweest op de Winterdijktribune waar ik een perfect uitzicht had op de laatste S-Bocht en een groot scherm voor mijn neus had. Volgend jaar weer De Haar voor mij *D
 
Via social media kun je de enquete invullen. Op en aanmerkingen kun je aangeven. Doen! Wordt echt naar gekeken.
Ook ik heb me geërgerd aan de zwalkende en fietsende campinggasten bij de vertrekroute van de motoren. Dit als opmerking aangegeven bij de enquete. Als nog een paar honderd man dan aangeeft zal er (hopelijk) wat aan gedaan worden.
 
moeten ze gewoon wat aan gaan doen anders blok ik ze de volgende keer de doorgang.
Heb meerdere gevallen gezien waarbij auto s geraakt werden met stoelen , sturen of wat dan ook en de mensen fietsen gewoon door.
 
Wow 100% geslaagd dus. Klinkt inderdaad top. :} :9~Maar in het laatste geval staat wel heel Nederland ( onterecht ) op zijn kop. -O-
Dus als de MotoGP rendabel is, dan lukt het met de F1 zeker. In ieder geval het tweede jaar. '(

Ach eerst maar eens kijken of het überhaupt zover komt. Ecclestone & Co zijn vanaf 1985 vaker op Zandvoort geweest. "Nee alleen nog dit aanpassen, dan komt het goed". Inmiddels zijn we 33 jaar verder _O- :z
 
:t

Zojuist ingevuld en opnieuw gemeld dat ze eens moeten kijken naar het betaalsysteem van de Nurburgring. Nu hopen dat ze er een keer wel iets mee doen.

Zou je kunnen vertellen wat daar beter gaat? Ik neem aan dat je het over het betalen van consumpties hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan