Motor-Forum

Select Forum

zzr 600 kawasaki

Reg. datum:
25 feb. 2018
hoi ik heb een zzr 600 bouwjaar 1992 gekochtmet 19000mls op de teller zijn er daar veellkinderziektjes aan hij start goed moet nog een oldtimer plaat aanvragen en dan maar rijden en ook nog een beetje opkuisen heeft 1 jaar stil gestaan

Reg. datum:
06 mrt. 2015
Kinderziektes zullen er wel uit zijn na 26 jaar ......

Verder is het wel een goeie fiets zoals ik begrepen heb, maar dat het model goed is wil natuurlijk niks over jouw specifieke fiets zeggen.

Paarse techneut

de botte romanticus

Reg. datum:
28 mei. 2002
Functie:
Paarse techneut
geen punt komma vraagteken of uitroepteken zelfs spatie is moeilijk. Ik zeg doei!
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

Reg. datum:
25 feb. 2018
ik weet wel nie of de distubrustie ketting nog goed is ik zou wel een plat stuur willen opzetten hebben jullie er een te koop

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
quote:
robyandre schreef op 02 maart 2018 @ 20:41:
ik weet wel nie of de distubrustie ketting nog goed is ik zou wel een plat stuur willen opzetten hebben jullie er een te koop

Je hebt geen verstand van motortechniek. Maar dat is niet erg.

De distributieketting zal nog prima in orde zijn, na 19.000 mls gebruik. Die gaan namelijk erg lang mee.

Sturen kun je kopen bij motorzaken, en online shops. Maar volgens mij heeft dit model clipons, en wordt het lastig om er een ander stuur op te zetten.
Yellow Snakes MC

Reg. datum:
06 mrt. 2015
quote:
Zot schreef op 02 maart 2018 @ 20:33:
geen punt komma vraagteken of uitroepteken zelfs spatie is moeilijk. Ik zeg doei!

Voor hetzelfde geld kan hij niet goed lezen of schrijven, en doet hij nu al zn best, om dit te tikken.

Onze gemeenschappelijke interesses verbind ons, toch niet ons niveau? ( tyfus, wat mooi verwoord :} )

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
quote:
wil79 schreef op 02 maart 2018 @ 21:16:

[...]

Voor hetzelfde geld kan hij niet goed lezen of schrijven, en doet hij nu al zn best, om dit te tikken.

Onze gemeenschappelijke interesses verbind ons, toch niet ons niveau? ( tyfus, wat mooi verwoord :} )

Zekers :t
Offerings to the God of Speed

Reg. datum:
22 apr. 2015
stupid.gif
Niet iedereen heeft dezelfde scholing, en buiten dat, het is een Belg, wellicht wel uit WalloniŽ, waar ze Franstalig zijn. Mijn geografische kennis is dus ook niet up to date, so what?
Als je geen rammels hoort of gerinkel uit je blok als ie netjes loopt is er niks mis met je distributieketting lijkt me.
Voor het stuur, die kun je overal wel vinden, zoals Martell schrijft hier.
Veel plezier met je ZZR. :t
SV650S '03, 2x Z650 '77/'79.

Reg. datum:
10 jul. 2017
Zijn goeie motoren.

ik heb er 5 jaar 1 gehad, en deze heb ik vorig jaar aan een vriend van me verkocht. dit was ook een zzr600 uit 1992. en heb deze helemaal opgeknapt dus, weet wel wat probleempjes te vinden.

waar loop je allemaal tegenaan?
Suzuki Gs1000 Cafe Racer

if it runs, you can race it !

Reg. datum:
04 feb. 2005
quote:
Coert65 schreef op 02 maart 2018 @ 21:50:
[afbeelding]
het is een Belg, wellicht wel uit WalloniŽ, waar ze Franstalig zijn.

absoluut niets wijst er op dat zijn moedertal frans is :N
Bicylindricus Parrallelus Bitacticus

Reg. datum:
11 apr. 2002
quote:
Martell schreef op 02 maart 2018 @ 20:55:

[...]

Je hebt geen verstand van motortechniek. Maar dat is niet erg.

De distributieketting zal nog prima in orde zijn, na 19.000 mls gebruik. Die gaan namelijk erg lang mee.

Sturen kun je kopen bij motorzaken, en online shops. Maar volgens mij heeft dit model clipons, en wordt het lastig om er een ander stuur op te zetten.

https://www.lsl-online.nl/contents/nl/p3751.html
Fairings are for homosexuals

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.