Motor-Forum

Select Forum

Mikuni bst 33 carburateurs aprilia en bmw 650

Reg. datum:
20 nov. 2017
Hoi allemaal... ik heb een aprilia pegaso cube 650, en heb daar carburateurproblemen mee, en die ben ik nogsteeds aan het oplossen, wat maar niet wil lukken. Ik heb ze schoongemaakt, en opnieuw af geprobeert te stellen, maar het wil maar niet lukken. Op de choke starten gaat feilloos, en op de hoofdsproeier loopt ie ook goed, maar het is de overgang van choke op handgas , als ik hem van de choke af haal en op handgas overga, en iets gas bijgeef, proest ie en slaat af... maar als ik dan weer start, met volgas en flink in de toeren, dan loopt ie wel... schijnt dat bmw er ook problemen mee heeft... dus als er iemand bekend is met dit probleen en die of aprilia of bmw rijdt...kan je me dan misschien tips geven? Alvast dank

Held der groene draden

2006 CBF1000A

Reg. datum:
09 okt. 2007
Functie:
Held der groene draden
krijgt ie niet te veel lucht?
Ik weet van de BMW dat de inlaatrubbers nog wel eens poreus werden en valse lucht doorlaten.
Geen idee of diezelfde rubbers ook op de aprilia zitten maar je kan het in elk geval controleren.

Tax Free

Reg. datum:
31 okt. 2005
Riekt naar verstopte stationaer sproeier.
Prik die eens door en stel je co goed in.
Kzieditnoupas.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.