WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Voorheen wilde wij altijd zo vroeg mogelijk er zijn.. Maar afgelopen keer kwamen we rond 11u aankakken want rond 11:30u begon de eerste race (supersport 600). Als je rond 15u dan vertrekt heb je bijna het hele programma gehad :Y

"Vroeger" zaten wij vanaf 9u aan de baan en gingen we vaak pas na 16u richting de uitgang.
Natuurlijk blijft het een prima dagje uit, maar voor mijn gevoel minder compleet dan voorheen.

Goed verwoord, niets aan toe te voegen :t
 
Volgens mij is het net op Brno gezien de tijden.

ff getjekt...het is zeiknat, en dan ook het hele weekend.

Baan droogde behoorlijk snel op aan het einde van de sessie, de rondetijden gingen met hele secondes naar beneden.

Aantal coureur waren al tijdje binnen waaronder VDM.

Wat ik hoop, 2x podium voor VDM dit weekend!

Al ziet het er inderdaad naar uit dat het flink gaat regenen dit weekend, zullen we dan toch ineens regenmannen vooraan zien? waaronder een Hernandez bijv.?
 
Laatst bewerkt:
Nog even wat cijfertjes:

[afbeelding]

Assen is erg goed bezocht maar dat wisten we dus eigenlijk al wel met z'n allen. :) Nu las ik zelfs net dat het bezoekersaantal op Donington in de lift zit, en dat vind ik helemaal verbazingwekkend.

Op brands hatch in 1999 een wsb weekend gezocht. Meer dan 100.000 man publiek op de racedag.
Dat was wel het hoogtepunt denk ik
 
Op brands hatch in 1999 een wsb weekend gezocht. Meer dan 100.000 man publiek op de racedag.
Dat was wel het hoogtepunt denk ik

Tja ...Fogarty he O-),toen hingen,bij assen,ook nog de benen buiten :P
 
Laatst bewerkt:
Goede race van VdM, tof om te zien dat hij Lowes ondertussen ontgroeid lijkt.
 
Goede race van VdM, tof om te zien dat hij Lowes ondertussen ontgroeid lijkt.

Vind het nog net te vroeg voor die conclusie hoewel het er wel op begint te lijken. En indien ja, dan heeft vdM echt een grote stap gemaakt :Y :t
 
Alleen jammer dat Lowes hem meteen terug pakt dan in het wiel probeert te blijven naar de kopgroep toe? vd mark was veel sneller! ook maakte hij zelf een foutje, maar goed snap Lowes ook wel een klein beetje want die kon het tempo niet volgen
 
Eens: Lowes had er beter aan gedaan bij Michael aan te haken. Hij had het misschien niet in de gaten dat Michael zo veel sneller was. Of hij wilde per se pole voor race 2. Ach ja, het zij zo.
 
Denk dat Lowes vooral niet wilde verliezen van z'n teammaat.

En aangezien vd Mark sneller was, was de aanval de beste verdediging.
Dat ze daarbij beide de aansluiting met de kop verloren nam hij voor lief.
 
Vandaag nemen wij alleen genoegen met een podiumplaats :+ we zijn immers verwend ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan