MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Hufter blijft het ontkennen.
Heel lulverhaal op papier gezet om mij met de schade te laten zitten, dus idd gewoon met opzet gedaan.

Woensdagavond mee aan het werk gegaan en het iig weer zo netjes gekregen dat ik 'm er wel mee kan inruilen.
Maar kijken wat de verzekering nog kan regelen.
:r


Ben ook blij met mijn binnenband. Paar jaar geleden ook lekke band gehad. Was even behelpen, maar een stuk goedkoper te fixen dan een hele nieuwe voorband erop te leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
geen probleem. Veter er in en dóór :Y

RedBull gister live zitten kijken, mooie race. ik ben billie bout fan :)
 
Zondag 250 km eiffel en gister 100 km + terug. Nu veeeeel koffie, want er ging een deel over de poes.
 
Kan alsnog aardig rijden. Alleen veel pech.

Misschien Lorenzo naar Honda ipv Yamaha satteliet team?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Aardig rijden kan ie zeker, maar op die brommer hoort iemand die kampioen zou kunnen worden en dat is niet Pedrosa :N
13 jaar MotoGP: nul titels
 
Helaas voor hem deden zijn teamgenoten het beter ja.

Zullen wel zien waar hij beland. Vraag mij ook af wie zijn zitje gaat overnemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Wauw, dat gaat rap.
Goeie deal voor allen lijkt me.

Hoewel je Lorenzo kennelijk eerst ff flink moet schoppen voor hij gaat presteren :')
 
Gloeiende.......

Ik krijg de rempomp voor niet aan de gang. Waarom verpompt dat kreng niks. B|
 
Wauw, dat gaat rap.
Goeie deal voor allen lijkt me.

Hoewel je Lorenzo kennelijk eerst ff flink moet schoppen voor hij gaat presteren :')

Ducati is gewoon lastig te rijden gok ik. Zijn er maar en paar die een Ducati hebben kunnen temmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Gloeiende.......

Ik krijg de rempomp voor niet aan de gang. Waarom verpompt dat kreng niks. B|
Heb ik ooit eens met een cbtje gehad. Oplossing: blijven pompen....

Ik was er op een gegeven moment zo flauw van dat ik in een frisbee net uit het midden een gat had geboord, daar een bout doorheen en in de accuboor machine had gedouwd en die tegen de remhendel had gezet. :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Gloeiende.......

Ik krijg de rempomp voor niet aan de gang. Waarom verpompt dat kreng niks. B|
ding verpompt alleen vloeistof, geen lucht.

enne tis geen kreng, tis een schatje
 
Laatst bewerkt:
ding verpompt alleen vloeistof, geen lucht.

enne tis geen kreng, tis een schatje
De pomp is een bitch, de Domi is een snoepje. :Y

Het probleem is dat er geen vloeistof in het pompgedeelte komt. Het seegerringetje zit natuurlijk vastgerot en is zo iniminie dat ik er geen tangetje voor heb.
 
Heb ik ooit eens met een cbtje gehad. Oplossing: blijven pompen....

Ik was er op een gegeven moment zo flauw van dat ik in een frisbee net uit het midden een gat had geboord, daar een bout doorheen en in de accuboor machine had gedouwd en die tegen de remhendel had gezet. :')
Een 10 voor inventiviteit. :t
 
De pomp is een bitch, de Domi is een snoepje. :Y

Het probleem is dat er geen vloeistof in het pompgedeelte komt. Het seegerringetje zit natuurlijk vastgerot en is zo iniminie dat ik er geen tangetje voor heb.
op afschot zetten en als alles is zoals het hoort, doet de natuur zijn werk wanneer je de ontluchtings nippel open laat staan voor een langere tijd. iets met zwaartekracht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan