MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Kletterpetten... raar he.. dat dat toch soms zo wisselt.


Hier inmiddels thuis... vanochtend om negen uur was ik weer op de camping.
Vandaag bestond de dag uit:
- drie keer naar de Praxis rijden voor meer, nog meer en nog nog nog meer tywraps.
- meehelpen met het maken van een waterbuffer. Zeg, een zeecontainer bekleden met landbouwplastic en daarna vol laten lopen (shit... een gat dus water eruit, plastic verschuiven en weer kijken).
- toiletten aansluiten
- gaten in de grond boren.
- auto's en aanhangers controleren op verboden waar
- rondje socializen op de camping met gasten.
- afspraken maken over borg en die innen.
- afspraken maken met de buurman
- contacten met de boer om nog een keer met de weidebloter langs te komen.
- registratiesysteem maken voor de gastenbandjes (genummerd)
- registratiesysteem maken voor de dagbandjes

En heel lekker genieten van een leuk sfeertje en lekker met de bakkes in de zon!!

Morgen gaan we los voor de eerste echte drukte en de eerste feesten op het terrein.
Laat maar komen... we're ready!
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Fijne dealer ja. Dubbelzijdige tape is toch niet wat je als potentiële klant wil horen.

Een paar stukjes klitteband hadden het schuiven ook gestopt maar dan was je binnenvoering nog wel makkelijk uitneembaar geweest. :Y


:+


Maar, genoeg gegrapt. Plaatjes? Is het een helm met een opvallend kleurenschema zodat je op TV te herkennen bent? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Camping; lekker bezig! :t

Enerzijds lijkt het me helemaal niet leuk om je land om te bouwen zodat het vol kan stromen met vreemde lui die er een bende van maken, aan de andere kant lijkt het me wel een heel gezellig weekend.

Is er nog korting voor MF 't Gooi? :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Eerder een smaller koppie ;)

Test zelf niet gelezen. Ik geloof het wel. Is de lichtste helm in die klasse, dat sprak me wel aan. Zeker niet duur en extra donker vizier is standaard. Incl pinlock.

Bij Arai hebben alle duurdere (eigenlijk alle op de axces na) modellen losse binnenvoering gekregen. Die drukt altijd op mijn voorhoofd bij Arai. Tevens blijft de binnenvoering keurig op mijn hoofd zitten en kan ik de helm zelf vrij rond bewegen. De helm glijdt dus over de binnenvoering. Was bij 1 dealer al bekend en kwam gelijk met dubbelzijdig tape als oplossing. Dat was het moment waarop ik definitief afhaakte...
:+ beter voor de helft één kopen die gewoon goed zit ;)


Tijdje geleden gekeken naar een nieuwe, maar met communicatiesetje kwam die op 1k euries :/
De oude kan nog wel ff mee.
 
Weidebloter > Grasmaaier!!! gotver, waarom moet dat zo lastig :(


Moesk weer helemaal op gaan zitten zoeken, rare oosterlingen ;)
 
Vindt bij Arai die ruimte voor een bril wel handig. Arai zit voor mij het beste maar heb ook niet een nieuw model. Huidige helm kan er nog wel paar jaar tegenaan :)

Zie dat HJC ook zon groef in de helm heeft en veelal ingebouwd zonnevizier. Misschien de volgende keer eens naar een HJC kijken :) Ooit de IS-16 gehad van HJC maar die beviel niet zo.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Hier inmiddels thuis... vanochtend om negen uur was ik weer op de camping.
Vandaag bestond de dag uit:
.....heel veel.....Laat maar komen... we're ready!
Heel veel plezier en succes komende dagen. :t
Arai is exit... Op de axces na zitten alle nieuwe modellen mij waardeloos. Doen ze best knap om van absolute top voor mij naar onmogelijke gedrochten over te gaan.
Niets persoonlijkers dan een helm. Ik heb de afgelopen 12 jaar alleen met Arai gereden en ben een jaar terug over gegaan op Nexx. In eerste instantie net niet blij, maar ondertussen dik tevreden. Scheelt ook de helft van het geld, maar toch een composiet schaal en een zonnevizier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Fijne dealer ja. Dubbelzijdige tape is toch niet wat je als potentiële klant wil horen.

Een paar stukjes klitteband hadden het schuiven ook gestopt maar dan was je binnenvoering nog wel makkelijk uitneembaar geweest. :Y


:+


Maar, genoeg gegrapt. Plaatjes? Is het een helm met een opvallend kleurenschema zodat je op TV te herkennen bent? :)
Voor werk rij ik met de Arai pot ;)

Deze besteld: Full face Motorcycle helmet RPHA 11 by HJC

Heb die groene van Monsters inc. ook nog even overwogen. Briljant!!! Maar gaat na paar dagen vervelen vrees ik :P
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
rpha-11-full-face-motorcycle-helmet-hjc.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Heel veel plezier en succes komende dagen. :tNiets persoonlijkers dan een helm. Ik heb de afgelopen 12 jaar alleen met Arai gereden en ben een jaar terug over gegaan op Nexx. In eerste instantie net niet blij, maar ondertussen dik tevreden. Scheelt ook de helft van het geld, maar toch een composiet schaal en een zonnevizier.
Zonnevizier hoeft voor mij niet. Die loze ruimte tussen beide schalen vind ik niks. Ik rij dan liever met zonnebril.

Doordat de RPHA 11 geen zonnevizier heeft krijg je er een donker vizier bij bij aankoop. Ook prima wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ze hebben een hele reeks Marvel, Star wars etc serie. Zitten erg aparte helmen bij. Meeste niet mijn ding maar deze vond ik toch wel erg grappig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ze hebben speciale printjes. Deze is van Monsters Inc. Je hebt ze ook van Iron Man, The Punisher en andere.Niet te druk printje :)

Deze is ook wel mooi vind ik:

[afbeelding]
Die 70 heb ik vandaag ook opgehad. Zat iets minder voor mij en het zonnevizier kwam mij niet laag genoeg. Daarom voor de 11 gekozen.
Ze hebben idd ook paar carbon versies. Ik heb persoonlijk liever geen zwarte helmen meer ivm warmte in de zomer.
Maar beide helmen doen qua pasvorm niet onder voor een arai.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
middag :W

@ Camping, lekker bezig *D

@ nieuwe helm *O*

nu het toch over motorgerelateerde onderwerpen gaat,
iemand positieve of negatieve ervaring met motorjeans? en waarom?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
:Y staat wat beter als je niet enkel wil rijden, maar of het goed beschermd... weet ik gelukkig niet :P
 
Yep..
Van John Doe..gekocht bij goedhart.
Met kevlar in de pijpen van onder helemaal tot je riem.
Heerlijk voor deze dagen. Let op...niet waterdicht
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
middag :W

@ Camping, lekker bezig *D

@ nieuwe helm *O*

nu het toch over motorgerelateerde onderwerpen gaat,
iemand positieve of negatieve ervaring met motorjeans? en waarom?
Ik heb er eentje van Lindstands. Kan een waterdicht membraam ingeritst worden. Koop die niet want als het weer wisselvallig is trek je die toch niet aan. Ik zou zwart ook vermijden. Die wordt alsnog veel te warm door de zon. Doordat die kevlar vlakken op de bips best dik zijn kan daar ook flink wat warmte ophopen. Op een naked misschien wel vol te houden, daar heb ik geen ervaring mee. Onlangs met 2 collega’s naar de Eifel geweest die toevallig beiden een jeans van Macna aanhadden. Iets minder dik in het kruis en tevens in lichtere kleuren te vangen. Mooi detail: er zit een ritsje op de knie waar je snel de knie beschermer uit kan halen. Simpel en extra comfort op het terras. Ik denk dat ik die eerdaags ga halen.
Let wel op: meeste jeans hebben alleen op de knieën, buitenzijde bovenbenen en bips die kevlar zitten. Andere plekken zijn dus kwetsbaar. Rev’it heeft jeans waar door de hele broek een sterk vezel zit geweven en dus nog een stap veiliger is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
thnx voor de tips so far ;)

mijn textiel is na ruim 10 jaar wel echt op, dus een beetje aan het denken wat ik wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
middag :W

@ Camping, lekker bezig *D

@ nieuwe helm *O*

nu het toch over motorgerelateerde onderwerpen gaat,
iemand positieve of negatieve ervaring met motorjeans? en waarom?
hou op over campings @#$%
 
Terug
Bovenaan Onderaan