WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Dat neem ik aan van wel...zou mij verbazen dat het niet zo is , weet zo ff ook niet of zijn naam nog prijkt op zijn helm.

Ook een tijd niet gezien of gesproken en ook niet in beeld na een wedstrijd dus ik weet het ook niet.
Zie ook nergens een stickertje op helm waar die er normaal eentje had.
 
Laatst bewerkt:
Ook een tijd niet gezien of gesproken en ook niet in beeld na een wedstrijd dus ik weet het ook niet.
Zie ook nergens een stickertje op helm waar die er normaal eentje had.

Ik zie hem nog regelmatig, maar spreek hem nooit.
Ja ik denk dat het stickertje plaatsen een beetje te veel kost de laatste jaren.😊
Op een gegeven moment houd het een keer op.
 
Laatst bewerkt:
De adrenaline is weer ingedaald... inderdaad met het koppie gereden, was in het begin ff bang dat hij zijn banden zou opstoken door te proberen om Rea voor te blijven, kost wat kost. Maar die is nog niet iets te groot, of de Kawa is net iets beter/sneller.
De Ducs lijken hier het probleem niet te zijn, maar de problemen voor morgen heten waarschijnlijk Rea, Sykes en Lowes! Benieuwd hoe dat aangepakt gaat worden, maar we mogen al verrekte blij zijn met een schitterende podiumplaats, toch? En als hij dat morgen kan evenaren.... zou grote klasse zijn!
 
De adrenaline is weer ingedaald... inderdaad met het koppie gereden, was in het begin ff bang dat hij zijn banden zou opstoken door te proberen om Rea voor te blijven, kost wat kost. Maar die is nog niet iets te groot, of de Kawa is net iets beter/sneller.
De Ducs lijken hier het probleem niet te zijn, maar de problemen voor morgen heten waarschijnlijk Rea, Sykes en Lowes! Benieuwd hoe dat aangepakt gaat worden, maar we mogen al verrekte blij zijn met een schitterende podiumplaats, toch? En als hij dat morgen kan evenaren.... zou grote klasse zijn!

Ja was schitterende race ....en de aanpak , gewoon volgas op de lolly 😁
 
De adrenaline is weer ingedaald... inderdaad met het koppie gereden, was in het begin ff bang dat hij zijn banden zou opstoken door te proberen om Rea voor te blijven, kost wat kost. Maar die is nog niet iets te groot, of de Kawa is net iets beter/sneller.
De Ducs lijken hier het probleem niet te zijn, maar de problemen voor morgen heten waarschijnlijk Rea, Sykes en Lowes! Benieuwd hoe dat aangepakt gaat worden, maar we mogen al verrekte blij zijn met een schitterende podiumplaats, toch? En als hij dat morgen kan evenaren.... zou grote klasse zijn!

Dat lost zich vanzelf op *O*
Die worden systematisch afgevoerd volgens de regelementen :t
Als Rea zo door gaat moet ie de fiets tegen het einde van het seizoen zelf duwen :+
 
Dat lost zich vanzelf op *O*
Die worden systematisch afgevoerd volgens de regelementen :t
Als Rea zo door gaat moet ie de fiets tegen het einde van het seizoen zelf duwen :+

Ik weet alleen niet of dat nou zo'n positieve verandering van het regelement is...
 
Mooi om te zien hoe Michael alles goedmaakt in twee bochten (meeuwenmeer, hoogerheide) wat hij in de rest van de baan moet laten liggen. Dat zijn bochten waar je grote ballen van staal voor nodig heb.
Toevallig ook mijn sterkste punt daar. :+

Mooie race live mee mogen maken. Kinderen waten erg onder de indruk. Ook erg leuk dat je tegenwoordig overal op de paddock kan komen zonder extra pasjes. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Geboten vandaag! 👍
 
Mooi om te zien hoe Michael alles goedmaakt in twee bochten (meeuwenmeer, hoogerheide) wat hij in de rest van de baan moet laten liggen. Dat zijn bochten waar je grote ballen van staal voor nodig heb.
Toevallig ook mijn sterkste punt daar. :+

Mooie race live mee mogen maken. Kinderen waten erg onder de indruk. Ook erg leuk dat je tegenwoordig overal op de paddock kan komen zonder extra pasjes. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Geboten vandaag! 👍

Dat heb ik 20 jaar gedaan :)

Of heb ik iets gemist :?
 
Net de race binnen gehaald en gekeken: Prachtig gewoon weer om te zien dat Mickey de pace van Rea kan volhouden van begin tot einde. Ok om Rea voorbij te komen moet meer gebeuren en vdM zal het misschien moeten hebben van zijn talent in die paar bochten. Maar toch, hij racet de hele race mee met de toprijders. En de volle tribunes plus sfeer, echt top :t :} :]
 
Was een mooie dag vandaag op Assen.
Spannende race, en een mooi ruim opgezette paddock met een ontspannen sfeertje.
Helaas is de huldiging eigenlijk niet live te zien als je de uitloopronde ook wilt zien.

Maar wat was er met Lowes aan de hand? Hij verloor vanaf 1/3 van de race 2 seconden per ronde.
Zo snel kan die band toch niet op zijn?

Morgen weer heen *O*
 
Net de race binnen gehaald en gekeken: Prachtig gewoon weer om te zien dat Mickey de pace van Rea kan volhouden van begin tot einde. Ok om Rea voorbij te komen moet meer gebeuren en vdM zal het misschien moeten hebben van zijn talent in die paar bochten. Maar toch, hij racet de hele race mee met de toprijders. En de volle tribunes plus sfeer, echt top :t :} :]
Ehh, volle tribunes? Ja de GT, maar de rest echt helemaal niet. Dat was in het verleden wel wat meer.
 
Goeie race gezien :Y
Niet echt heel druk...ik vermoed i.v.m. maar één race op de zaterdag.
Paddock was ook zeer rustig.
Wel prima vermaakt :t

Was een mooie dag vandaag op Assen.
Spannende race, en een mooi ruim opgezette paddock met een ontspannen sfeertje.
Helaas is de huldiging eigenlijk niet live te zien als je de uitloopronde ook wilt zien.

Maar wat was er met Lowes aan de hand? Hij verloor vanaf 1/3 van de race 2 seconden per ronde.
Zo snel kan die band toch niet op zijn?

Morgen weer heen *O*
Ze hadden per ongeluk een verkeerde band gestoken.
 
Goeie race gezien :Y
Niet echt heel druk...ik vermoed i.v.m. maar één race op de zaterdag.
Paddock was ook zeer rustig.
Wel prima vermaakt :tZe hadden per ongeluk een verkeerde band gestoken.

Ja he he,je moet ook niet die band lek steken waar die mee moet rijden.
 
Iemand nog bij de huldiging geweest?
Rea was ineens verdwenen en dook op on het publiek die van hem een champagnedouche kreeg.
Is echte champagne(of bubbeltjeswijn whatever) geloof me :+
 
Sow, dat was een ouderwets goede supersport race. _O-


Ik schakelde te laat in. Sta nu de huldiging te bekijken. Niks ten nadele van zijn prestaties, maar wat ziet die Krummenacher eruit met die vieze verwilderde baard van hem. :N
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan