Harde knallen Suzuki 1000 tlr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen1972

MF'er
5 mrt 2017
36
0
Goedenavond

Vanmiddag motor gestart , motor liep, paar keer gas gegeven, daarbij produceerde de motor harde knallen uit de uitlaat, en stonk naar benzine .
Heb hem ff laten staan, half uurtje later nog ff weer geprobeerd weinig succes, sloeg even aan lopend op 1 cilinder sloeg af. En niet weer aan de praat gekregen.
Zat zelf te denken aan ontsteking, miss staat ie te rijk of zo maar heb nix verdraaid.
Heeft iemand miss een idee wat Dit zou kunnen zijn.

Gr jeroen
 
Na de winterpauze?

Ik heb het idee dat je hem verzopen hebt, kan nu zijn dat er een bougie al is doorgeslagen.
Probeer gewoon de 2 oude even, ik weet niet of je fiets nog carburateurs heeft maar de vlotterkamers even aftappen na een (langere) periode van stilstand kan geen kwaad.
 
Ja hij ruikt naar verzopen. Hij heeft niet de hele winter Stilgestaan, bougies doorgeslaan zou kunnen maar zitten er net 200 km in. Oude zijn weg en moet bij de voorste cilinder alles wegbouwen .
Deze heeft injectie dus .

Heb eigenlijk nix met de motor gedaan ja paar keer goed gas gegeven ff snel draaien weer los . Paar keer herhaalt, en daarbij ontstonden die harde knallen.
 
Heb niet aan de motor gesleuteld of gekke dingen gedaan,
Gewoon weggezet hoes erover en dat was t .
Bij redelijk weer heb ik m drie keer in de wintertijd eruitgehaald, en klein eindje gedaan
 
Waarschijnlijk zijn de bougies nat als de motor na even draaien weer is afgezet. Dat moet je niet doen, zeker niet met een rijk lopende V-twin. De zelfreinigingstemperatuur wordt niet bereikt.
Een klassieker voor de wegenwacht bij mensen thuis of voor de garage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan