Choke zit vast van mijn Yamaha R1 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee of het bewust gedaan is of dat er iets van een "bug" in het spel is maar iig is een reactie van mij, op de fruitpost van Zot dus, verdwenen. Ook een andere reactie, op mijn post in dit geval zie ik ook nergens meer. :X

Reactie(s) waren niet geheel on-topic maar toch relevant/leerzaam. :Y O-)

Zeker niet bewust gedaan !!
En...bijna onvoorstelbaar... maar ook bij Willem niet ! Jammer dat je dat wel insinueert trouwens Willem.

Normaal gesproken gaat het al heel ver als een Mod iets in de tekst van een reply verwijderd, een deel van de tekst dus.
Een hele reply bewust verwijderen door een Mod is zeldzaam, ik ben daar de meest fanatieke Mod mee en heb het in 15 jaar Mod zijn maar 1 x gedaan.

Wat er dan wel gebeurd is...?
Geen idee. Er gaan de laatste tijd wat meer dingetjes softwarematig mis, maar... de Admins blijven zeggen dat de nieuwe software bijna klaar is. ;)
 
Zeker niet bewust gedaan !!
En...bijna onvoorstelbaar... maar ook bij Willem niet ! Jammer dat je dat wel insinueert trouwens Willem.

Normaal gesproken gaat het al heel ver als een Mod iets in de tekst van een reply verwijderd, een deel van de tekst dus.
Een hele reply bewust verwijderen door een Mod is zeldzaam, ik ben daar de meest fanatieke Mod mee en heb het in 15 jaar Mod zijn maar 1 x gedaan.

Wat er dan wel gebeurd is...?
Geen idee. Er gaan de laatste tijd wat meer dingetjes softwarematig mis, maar... de Admins blijven zeggen dat de nieuwe software bijna klaar is. ;)



Dat eerste dat kan gezien de terechte MOD reactie van Marc .

sdrtuf4p7.jpg


Het laatste ( softwarematig mis) kan natuurlijk ook daarbij insinueer ik niets.Ik constateerde slechts en miste deze zinvolle bijdrage
en weggehaalde film. *D
 
Zeker niet bewust gedaan !!
En...bijna onvoorstelbaar... maar ook bij Willem niet ! Jammer dat je dat wel insinueert trouwens Willem.

Normaal gesproken gaat het al heel ver als een Mod iets in de tekst van een reply verwijderd, een deel van de tekst dus.
Een hele reply bewust verwijderen door een Mod is zeldzaam, ik ben daar de meest fanatieke Mod mee en heb het in 15 jaar Mod zijn maar 1 x gedaan.

Wat er dan wel gebeurd is...?
Geen idee. Er gaan de laatste tijd wat meer dingetjes softwarematig mis, maar... de Admins blijven zeggen dat de nieuwe software bijna klaar is. ;)
Het is mij ook al enkele keren gebeurd dat ik iets had gepost maar dat achteraf bleek dat het was verdwenen. Ik dacht dan steeds dat ik misschien iets fout had gedaan, maar blijkbaar zijn er nog mensen die het overkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan