Yamaha r6 2003 (nieuwer model) 4e cilinder koud geen benzine

Stap1: de injectoren goed reinigen (dan weet je ook of de benzine er überhaupt wel doorheen loopt).
Indien ze (alle vier) correct zijn en de brandstof (kunnen) inspuiten.

Stap2: de aansturing (electra) zijn.
stekker / bedrading / Ecu.

PS Je hebt toch geen Quickshifter er op zitten!! (anders die er eerst even tussen uit!)
 
Stap1: de injectoren goed reinigen (dan weet je ook of de benzine er überhaupt wel doorheen loopt).
Indien ze (alle vier) correct zijn en de brandstof (kunnen) inspuiten.

Stap2: de aansturing (electra) zijn.
stekker / bedrading / Ecu.

PS Je hebt toch geen Quickshifter er op zitten!! (anders die er eerst even tussen uit!)

Ja ik had ze zelf aangesloten aan klein batterijtje de injectoren en liet ze spuiten door met draad steeds op de plus te tikken

Ecu nog niks aan gedaan als ik ecu wissel moet ie compleet met contactslot gewisseld worden . En van stroom heb ik niet veel verstand van bekabeling etc

En geen quickshifter erop zo hoe ik denk, waar moet ie zitten?
 
Er zat volgens mij een pc tussen.. ze hadden de draden geknipt die heb ik er tussen uit gehaald. En de 2 stekkers weer met elkaar verbonden.. Wat doen ze nog meer als er een pc tussen zit?
 
Je komt hier hulp vragen, maar zo snel er hulp aanwezig is verwijder je je openingspost.... waardoor de samenhang van het topic compleet verneukt word. Het hele principe van een forum word zo om zeep geholpen.

Why :? ???

TS heeft nu ook 3 keer dit topic aangemaakt (TS is nog nieuw op het forum en waarschijnlijk niet bekend, dat zo het moeilijk volgen/helpen is).
 
Terug
Bovenaan Onderaan