WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Goede start, ik verwacht dat-ie ook vandaag achter Lowes finisht, maar dat zou nog steeds een net einde zijn van een lastig weekend.
 
Starten gaat hem de laatste tijd goed af.
Verwacht ook dat Lowes er nog langs gaat, maar hij doet het prima.

Camier raapte die Fireblade op alsof het een driewielertje was. :o
 
Heel spannend was het niet. Maar knappe race van Laverty. En wat te denken van de inhaalactie van Lowes op dat stuk van het circuit. Gewoon dik vet respect :}

Verder heeft vdM de schade beperkt. En wat een mooie beelden van de 2 Yammie's door de Corks Crew :t
 
Laatst bewerkt:
Deze race was zeker interessanter dan gister. En inderdaad die camier.... raapt even met een arm z'n fireblade op.... top vdm
 
Om niks af te doen aan Rea, maar sinds hij in het WSBK rijdt is het maar een saaie boel geworden. Af en toe een uitschieter gelukkig en een andere verrassende winnaar, maar over het algemeen is de wereldkampioen na vandaag al bekend, dus kunnen ze net zo goed stoppen. Jammer hoop niet dat de komende 2 jaar ook zo saai wordt met alleen maar Rea want dan sla ik het maar een paar seizoenen over en lees ik de uitslag wel gewoon op de website. Is het een andere winnaar kijken we de race wel terug. :z :z :z
 
Om niks af te doen aan Rea, maar sinds hij in het WSBK rijdt is het maar een saaie boel geworden. Af en toe een uitschieter gelukkig en een andere verrassende winnaar, maar over het algemeen is de wereldkampioen na vandaag al bekend, dus kunnen ze net zo goed stoppen. Jammer hoop niet dat de komende 2 jaar ook zo saai wordt met alleen maar Rea want dan sla ik het maar een paar seizoenen over en lees ik de uitslag wel gewoon op de website. Is het een andere winnaar kijken we de race wel terug. :z :z :z

Hoe lang rijdt Rea volgens jou in het WSBK dan of hoe lang volg je het?
 
Rea is een klasse apart :} :} :} :}

Wil je Rea verslaan dan zal je het moeten proberen :Z :X op ook zo'n Kawa anders kan je het schudden.
Hoe hij de eerste 2/3 rondjes naar voren rijd is indrukwekkend.

Van de Mark reed een sterke 2de race maar potverdorie net achter Lowes die een hele aardige :+ knul is en succes verdiend.
Laverty op podium, helemaal top.

Wie zal de teamgenoot worden van de beste SBK rijder op aarde :?
Haslam is goed maar net niet.....de rest wil graag overstappen richting die Kawa :Y
 
Laatst bewerkt:
Ze kunnen er bij Kawa ook niks aan doen dat de rest geen goede motor kan maken :+ :+

Nee zonder dollen; in de geschiedenis is er altijd wel een periode dat een merk dominant is. Ducati... of de opkomst van Aprilia met de RSV4..

Rea + Kawasaki zijn in dusverre sterk dat ze bij Dorna hele gekke sprongen maken om competitie te creëren.
 
Ze kunnen er bij Kawa ook niks aan doen dat de rest geen goede motor kan maken :+ :+

Nee zonder dollen; in de geschiedenis is er altijd wel een periode dat een merk dominant is. Ducati... of de opkomst van Aprilia met de RSV4..

Rea + Kawasaki zijn in dusverre sterk dat ze bij Dorna hele gekke sprongen maken om competitie te creëren.

Ja, heb begrepen dat Rea met zijwieltjes en een oranje vlaggetje moet gaan rijden. En dan wint hij nog :)
 
Ik vin eng

DgiEL1mXkAAyhBt.jpg:large
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan