Motor-Forum

Select Forum

S1000RR 2012 gestolen !

Waailappe

Reg. datum:
23 jan. 2018
quote:
RR. schreef op 01 maart 2018 @ 18:31:

[...]

In dat geval kun je beter iedereen vrijpleiten, dan loop je geen risico een onschuldige te veroordelen.

Mijn hond is rechtvaardig ;)
Rene-B wijzigde dit bericht op vrijdag 02 maart 2018 15:37 (79%)
We were born to be real, not to be perfect

Reg. datum:
22 jan. 2006
Het maakt niet uit wat voor strafmaat je toewijst aan een overtreding zolang er geen opsporende instantie is die de aangifte in behandeling neemt en op onderzoek gaat.

Custom Yamaha V-MAX '98

Reg. datum:
26 mei. 2015
Iets met prioriteiten.
Born to be (a) child.

THE BLUE HAZE

Reg. datum:
29 nov. 2009
Dat doen ze in Engeland beter,daar heeft de politie speciale teams die alleen maar voertuig
diefstal onderzoeken,er worden daar veel meer motoren gestolen dan hier,maar vinden ook een veel hoger percentage terug.Hier ga je onder op de stapel en als je geluk heb vinden ze
je motor terug tijdens een controle.
RG-gamma wijzigde dit bericht op donderdag 08 maart 2018 19:11 (18%)
Deurdonderen met de Ducati pussy fighter.

Abject en infaam

Reg. datum:
14 jul. 2009
quote:

Die liggen waarschijnlijk op het bureau,ik zie ze nooit.
Heute ist nicht alle Tage, ich komm wieder, keine Frage!

Reg. datum:
11 jan. 2012
quote:
RG-gamma schreef op 08 maart 2018 @ 19:07:
Dat doen ze in Engeland beter,daar heeft de politie speciale teams die alleen maar voertuig
diefstal onderzoeken,er worden daar veel meer motoren gestolen dan hier,maar vinden ook een veel hoger percentage terug.Hier ga je onder op de stapel en als je geluk heb vinden ze
je motor terug tijdens een controle.

Belangrijkste reden dat er meer motoren terug worden gevonden in Engeland, is dat het veel lastiger is de motoren snel en ongemerkt naar het buitenland te vervoeren.
Binnenkort meer nieuws

MF Redactie

Reg. datum:
14 jul. 2007
quote:
Rene-B schreef op 28 februari 2018 @ 20:08:
Ik heb een goed werkend alarm systeem in huis , gaat zelfs tekeer als ze een poging tot inbraak doen in 1 van mijn auto's op de parkeerplaats naast het huis

[afbeelding]
De eerste de beste die de moed heeft over de schutting te klimmen , heeft gewoon een probleem.

Knap waardeloos als je fiets is gejat..hoop dat die snel weer terecht is!

Mwaahh.. stukkie worst erin en 't is al snel goed ;)
KTM 1190 Adventure '17 EDS/TPMS & een Thundercatje

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.