TOMTOM RIDER 40, 400, 410, 450 ( DEEL 5 )

Ik was ook van plan om deze zomer via mijn smartphone door Europa te navigeren dmv de Mobile App. Ik wil dus ook een mooie route maken via mydrive. Zit je bij de app ook vast aan een maximaal aantal routepunten(waypoints)?
Nope, gewoon route maken en synchroniseren met je TomTom Go Mobile App. Die laatste bedoel je toch?
 
Absoluut. ik dacht even dat hetweer een databasefoutje bij BOL was (komt wel vaker voor) maar het zullen de laatste toestellen zijn; de 410 is bij TT al meer dan een jaar niet meer leverbaar. Bol geeft ook aan dat ze er nog slechts enkele hebben. Als je hiervan gebruik wil maken: snel schakelen!

Ik had er een Price-alert opstaan (op Tweakers' Pricewatch), voor wanneer hij onder de €200,- zou duiken. Laatst inderdaad al een keer vals alarm gehad. Maar nu was het echt, en dan moet je er inderdaad niet te lang over nadenken...
 
Laatst bewerkt:
ben tot de conclusie gekomen dat de TOMTOM Motordock Rider helemaal gebarsten is zowel voorkant als achterkant en zijkant zijn er nog mensen die dit euvel gehad hebben?
full
 
Kapotte motordocks is geen vreemd euvel (helaas). Ik zie dat je met een 2-cilinder rijdt.
Dit zal er mee te maken hebben. Daarnaast heb je de dock waarschijnlijk ook zonder enige vorm van demping gemonteerd op je motor zitten.
1- en 2-cilinders samen met een starre montage is helaas goed recept voor kapotte steunen.

Nu kan je zeggen dat TomTom slechte steunen maakt. Dat is misschien ook wel zo maar daar wordt je probleem niet mee opgelost. Een nieuwe steun kopen of onder garantie van TomTom zal maar even helpen totdat die ook weer kapot is.
 
Ja ik heb de speciale steun van kawasaki(sw motech) die eigenlijk op de ruitgeleiders gemonteerd zit en er zitten rubberen trillings dempende moerplaatjes tussen die eigenlijk de schokken zou moeten opvangen zal morgen foto's posten van de constructie. Nee garantie heb ik niet meer steun is bijna 3 jaar oud. Grtn
 
Laatst bewerkt:
3 jaar met dezelfde steun ik niet zo slecht. Ik begrijp dat je wel een vorm van demping hebt in de montage.
Dit verklaar eigenlijk de 3 jaar levensduur wel.

Ik had een steun op een 2-cilinder uiterst star gemonteerd. Ongeveer 1 jaar was voldoende om de steun te slopen.
 
nu ben ik aan het denken als ik nu op de 4 onderste boutjes die eigenlijk aan de ruit geleiders zit vastgemaakt ook rubber ringtjes plaats zou dat mss ook al beter zijn?
 
Ik ben van Iphone overgestapt naar Android.
Ik hoop dat deze hotspot stabieler is dan bij Iphone, dan kan ik straks met minder problemen op pad.

Hoe heette dat appje ook al weer om de BT (Bluetooth) verbinding hotspot stabieler maakt?
 
een vraag...

Ik heb van een reisorganisatie routes gekregen (gpx) en deze in mydrive geïmporteerd.

Ik zie nu dat elke route er 2x in staat, 1x als 'snelste' en 1x als 'geimporteerd'.
De 'snelste' route is alleen geen echte route, maar alle punten op de route die de route maakt.
Er staat dat ik deze route kan voltooien, maar volgens mij is hij dan gelijk aan de al 'geimporteerde' versie.

Moet ik hier iets mee? :?
 
@athome en vind je deze manier van bevestiging goed of toch maar met een rammount op het balhoofd plaatsen? Grtn
 
@athome en vind je deze manier van bevestiging goed of toch maar met een rammount op het balhoofd plaatsen? Grtn
Ziet er niet verkeerd uit. Zou het niet zo gauw aanpassen. Ik denk zelf dat je het verlies moet nemen en een nieuwe steun moet gaan kopen (of toch bij TomTom eens proberen). Het blijven gewoon zwakke steunen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan