MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
20387420.gif
 
Laatst bewerkt:
De overwinning is altijd zoet als je hebt staan kloten en het uiteindelijk lukt. Remt als een dolle. *O*

Goeie tieten btw. :t
 
:N

maar ik heb hier een transalp wiel, met putdeksel st1100 schijf en aangepast bracket.
Alles relatief, ik moet het remvermogen niet gaan vergelijken met mijn CRF. Als de Domi nog harder kan remmen, dan tordeert mijn voorvork alle windstreken op. _O-

Ik kijk nog even met X mee.......

hubba-hubba-smiley-emoticon.gif
 
koffie @#$%

was te gezellig op het terras gister
 
aan 't verbouwen in Soest. mag blij zijn dat het huis er nog staat, eigenlijk: koppeling in de gasleiding in de kruipruimte met 40 jaar roest:

2rm1p49.jpg


't had geen 2 jaar langer moeten blijven zitten, volgens mijn collega (oud-loodgieter). koppeling is na montage niet goed in de teer gezet en niet goed afgetaped. doordat het riool heeft staan lekken liep het condens langs de gasleiding de teer in. het idee is dat de wijk in de haast is neergezet.

straks zit er geen meter koperen of stalen leiding meer in. het wordt vervangen door kunststof met alu versteviging (Uponor) en is uiteindelijk (leiding+koppelingen) even duur als koper maar verwerkt veel makkelijker en sneller. morgenmiddag container wisselen, die krijgen we ook wel vol.

voorlopig dus effe geen tijd voor :]
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
aan 't verbouwen in Soest. mag blij zijn dat het huis er nog staat, eigenlijk: koppeling in de gasleiding in de kruipruimte met 40 jaar roest:

[afbeelding]

't had geen 2 jaar langer moeten blijven zitten, volgens mijn collega (oud-loodgieter). koppeling is na montage niet goed in de teer gezet en niet goed afgetaped. doordat het riool heeft staan lekken liep het condens langs de gasleiding de teer in. het idee is dat de wijk in de haast is neergezet.

straks zit er geen meter koperen of stalen leiding meer in. het wordt vervangen door kunststof met alu versteviging (Uponor) en is uiteindelijk (leiding+koppelingen) even duur als koper maar verwerkt veel makkelijker en sneller. morgenmiddag container wisselen, die krijgen we ook wel vol.

voorlopig dus effe geen tijd voor :]

Net op tijd dus. Hier geen last meer van, woon gasloos. Alleen de meter zit er nog en die discussie loopt nog met Liander om daar van af te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
ik wil wel de voorbereiding leggen voor het geval de (nu nieuwe) ketel er over 15 jaar mee uitscheidt en ik over moet op krachtstroom-cv. maar ik moet nog even uitzoeken wat de inrichtingseisen daarvoor zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Probeer vast vloerverwarming (of andere lage temperatuur verwarming) te doen. Isoleren en ventilatie is ook belangrijk.

Een elektrische CV is het nog lang niet, een warmtepomp wel. Niet elke warmtepomp heeft krachtstroom nodig, wel een 3 fase groepenkast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
vloerverwarming komt op de begane grond, voornamelijk omdat de nieuwe keuken op een 'afgewerkte vloer' moet komen, en de vloer die er in lag was een maanlandschap, dus die moest er sowieso uit, en als je dan toch bezig bent...groepenkast wordt vervangen, vooral omdat ik alleen al voor de keuken 5 groepen nodig heb (kookplaat/oven/magnetron/koelkast+stopkontakten/vaatwasser), en dat gaat niet passen in de huidige behuizing. bovendien doet de testknop van de aardlek het niet eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan