Sleutel werkplaats

indoow

MF'er
9 okt 2015
91
0
Enschede
Ha mederijders,

Sinds kort ben ik verhuisd naar Utrecht, helaas zonder eigen garage/oprit. Nu hou ik van sleutelen aan mijn motor en doe ik dit momenteel bij mijn ouders in Apeldoorn, wat niet ideaal is.

Voor mensen zonder eigen oprit/garage/sleutelplek, hoe doen jullie dit?

Ben benieuwd!
 
Onze 3 zonen komen nog gewoon thuis aan hun voertuigen werken.
Anders word het toch een andere plaats opzoeken in de stad?
Er zijn ook sleutelplaatsen te huur maar of dat dan past in je budget?
 
Onze 3 zonen komen nog gewoon thuis aan hun voertuigen werken.
Anders word het toch een andere plaats opzoeken in de stad?
Er zijn ook sleutelplaatsen te huur maar of dat dan past in je budget?

Ja zal ik ook al naar te kijken, wel lastig om te vinden. Ik denk dat ik ook maar in Apeldoorn blijf knutselen!

Gewoon in de woonkamer ...als de vrouw en kids weg zijn. O-)

Ik woon in een appartement 2 hoog, tot nu toe til ik mijn motor zo de woonkamer in! Haha
 
Ha mederijders,

Sinds kort ben ik verhuisd naar Utrecht, helaas zonder eigen garage/oprit. Nu hou ik van sleutelen aan mijn motor en doe ik dit momenteel bij mijn ouders in Apeldoorn, wat niet ideaal is.

Voor mensen zonder eigen oprit/garage/sleutelplek, hoe doen jullie dit?

Ben benieuwd!

Heel herkenbaar.. tot voor kort was het antwoord eigenlijk gewoon 'niet'
Woon in de randstad in een appartement. Heb een bedrijfspandje waar ook wel wat gesleuteld kan worden in Roosendaal.. maar door de afstand komt het er gewoon niet van en als ik daar ben heb ik meer dan genoeg te doen aan andere dingen die ook af moeten.

Een tijdje terug kwam een buurman met het idee om samen een garagebox te huren 1 straat verderop. Dat heb ik met beide handen aangepakt!
De box heeft ook elektriciteit, dus kan daar mooi verlicht werken, aansluiting voor acculader, etc
 
ik kan je vertellen,

Heb je geen schuur, dan is het kudt.
Heb je wel een schuur, dan is het te klein en kan je je kont niet keren.
Heb je een garage, staat het weer te vol en moet je vanalles verplaatsen om te kunnen werken.
Dit probleem blijf je dus houden, of je moet een hangar ergens op de kop kunnen tikken. Maar waar laat je zoiets...
fijn pasen ;)
 
ik kan je vertellen,

Heb je geen schuur, dan is het kudt.
Heb je wel een schuur, dan is het te klein en kan je je kont niet keren.
Heb je een garage, staat het weer te vol en moet je vanalles verplaatsen om te kunnen werken.
Dit probleem blijf je dus houden, of je moet een hangar ergens op de kop kunnen tikken. Maar waar laat je zoiets...
fijn pasen ;)


Hoe meer ruimte hoe meer spullen je meestal bewaart!
En je weet dan bijna niet meer wat je wel en niet bezit !
Hier bij ons thuis is een schuur 120 m met zolder en dat staat zo vol met........ en weer geen plaats te knutselen aan wat dan ook, dus goed kijken wat je de zolder op sleurt!
 
ik kan je vertellen,

Heb je geen schuur, dan is het kudt.
Heb je wel een schuur, dan is het te klein en kan je je kont niet keren.
Heb je een garage, staat het weer te vol en moet je vanalles verplaatsen om te kunnen werken.
Dit probleem blijf je dus houden, of je moet een hangar ergens op de kop kunnen tikken. Maar waar laat je zoiets...
fijn pasen ;)
Ook een hangaar heb je zo vol hoor :+
 
Ha mederijders,

Sinds kort ben ik verhuisd naar Utrecht, helaas zonder eigen garage/oprit. Nu hou ik van sleutelen aan mijn motor en doe ik dit momenteel bij mijn ouders in Apeldoorn, wat niet ideaal is.

Voor mensen zonder eigen oprit/garage/sleutelplek, hoe doen jullie dit?

Ben benieuwd!

woningruil met je ouders :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan