Bmw c 650 gt of Suzuki burgman 650

Linus62

MF'er
11 nov 2017
85
20
Ik zit met een groot dilemma. (luxe probleem zeker)

Heb mijn honda x adv verkocht . Zithouding en op en af stappen niet ideaal voor mij.

Ik twijfel dus tussen de bmw c 650 gt of de Suzuki burgman 650.
Heb met beide gereden en zijn beiden zeer comfortabel maar dat was maar een kort ritje.

Qua looks spreekt de bmw mij misschien meer aan maar over de burgman 650 hoor niet veel slechts.

Alle tips zijn welkom.

Thanks.
:) :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij regelmatig ritjes met mijn burgman 650 van 4 a 500 km en nog nooit problemen gehad met mijn rug .

Erik :) :)
 
Domi63 heeft je een uitgebreide toelichting gegeven over de bmw, sossa kan jou meer vertellen over de burgman 650.
Succes

Groeten
Theemaks
 
Neem deze ook in overweging :)

Maxsym 600i (executive)

full


full


full
 
Laatst bewerkt:
De kogel is al door de kerk.

Suzuki burgman 650 , model 2018 , mat zwart gekocht. Oerdegelijk met alle mogelijke luxe en zee goeie zithouding.
 
ik zou wel eens een weekje naar de alpen willen met die.
me eerste tripje dit jaar gaat btw naar luxemburg en de frans/belgische ardennen.
demk april.
 
Laatst bewerkt:
Mooi, zelfde kleur als die van mij maar 2 jaar jonger. Eind juli een weekje naar de franse alpen met 3 limburgse vrienden.

Erik ;) ;)
 
Bestaat er reeds een aftermarket uitlaat voor de Burgman 650 Vind die originele precies een buis van een stoof. Thanks.
 
SUZUKI AN 650 BURGMAN LEOVINCE LV Nero i2463
500 euro (lijkt heel veel op wat je had op de Honda)

SUZUKI AN 650 BURGMAN GPR ook 500 euro
Full system 2013-16 FURORE CARBON LOOK
 
De kogel is al door de kerk.

Suzuki burgman 650 , model 2018 , mat zwart gekocht. Oerdegelijk met alle mogelijke luxe en zee goeie zithouding.

Gefeliciteerd. Deze heeft uiteraard een goede zithouding, heb er zelf ook een gehad ongeveer 5 jaar geleden. Is wel zwaar brommetje hoor ! Veel plezier ermee, en hopelijk bevalt deze beter 😜
 
SUZUKI AN 650 BURGMAN LEOVINCE LV Nero i2463
500 euro (lijkt heel veel op wat je had op de Honda)

SUZUKI AN 650 BURGMAN GPR ook 500 euro
Full system 2013-16 FURORE CARBON LOOK

Heb reeds een mail gehad van leovince en deze past NIET op het model 2018. Blijkbaar is er toch weer iets veranderd. Zal wat moeten afwachten denk ik.
 
Goeie keuze, lijkt me. Nog steeds een fraaie, snelle, comfortabele en praktische scooter.
X-ADV rijdt aardig en ziet er fantastisch uit, maar valt als scooter en als off-road en als reismotor door de mand. Nauwelijks bergruimte, te hoog voor normale beenlengte, kleine tank, hard zadel/ harde vering.

Gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk geen sneeuw meer en geen gladheid.

Juist een toereke gedaan met mijn nieuwe burgman.

Man is dat een zalig luxebeest.

Zeer goeie zithouding . IK ben 1,80 m en kan op mijn gemak de benen volledig uitstrekken.
Bij stilstand kan ik gemakkelijk met beide voeten op de grond.

Zeer goeie bescherming tegen wind. Het zadel is precies een zetel.

Ben in inrijperiode maar voel dat er voldoende power is.

Komt goed.

Zal hem nog personaliseren door een smoke touring windscherm en een striping op de motor is zilverkleur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan