Motor-Forum

Select Forum

knipperlichten werken niet goed Versys 650 2015

kawasaki versys 650 touring

Reg. datum:
30 jul. 2015
vanmorgen toen ik vertrok werkten mijn richting aanwijzers niet meer ook de vier knipperlampen niet. dus aangekomen op mijn werk direct maar eventjes naar de zekeringen gekeken niks aan te zien dan wat contact spray tussen de knopjes gespoten. dan contact terug aangezet werkte ze weer wel nu s'avonds terug op het werk terug het contact aan voor te vertrekken werkte ze weer niet dan terug contact af en terug aan gingen ze weer wel dus telkens als ze niet werken en ik zet het contact af en terug aan gaan ze meestal weer wel. iemand een idee? heb ook daarstraks de hele motor uit elkaar gehaald om de bedrading te checken maar niks kunnen vinden van slecht contact of iets dergelijks. het betreft hier een Kawasaki versys 650 bwj 2015
rédtnogbeiterasdievanelle

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
'knipperlichten werken niet goed' > 'knipperlichten werken niet goed Versys 650 2015'
Yellow Snakes MC

Reg. datum:
30 jul. 2015
thx martell :t

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
Heb je het relais gecontroleerd?
En de fitting van de lampjes?
Yellow Snakes MC

Reg. datum:
30 jul. 2015
Ja relais is nog goed fitting lampjes nog niet gecheckt.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.