Motor uit wielklem halen

Evets

MF'er
16 sep 2017
50
0
Hoi.. een kort vraagje.. toen ik mijn motor uit zijn wielklem wou halen (voorwielklem) lukte dit niet ineens tot ik plots merkte dat deze in 1ste versnelling stond (contact stond niet op).
Kan ik op deze manier iets van schade hebben door hem een paar keer achteruit te trekken terwijl deze nog in 1ste stond??
 
Hoi.. een kort vraagje.. toen ik mijn motor uit zijn wielklem wou halen (voorwielklem) lukte dit niet ineens tot ik plots merkte dat deze in 1ste versnelling stond (contact stond niet op).
Kan ik op deze manier iets van schade hebben door hem een paar keer achteruit te trekken terwijl deze nog in 1ste stond??
Een beetje spierpijn misschien. Je motor heeft er niks van gemerkt.
 
Hoi.. een kort vraagje.. toen ik mijn motor uit zijn wielklem wou halen (voorwielklem) lukte dit niet ineens tot ik plots merkte dat deze in 1ste versnelling stond (contact stond niet op).
Kan ik op deze manier iets van schade hebben door hem een paar keer achteruit te trekken terwijl deze nog in 1ste stond??
Nee hoor, geen schade.
Geen probleem.
 
Ja allemaal heel positief en in een feeststemming dat het geen schade kan veroorzaken :+ , ik kan jullie vertellen dat er fabrikanten zijn die expliciet waarschuwen dat je de motor niet tegen de draairichting in mag draaien omdat daardoor motorschade kan ontstaan,wat bijvoorbeeld kan gebeuren als hij door de compressie heen achteruit geduwd word,
dus vier niet te vroeg feest. :N :W
 
Laatst bewerkt:
Ja allemaal heel positief en in een feeststemming dat het geen schade kan veroorzaken :+ , ik kan jullie vertellen dat er fabrikanten zijn die expliciet waarschuwen dat je de motor niet tegen de draairichting in mag draaien omdat daardoor motorschade kan ontstaan,wat bijvoorbeeld kan gebeuren als hij door de compressie heen achteruit geduwd word,
dus vier niet te vroeg feest. :N :W

Tja wat was ik , 10-12 jaar.
Ik had de ballen verstand van techniek en versleet die dingen als oude sokken.
voor 25 gulden had je er weer 1 :t )
Thuis hadden we namelijk een flink stuk grond ,dus er moest gecrost worden :P
Als je nu ziet wat die dingen nu waard zijn :o
Ik heb wat zundapp's,kreidlers,puch's etc vast laten lopen -O-
 
Tja wat was ik , 10-12 jaar.
Ik had de ballen verstand van techniek en versleet die dingen als oude sokken.
voor 25 gulden had je er weer 1 :t )
Thuis hadden we namelijk een flink stuk grond ,dus er moest gecrost worden :P
Als je nu ziet wat die dingen nu waard zijn :o
Ik heb wat zundapp's,kreidlers,puch's etc vast laten lopen -O-

Herkenbaar :} al waren het bij ons meestal Dafjes. We hadden een privé-crosbaan van 800m lang ongeveer. Was bosgrond maar we hielden ons ook niet altijd aan de grenzen dus de politie en boswachter kwamen wel eens op bezoek.
 
Herkenbaar :} al waren het bij ons meestal Dafjes. We hadden een privé-crosbaan van 800m lang ongeveer. Was bosgrond maar we hielden ons ook niet altijd aan de grenzen dus de politie en boswachter kwamen wel eens op bezoek.

Politie was toen nog een stuk relaxter.
Brommertje liep wat te hard,kreeg ik de opmerking "eerst eens rondkijken voordat je,je gas open draait,prettige dag verder nog" :t
Ik heb wel wat dingen uitgevreten die gelukkig met sissers zijn afgelopen.
Met je 15e op straat rijden op een opgevoerde FS1 zonder remmen :+ ,gelukkig niks geraakt *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan