Landmarkrally Noord-Holland 2018

Het legt de lat hoog voor de rest van het jaar!
En we hadden véél Landmarks, maar die stonden op de Nas, en die heeft ze op eigen initiatief verwijderd -O-
Dus als ik ff tijd heb, kan ik weer :]
 
Michel, ik herinner me dat je in 2016 de moeilijkste van allemaal had ingestuurd, dat bootje, helemaal achter op dat terrein, die toen nog van zijn sokkel was gevallen.

Vorige jaar vond ik die van Eddy het moeilijkst, dat achterlijke hek.

Ik had ook nog een ander LM ingestuurd, wellicht dat je die wat moeilijker had gevonden.
 
Die vind ik ook moeilijk! Maar als het al te moeilijk wordt komt er geen nieuwe meer bij! En dat zou ik triesterig vinden, want de groep is al niet erg groot. :N

de stand;
Wiggert_T zit nog steeds in Spanje met zonder punten,
Artemecion heeft 3 punten
Eddytoo en Jack66 beide 6 punten
Willem1979 en Ootje beide 7 punten
en Bor_S heeft 8 punten
Ik heb laatst een paar middeleeuwse Arthurromans gelezen en schrijf nu telkens Sir Bors. Moet ik weer afleren
 
Laatst bewerkt:
Als ik zoek op dat stuk spoor in het weiland vind ik alleen de volgende mop:

Er is een trein verongelukt, aan een kaarsrecht stuk spoor zonder obstakels! Héél de trein ligt op een grote hoop midden in het naast het spoor gelegen weiland.. Beetje vreemd dus! Machinist wordt op het matje geroepen op kantoor bij de directeur van de spoorwegen. “En nou moet jij mij eens uitleggen hoe je op zo’n recht stuk spoor héél die trein uit de rails hebt gekregen!!” brult deze de bibberende machinist toe als ie voor zijn bureau staat. “Eh nou dat kan ik wel uitleggen..” stamelt deze, “Patty Brard stond namelijk op het spoor..” “Patty Brard??” schreeuwt de directeur, “Daar rij je dan toch gewoon overheen!!” “Eh ja.. ” zegt de machinist, “dat probeerde ik ook, maar ik kreeg haar midden in dat weiland pas te pakken..”
 
Geldt dat aanmelden vóór 1 mei voor het meedoen of voor het aanmelden van een landmark? Want ritjes naar Noord-Hollandsche landmarks zijn een stuk gemakkelijker in te plannen dan die van die andere Landmarkrally. Maarja... :P
 
Je kunt altijd aanhaken, al doe je dat in September, alleen gooi ik de eerste foto's er uit op 1 Mei. Ik ga zometeen te werk, zal ik je morgenochtend inschrijven?

Alleen voor het Landmark dat je zelf eventueel aanlevert is het makkelijk als ik het vóór 1 Juni heb, omdat ik deze Landmarks in Juni plaats. Als je iets paraat heb kan het nu nog wel mee
 
Laatst bewerkt:
Moet ik toch de OP wijzigen. Het was me nog niet opgevallen, en ik heb het toch zélf neergekwakt.

OP gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Welkom Michel!
Dank! Kunnen we elkaar misschien eens buiten de snelweg spotten. :+

Moet ik toch de OP wijzigen. Het was me nog niet opgevallen, en ik heb Het toch zélf neergekwakt.

OP gewijzigd
*O*

Aanmelden:
Iedere MF-er met een motor kan meedoen,
Je post hier een plaatje van je motor. We vinden het ook leuk om te weten hoe je er uit ziet dus doe er ook een selfie bij. En uiteraard is het leuk te weten hoe je in het echt heet.
Bij aanmelden kun je zelf ook één Landmark aanbrengen, je krijgt daar dan meteen één punt voor. stuur het landmark via een PB-tje naar mij.
Aanmelden kan vanaf nu totdat de rally afloopt
Nou, 2 vliegen in 1 klap:
1528308584.jpg


Ik had een 'KV' (Petfles-jargon voor: ik ken die plek) op de krokoligator. En m'n naam is hierboven al genoemd. ;)
 
Ik dacht al dat ie al eens geweest was.
Maar al héél lang geleden.
Toen ik zelf nog geeneens meedeed
En ik heb geen tijd om het uit te zoeken, dus ik dacht dat ie evengoed wel kan

Ik heb je stukkie spoor gevonden
En de korkedril en het knon.
Ik zoek nog steeds naar de bank en het btonblok...
Bij het spui vind ik alleen de drankenhandel van Hoppe
 
Laatst bewerkt:
Ah, moet ik een andere aanleveren? :)

Net even iets omgereden op weg naar huis:
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat ie al eens geweest was.
Maar al héél lang geleden.
Toen ik zelf nog geeneens meedeed


in 2011 ....


Ik heb je stukkie spoor gevonden

Als spoorman had ik niet anders verwacht ;)

En de korkedril en het knon.
Ik zoek nog steeds naar de bank en het btonblok...
Bij het spui vind ik alleen de drankenhandel van Hoppe

Bij mij rest nog bank, spui en knon......
 
Laatst bewerkt:
Ezel is gewoon een leuk landmark. Op zeker moment val je tóch in herhaling, en als niemand het zegt heeft geen hond het in de gaten
 
Ik ben vandaag wederom een klein stukje omgereden vanuit m'n werk. Meteen ontdekt dat die kant op een extra leuke route naar huis is vanaf m'n nieuwe werkplek. :]

Ennieweej:
1528474917.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan