WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
|( het is nog nooit uitverkocht geweest en ik kom er al vanaf jaartal 1982.

Gewoon slap gelul van die Bos.

Ach vanmiddag beweerde hij op een gegeven moment dat Rea Sykes voorbij gegaan was, terwijl Sykes op dat moment al een gat geslagen had van een paar 100 meter. Wij keken elkaar zo aan van: Zei hij dat nu echt? Maar konden er om lachen. Maak me er niet zo druk om.
 
Laatst bewerkt:
Ach vanmiddag beweerde hij op een gegeven moment dat Rea Sykes voorbij gegaan was, terwijl Sykes op dat moment al een gat geslagen had van een paar 100 meter. Wij keken elkaar zo aan van: Zei hij dat nu echt? Maar konden er om lachen. Maak me er niet zo druk om.

Ik denk dat voor veel commentatoren eerst geldt: "je moet maar een gek vinden die het doen wil", en dat kwaliteit, kennis en dergelijke daarna pas komen kijken. Tegelijkertijd denk ik, zet drie kennisrijke MF'ers in die box met een paar biertjes en wij lullen die microfoon toch ook wel vol? Hoe moeilijk kan het zijn?

Ach ja, so be it.
 
Het is af en toe niet erg prettig dat rommelige gedoe.

Ik heb race 1 met Brits commentaar gekeken en dat is echt top!

Ik quote:
" Van der Mark is absolutely voilence today!"

Heerlijk *D
 
Ja dat commentaar sloeg werkelijk nergens op ; of Rea houdt Michael bewust op om de naam van Kawa hoog te houden |(

Hou dan gewoon je kop dicht of ga wielrennen verslaan.
 
Wat was de WSS race trouwens super gaaf!

De gaafste race van dit weekend die ik heb gezien.

Die R6jes zijn wel dominant, maar het zijn er gelukkig een paar die er dan een mooie strijd van maken.

Zonde dat deze klasse zo aan het uitsterven is, want ook de Moto2 is vaak een genot om naar te kijken hoewel dat dit weekend wat meeviel.
 
Laatst bewerkt:
WSS was tof inderdaad
En luke die nog met zijn Triumph rondjes draait. Wel alle KIT parts opgekocht, dus ik ben benieuwd hoe lang hij hier nog mee rijdt.
 
Het contract met Imola is in ieder geval verlengd tot en met 2020. Goed om te zien, alhoewel ik graag had gehad dat ze ook nog steeds naar Monza gingen.
 
Hij geeft aan zelf er al uit te zijn.

Kwestie van tijd als ik het zo lees en ik denk dat zijn team hem zal steunen.

Raar als ze dat niet zouden doen.
 
Laatst bewerkt:
Einde van een tijdperk inderdaad, en een gemis voor de World Supersport. Kenan is niet mijn favoriete kampioen, maar wel een uitstekende benchmark voor het niveau in de klasse. Gelukkig zijn er nu ook een aantal Moto2 coureurs ingestroomd, dat geeft wel een beetje een beeld, maar Kenan was toch altijd wel een harde om te verslaan!
 
Balen voor Aegerter zeg. Als ik het goed begreep, dan heeft hij zijn seizoen middels crowdfunding moeten bekostigen, dus dit is ook een manier om op de kleintjes te letten. :P
 
Sofuoglu rijdt zijn laatste race in Imola

full
 
Volgens de commentator bij het BSB, is O'Halloran standby op Imola bij ten Kate Honda. Ze verwachten dat zowel Gagne als Camier kunnen rijden, maar zijn beiden nog niet topfit.
 
Dat vind ik juist eng ....
Als 'ie zijn koppie er maar bij houdt bedoel je?

In een persoonlijk commentaar van hem las ik dat ook de Turkse president erop had aangedrongen dat hij stopt...

Einde van een tijdperk inderdaad. Wat een machtig groot coureur is Sofuoglu, erg jammer dat we hem niet nog een keer in Assen hebben kunnen zien rondgaan, maar wat heb ik van hem genoten! :} Kenan, bedankt! Dat je nog maar veel Turks talent mag voortbrengen op de circuits. :)
 
Als 'ie zijn koppie er maar bij houdt bedoel je?

In een persoonlijk commentaar van hem las ik dat ook de Turkse president erop had aangedrongen dat hij stopt...

Einde van een tijdperk inderdaad. Wat een machtig groot coureur is Sofuoglu, erg jammer dat we hem niet nog een keer in Assen hebben kunnen zien rondgaan, maar wat heb ik van hem genoten! :} Kenan, bedankt! Dat je nog maar veel Turks talent mag voortbrengen op de circuits. :)

Jup en dat vind ik juist eng! Maar dat is een onderwerp, dat niet geschikt is voor dit topic.
 
Jup en dat vind ik juist eng! Maar dat is een onderwerp, dat niet geschikt is voor dit topic.

Ja is vreemd dat er zoveel waarde wordt gehecht aan de mening/wens van de president. Echter ziet hij de president niet alleen als president maar meer als vriend.

Lees hier:

"Wat valt er voor mij nog te winnen Evert, daarentegen heb ik veel zo niet alles te verliezen. Ik ben 5 keer wereldkampioen, ik ben 33 jaar, heb een lieve (Nederlandse) vrouw en een gezin. Kijk eens naar mijn haren, die waren tot voor kort zwart maar momenteel heeft de kleur grijs bijna de overhand, en heel eerlijk dan moet ik mezelf afvragen wat verstandig is. Ik was anders sowieso aan het einde van dit seizoen gestopt met racen, wereldkampioen worden dit seizoen zit er niet meer in en daarnaast is de Kawasaki dit seizoen niet de snelste motor van het veld. Om dit seizoen voorin mee te kunnen doen moet ik elke training, kwalificatie en race meer dan 100% geven. Ik ben me er daarnaast ook heel goed van bewust dat ik in deze klasse voor de Kawasaki successen moet zorgen, stop ik nu dan zadel ik mijn team en Kawasaki ook met een groot probleem op. Het zijn allemaal dingen die momenteel door mijn hoofd spelen.”

“Heel eerlijk, de blessure is niet het allergrootste probleem. Na de wedstrijd op Phillip Island ben ik gebeld door de Turkse president, hij maakte zich zorgen net als mijn familie over mijn gezondheid en de risico’s die ik steeds weer neem. Zoals je weet zijn twee van mijn broers ook om het leven gekomen tijdens het motorrrijden – één in het verkeer en de andere tijdens een raceweekend – en de president heeft gezegd dat ik hem en mijn familie deze zorgen niet langer aan mag doen. Deze boodschap is hard aangekomen en heeft me aan het denken gezet. Ik weet het dat het bij jullie in Nederland anders is, maar ik heb zoveel aan de president en de Turkse regering te danken dat het voor mij persoonlijk bijna niet mogelijk is om geen gehoor te geven aan dit verzoek. De president heeft gezegd dat ik het racen over moet laten aan de nieuwe jonge generatie Turkse wegracetalenten en dat daar voor mij een belangrijke taak is weggelegd. Hier ligt mijn toekomst, en zoals ik in het begin al vertelde; wat valt er voor mij de rest van dit seizoen nog te winnen.”

“Ja een hele moeilijke keuze. Maar, en dat is voor jullie Nederlanders misschien minder goed te begrijpen, mag en kan ik een verzoek van de president ook niet zomaar naast me neerleggen. Voor mezelf ben ik er al wel uit, alleen zullen er nog een aantal zaken goed afgehandeld moeten worden. Hier gaan we aan werken de komende weken en als alles geregeld is dan zullen Kawasaki en het team tijdens de volgende ronde in Imola met een officieel bericht naar buiten komen.”


Bron: racesport.nl
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan