Mijn ervaring met HH Motoren

En zo was ik gisteren van 8:00 tot 19:30 aan het werk. Klaar om 17:00 uur en voor de twee laatkomers (waarvan een uit België) dik 2 uur kwijt. En dan was de Belg wel blij dat ik gewacht had, maar het is ook niet dat ik nu overspoeld wordt met rum en positieve reviews of zo ;)

Maar misschien wel met een hoop stront als je niet had gewacht. :X
 
Het is een prachtig exemplaar. Exact zoals vermeld in de advertentie en deze zag er zelfs net zo strak uit als op de foto's! En ik had toch echt het idee dat de foto's bewerkt waren toen ik deze thuis aan het bekijken was dus ik was aangenaam verrast. Dat gold overigens voor alle foto's van GSXR'en die geadverteerd stonden op zijn website en die ik in de zaak heb bekeken en niet alleen die ik heb heb gekocht uiteindelijk.

Ik heb de motor nu net een kleine maand en er elke dag mee gereden naar het werk. Eén ding ontdekt en dat is dat de bobbins niet ver genoeg uitsteken waardoor de haken van de paddock stand langs de achterbrug zijn geschaafd. Dat is wel jammer, maar goed.

Voor de rest geloofde niemand in de eerste week toen de motor nog schoon was dat het ding al 10 jaar oud is! :9~

Ik heb uiteraard niet in een "conflict situatie" gezeten met hem, want dan kom je er pas echt achter hoe iemand is, maar ik kan mij slecht voorstellen dat hij er niet alles aan zal doen om iets op te lossen.

De GSXR'en die bij hem in de zaak stonden oogde ook allemaal van dezelfde kwaliteit. Ze hadden wat betreft het uiterlijk zo uit de fabriek kunnen komen.

Vooralsnog kan ik hem \ deze zaak alleen maar aanbevelen.

Ik ben overigens best benieuwd naar jouw ervaring. Kan ik jou hierover een PM sturen?

Ja ik zie het al: De moderne motoren zal idd. niet veel problemen opleveren. In mijn geval gaat het om een tweetakt. En die verkoopt hij alsof het goud is. Maar o wee als je iets reclameert. Dan is meneer niet thuis. Ja hoor, pm bus staat open :)
 
zeeuwse humor! hahahah lache man

Moest bij titel HH ook meteen lachen...

zocht op "lach", en vond gek genoeg alleen the bosso.

(en vermoedde eerst dat de 2e Haa wellicht een Peej moest zijn, HaaPeej motoren is tenslotte een classic hier)

en verder, TL;DR.
Sterkte met de zaak, wat het ook wezen mag.
 
Moest bij titel HH ook meteen lachen...

zocht op "lach", en vond gek genoeg alleen the Bosso.

(en vermoedde eerst dat de 2e Haa wellicht een Peej moest zijn, HaaPeej motoren is tenslotte een classic hier)

en verder, TL;DR.
Sterkte met de zaak, wat het ook wezen mag.

een-dag-zonder-een-lach-is-een-verloren-dag1490782267.jpg
 
Als ik het goed begrijp is er weg=weg gezegd. Tja.
Maar je had ook even op je foontje kunnen kijken wat er verder in de buurt te koop staat.
Iedereen heeft tegenwoordig het www toch bij de hand?
 
laat ik dan maar even reclame maken voor Harley Point Drachten:

Wij hadden afgesproken om op een zaterdag naar een motor te komen kijken en aangegeven dat er heel serieuze interesse was. Maar ( volgens mij) alleen telefonisch, dus ik kan me voorstellen dat dat vrij onzeker voelt voor een dealer.

Bleek dat we een paar dagen eerder al konden: die ochtend belt mijn man ( zonder duidelijk aan te geven dat hij eigenlijk pas zaterdag zou komen) dat ie langs wil komen voor die motor.
Prima, welkom, kom maar langs.
Worden we binnen een minuut teruggebeld, was door zn collega teruggefloten dat die motor al tot zaterdag voor iemand ( wijzelf dus) gereserveerd was.

En dat ging om een motor die toch echt al een poosje te koop stond.

Dat vond ik echt klasse! :t

Ik heb dezelfde ervaring met H-D point Drachten, telefonisch afspraak gemaakt voor het weekend,geen enkel probleem.
Ik ben toen ook al de volgende dag gegaan (eerder dus) en hij stond klaar voor de proefrit. Top!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan