Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reed vanmorgen over witte wegen (A9 vanaf Heemskerk richting Amstelveen). Voor zover jij weet is het nergens glad inderdaad.. En als je er dan achterkomt dan is het... inderdaad te laat. Dan lig je al op de grond.

Ik was met de auto omdat ik eerst andere afspraken had en het praktischer was, zelfde route en die had prima te doen geweest :Y
 
Ach, sommige mensen hebben nou eenmaal een plaat voor hun kop.

Ik ben ook vrolijk de weg op gegaan vanochtend. Op de motor. Wel een beetje extra opgepast voor gladde tramrails en klinkerbruggetjes en wat meer afstand gehouden in verband met remweg.

Wat schetst nu mijn verbazing?! Ik leef nog!

Hoop dat je geen vrouw en kinderen thuis hebt zitten in ieder geval.

En nee, er zijn geen vrouw en kinderen die ik "thuis heb zitten". Maar had ik wel vrouw en kinderen gehad dan zou ik ook niet het gevoel willen hebben dat ik ze "thuis heb zitten". (Sowieso waren we dan nu waarschijnlijk op vakantie geweest. Dan had ik ze in een hotelkamer zitten. Of in een tent. Maakt niet uit; als je ze maar ergens "hebt zitten".)

:Z
 
vanochtend ook even klein stukje gereden, kwam gewoon nog een groetende motor rijder tegen :)

Zolang 't niet glad is...
 
Wat ik vanmorgen heb meegemaakt onderweg, twee motorrijders. Naar mijn mening ben je niet goed bij je hoofd om met dit weer (-6 en wind/sneeuw) op de motor stappen. Motor rijden is leuk maar met deze omstandigheden is het vragen om problemen.
Ik gok dat je bmw rijdt.. :Y
 
Ach, sommige mensen hebben nou eenmaal een plaat voor hun kop. Hoop dat je geen vrouw en kinderen thuis hebt zitten in ieder geval.
Met zo'n logica zouden Europeanen nooit andere werelddelen ontdekken. Tsja, waarom een expeditie doen als je gewoon thuis met kinderen kunt blijven... Maar weet je wat, dit is niet precies hoe gezonde mannen moeten denken en het feit dat wij zo veel ontdekt hebben en in de ruimte geweest bewijst dat. Joeri Gagarin had een vrouw en twee kinderen toen hij als eerste man ter wereld in de ruimte was geweest. En hoe kan een sneeuwrit vergeleken worden met de eerste ruimtevaart? Klopt, dit is gewoon een grapje in verhouding. Dus, mijn advies, jongen. Man up and grow some balls.
 
Ik heb vandaag, met maximumtemperaturen ver onder het vriespunt, uitgekozen als DE dag om mijn motor sleutels in het contact te laten zitten met contact en lampen aan vanochtend voor het werk op de Herengracht te Amsterdam.

Dus nou is mijn accu lichtelijk enigszins finaal plat.

Niet dat mijn avond stuk kan, want de motor stond er gewoon nog, met de sleutels erin. En ik heb gelukkig ANWB hulp in woonplaats, dus ik zit nu lekker warm bij de Burger King in de reguliersbreestraat te wachten. Heb geen gereedschap bij me om de accu eruit te halen en heen weer rijden met een andere motor om de accu op te halen voor thuis aan de optimate schiet ook niet veel harder op. En ik betaal die anwb immers niet voor niets :) hen ze nog nooit nodig gehad, maar blijkbaar valt eigen stupiditeit ook gewoon onder de pechhulp (tenzij je verkeerd tankt).

Maar toch, zucht. Kom, hoe heette die ziekte ook alweer, het is iets met een A.
 
Laatst bewerkt:
Maar toch, zucht. Kom, hoe heette die ziekte ook alweer, het is iets met een A.

Nee joh! Volkomen verklaarbaar. Je brains waren bevroren door de kou toen je vanmorgen je motor parkeerde. :) En geen enkele passant kwam op het idee om je motor te jatten, want...juist...bevroren brains :)
 
Laatst bewerkt:
Nee joh! Volkomen verklaarbaar. Je brains waren bevroren door de kou toen je vanmorgen je motor parkeerde. :)
Mijn handen waren wat koel, ik draag nog steeds mijn dunne leren handschoenen, maar met mijn Shoei Neotec was mijn hersenpan heerlijk comfortabel. Misschien iets té :P
 
Dat is de reden waarom ik pas zo'n jump starter heb gekocht.. de hoop dr ANWB nirt nodig te hebben :-)

Maar in amsterdam? Je motor staat er nog? Is die zo lelijk? :+
 
Dat is de reden waarom ik pas zo'n jump starter heb gekocht.. de hoop dr ANWB nirt nodig te hebben :-)

Maar in amsterdam? Je motor staat er nog? Is die zo lelijk? :+
Ik wil ook zo'n Jumpstarter proberen... Maar sowieso heb je bij mijn CBR600F een dopsleutel nodig om het zadel los te halen. De anwb heb ik eigenlijk vooral voor de auto, maar ach, ze doen ook vet oude motoren dus why not :)

En ja, Amsterdam. Niemand die het fatsoen had om even het contact af te schakelen, het is één asociale bende hier :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan