Sv650 02 probleem

D-Vegas

MF'er
14 mrt 2018
35
0
Dag iedereen

Zit met een raar probleem en ik sta er radeloos voor

Deze middag met de sv naar werk gereden, geen probleem. Alleen gipro deed raar. Elke stand maar hij bleef zo pinken (aan uit flashen.)
Nu na mijn shift, 21u16 naar de moto en alles ook goed. Starte perfect. Ga dan de r4 op rustig 120 zoals altijd. Dan e17 tot e40. Dan midden snelweg plots kon ik geen gas meer geven. Olielamp en benzine lamp branden niks van reactie dus aan de zijkant. Dacht van ja misschien benzine op maar niks van melding gekregen. Vrouwtje achter 3l benzine laten gaan. Weer poging om aan te steken. Niks blijven proberen en nu batterij dood. Rook wel maar benzine door denpogingen ook met aanloop geprobeerd maar ook geen resultaat. Moto ergens aan de kant laten staan en morgen weer poging doen of toch zien om hem op te halen.
Weet iemand wat dit kan zijn? Iets met de olie, benzine pomp? Batterij connectie (al vind ik dit raar want wist niet dat dit mogelijk is..)
Alvast dank voor jullie reacties. Hopelijk weet iemand wat dit kan zijn
 
Dat is de spanning die je kunt meten als je motor draait. Dus hoeveel hij bijlaad, of misschien ook wel niet.
De SV van jouw generatie, 99 tot 02 hebben een reputatie dat de spanningsregulator kapot kan gaan, meestal zo rond 50k.
Stel je vraag ook even hier:Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Daar zit de de kenners van de SV, tenminste als je een 1st gen SV hebt, denk van wel.

Succes ermee in ieder geval!
 
Thanks alvast voor de reactie. Dus het kan toch aan de batterij / spanning liggen? Heb mijn post daar gezet
Motor heeft maar 18k kms dus zou raar zijn maar mogelijk zeker
 
Terug
Bovenaan Onderaan