TT 2018

Laatst bewerkt:
Toch besloten om naar De Haar te gaan. Wat een geweldige camping. Rust was inderdaad uit den boze, want om 05:30 besloot iemand om nog maar even een band op te roken met zijn SRAD. Kleine detail is dat hij geen demper erop had. Ik kon er wel om lachen, maar geslapen heb ik nauwelijks. Voorts naar de TT geweest op de Winterdijktribune waar ik een perfect uitzicht had op de laatste S-Bocht en een groot scherm voor mijn neus had. Volgend jaar weer De Haar voor mij *D


Haha..leuk om te horen dat je u hebt vermaakt daar.
laat me raden..je bent zeker een twintiger?
Later zal je daar niet meer staan vrees ik....dan zoek je rustiger campings op.
maar geniet ervan zolang het kan.
 
Hij wordt niet of nauwelijks genoemd op het forum sinds afgelopen weekend, maar voor mij toch echt wel een held die een vlekkeloos weekend liet zien op Assen. Niemand kon echt in de buurt komen van zijn sectortijden. Deed dat eerder in de moto 3 hier en wederom in de moto 2. Ik hoop dat die het seizoen als kampioen afsluit en wederom volgend jaar wint in Assen op de Pramac! :9

Ik ben fan van Pecco *O*



full
 
Zou je kunnen vertellen wat daar beter gaat? Ik neem aan dat je het over het betalen van consumpties hebt?

Iedere bezoeker krijgt een Nurburgring betaalpas waar je een bedrag kan uploaden. En aan het einde van de dag weer kan downloaden zeg maar. Voordelen: Cateringmedewerkers hoeven geen geld meer aan te nemen . Hygienischer dus. En je betaald contactloos, dus veel sneller.
 
Iedere bezoeker krijgt een Nurburgring betaalpas waar je een bedrag kan uploaden. En aan het einde van de dag weer kan downloaden zeg maar. Voordelen: Cateringmedewerkers hoeven geen geld meer aan te nemen . Hygienischer dus. En je betaald contactloos, dus veel sneller.

Oja. En staan er geen enorme rijen bij die upload-terminals? En wat is het voordeel tegenover direct contactloos betalen met je pin-pas?
Ik zag dat je op veel plekken wel met pin kon betalen, maar dat was dan bijv 1 uit 5 kassa's.

Ik was van het weekend op een festival waar je 'tokens' kon pre-orderen. Dus thuis vanaf de bank kocht je de avond van te voren voor 50,- munten. Op het festival liep je naar een automaat, scande je barcode en je munten kwamen er uit.
 
Laatst bewerkt:
er lopen daar mensen met pinapparaten tussen het publiek, hoef je nooit te wachten want je kunt je pasje zoweer opladen.
 
Laatst bewerkt:
ik ben het eens met AlbertR6power over het vertrekkende publiek, ik heb deze 3 dagen op de bus gereden voor aan en afvoer van het publiek naar het station maar als je wist hoe vaak je dan moet stoppen of afremmen omdat men gewoon op de busbanen gaat lopen of fietsen, en als dan iedereen even wacht komt er weer zo,n zatlap de weg op en denkt die bus stopt wel,,,, jammerdan ik reed stapvoets en was niet van plan om nog een keer te stoppen met gevolg dat hij nog een stootje kreeg, maar jongens DAN WORDT MENEER TOCH EVEN KWAAD en sloeg bijna m,n ruitjes in, wat een dombo.
 
Iedere bezoeker krijgt een Nurburgring betaalpas waar je een bedrag kan uploaden. En aan het einde van de dag weer kan downloaden zeg maar. Voordelen: Cateringmedewerkers hoeven geen geld meer aan te nemen . Hygienischer dus. En je betaald contactloos, dus veel sneller.


Hygienischer hoeft het niet te zijn, heb laatst gelezen dat geld neit "vies"is.. schijnt juist heel weinig bacterien op te nemen

Niet dat het wat met dit topic te maken heeft ofzo :P
 
Hygienischer hoeft het niet te zijn, heb laatst gelezen dat geld neit "vies"is.. schijnt juist heel weinig bacterien op te nemen

Niet dat het wat met dit topic te maken heeft ofzo :P

De meeste bezoekers namen het sws niet zo nauw met de hygiene :')
 
Geld onder festivalbezitters of geld gemiddeld?
Papier en muntgeld maakt ook nog uit.

Gewoon even aflikken is heel goed voor de weerstand. :+ :+

( Maar pas op voor streptokokken, een geslacht van grampositieve, facultatief anaerobe kokken bacteriën, dat kan de dood tot gevolg hebben )
 
Oja. En staan er geen enorme rijen bij die upload-terminals? En wat is het voordeel tegenover direct contactloos betalen met je pin-pas?
Ik zag dat je op veel plekken wel met pin kon betalen, maar dat was dan bijv 1 uit 5 kassa's.

Ik was van het weekend op een festival waar je 'tokens' kon pre-orderen. Dus thuis vanaf de bank kocht je de avond van te voren voor 50,- munten. Op het festival liep je naar een automaat, scande je barcode en je munten kwamen er uit.

Nee die rijen vallen erg mee omdat er genoeg mensen rondlopen waar je naar toe kan met je pasje om te uploaden. De doorvoersnelheid met betalen is op de Nurburgring veel hoger wegens dat contactloos betalen. Op Assen stonden ze continu te tappen. En het betalen duurde erg lang. Velen betalen namelijk (bewust) niet contactloos. En met een circuitpas los je dat dus op.
 
Laatst bewerkt:
Hygienischer hoeft het niet te zijn, heb laatst gelezen dat geld neit "vies"is.. schijnt juist heel weinig bacterien op te nemen

Niet dat het wat met dit topic te maken heeft ofzo :P

Nee hoeft niet. Wat denk je als je continu staat te bakken, geld aanneemt en daarna weer rauw vlees vast pakt? Bij het bedoelde systeem, raken de verkopers helemaal niets meer aan. Je hoeft als klant alleen je pasje boven een lezer te houden. Maar wil die discussie niet voeren. Ik vond het een goed idee, gezien ik beide systemen ken. Wat ze ermee doen, moeten ze zelf weten.
 
Laatst bewerkt:
Top-weekend gehad.

Alle races afgekeken.
Daarna nog iets eten en rustig terug naar de motor gelopen.
Daar nog een half uurtje gewacht en het parkeerterrein van de motoren was bijna leeg.

In 1x door kunnen rijden naar de oprit van de snelweg, want het "landweggetje" naar de snelweg toe was leeg.

Maar ipv net voor de oprit naar rechts te gaan, werden we verplicht de file ingestuurd die op de snelweg stond :(

Dus eerst tig km door de file heen ploeteren, om daarna weer dezelfde hoeveelheid km's terug te moeten rijden.
Dat was het enige wat klote geregeld was.
 
Hij wordt niet of nauwelijks genoemd op het forum sinds afgelopen weekend, maar voor mij toch echt wel een held die een vlekkeloos weekend liet zien op Assen. Niemand kon echt in de buurt komen van zijn sectortijden. Deed dat eerder in de moto 3 hier en wederom in de moto 2. Ik hoop dat die het seizoen als kampioen afsluit en wederom volgend jaar wint in Assen op de Pramac! :9

Ik ben fan van Pecco *O*



[afbeelding]
Is echt een goede rijder ja, maakt ook weinig fouten. Hij zal volgend seizoen weer een ander startnummer moeten nemen, aangezien Rins met 42 rijdt.
 
Hij wordt niet of nauwelijks genoemd op het forum sinds afgelopen weekend, maar voor mij toch echt wel een held die een vlekkeloos weekend liet zien op Assen. Niemand kon echt in de buurt komen van zijn sectortijden. Deed dat eerder in de moto 3 hier en wederom in de moto 2. Ik hoop dat die het seizoen als kampioen afsluit en wederom volgend jaar wint in Assen op de Pramac! :9

Ik ben fan van Pecco *O*





[afbeelding]

Wat houd je tegen om een topic over hem aan te maken ;)

Assen moet wel zijn favoriete baantje zijn :}
 
Laatst bewerkt:
Haha..leuk om te horen dat je u hebt vermaakt daar.
laat me raden..je bent zeker een twintiger?
Later zal je daar niet meer staan vrees ik....dan zoek je rustiger campings op.
maar geniet ervan zolang het kan.

Haha ja, een twintiger die voor het eerst ging. En inderdaad, dat zal vast. Maar voor nu was het weekend bijna perfect. Ik heb mij ook kapot gelachen om een duits groepje dat veels te diep in het glaasje hadden gekeken. Een van hen besloot nog even zijn streetfighter aan te slingeren terwijl hij kacheltje lam was en zijn koelvloeistof van alle kanten eruit spoot. _O-
 
Laatst bewerkt:
De tattoo van die gup staat verkeerd om. _O-

Als je vanaf de coördinaten kijkt niet en dat ook beschouwt als de hoofdingang. Ik zat op de GT en ook vanuit daar klopt de tattoo. Maar ach, ik ken er meerdere met een verkeerde tattoo :) Maakt de race niet minder.
 
Is echt een goede rijder ja, maakt ook weinig fouten. Hij zal volgend seizoen weer een ander startnummer moeten nemen, aangezien Rins met 42 rijdt.

Klopt, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Hij wordt niet of nauwelijks genoemd op het forum sinds afgelopen weekend, maar voor mij toch echt wel een held die een vlekkeloos weekend liet zien op Assen. Niemand kon echt in de buurt komen van zijn sectortijden. Deed dat eerder in de moto 3 hier en wederom in de moto 2. Ik hoop dat die het seizoen als kampioen afsluit en wederom volgend jaar wint in Assen op de Pramac! :9

Ik ben fan van Pecco *O*





[afbeelding]

Wat houd je tegen om een topic over hem aan te maken ;)

Assen moet wel zijn favoriete baantje zijn :}

Goed idee, zal het in gang zetten :9
 
Nee hoeft niet. Wat denk je als je continu staat te bakken, geld aanneemt en daarna weer rauw vlees vast pakt? Bij het bedoelde systeem, raken de verkopers helemaal niets meer aan. Je hoeft als klant alleen je pasje boven een lezer te houden. Maar wil die discussie niet voeren. Ik vond het een goed idee, gezien ik beide systemen ken. Wat ze ermee doen, moeten ze zelf weten.

Was ook niet bedoeld om een discussie te beginnen hoor , uiteindelijk zou ik me wel afvragen hoeveel dat kleine stukje hygiene nog uitmaakt als je constant mensen aanraakt of op plekken zit , staat , plast etc waar een ander dat ook doet of als je bijvoorbeeld een pasje gebruikt wat ook al door 33 anderen is gebruikt etc.

Maar dat het een mooi systeem is ben ik zeker met je eens !
 
Via social media kun je de enquete invullen. Op en aanmerkingen kun je aangeven. Doen! Wordt echt naar gekeken.
Ook ik heb me geërgerd aan de zwalkende en fietsende campinggasten bij de vertrekroute van de motoren. Dit als opmerking aangegeven bij de enquete. Als nog een paar honderd man dan aangeeft zal er (hopelijk) wat aan gedaan worden.

He Albert, jij ook op MF? :)
Als ik de Kater zeg weet je denk ik wel genoeg.

Ik zal eens kijken naar die enquete.
 
Via social media kun je de enquete invullen. Op en aanmerkingen kun je aangeven. Doen! Wordt echt naar gekeken.
Ook ik heb me geërgerd aan de zwalkende en fietsende campinggasten bij de vertrekroute van de motoren. Dit als opmerking aangegeven bij de enquete. Als nog een paar honderd man dan aangeeft zal er (hopelijk) wat aan gedaan worden.


Dat heb ik ook ingevuld op enquete.ik heb dronken fietsers tegen motoren aan zien gaan .en voetgangers tegen motors aan hangen omdat ze niet meer op hun benen konden staan.dat gaat niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan