MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
:^ Koffie.

Chain slider is misschien wel iets grof en oversized, maar ik heb nog voldoende materiaal voor nog 10 pogingen. Voor nu wel best. Te warm om me er druk over te maken. :+

Nieuwe radiatorschildjes zitten er ook op. Begint zomaar weer een best nette brommer te worden. Eigenlijk ook nog even een koplampje regelen. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Zwembroek mee ouwe ;)


Veel scooter-plezier
full
 
Lekker man.
Al die scooterboys in gyle strings aan de schwarzwaldsee of tittiesee.
Vergeet je niet wat piccies te maken voor ons *D
 
mijn scooter vraagt wat al die gyle ktm's doen?
o nee alleen op koningsdag met al dat gyle oranje.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot

Zojuist vakantiebestemming voor volgend jaar bepaald. Maakt me niet uit waar het is. :+

Pff, vakantie...zwaar aan toe. Even twee weken uitpluggen. Gisteren kwam ik op het werk al niet meer verder dan opperen om het ding naar buiten te rollen en in de fik te steken, ongeacht de klacht.

En toen reed ik weg en begon de mini-Ferrari ineens tijdens de eerste beste bocht rechtuit te sturen. Vandaag even uit laten lezen, misschien doet er een wielsensor af en toe een beetje moeilijk. Maar echt lekker rijden doet het niet, de gedachte dat de auto de weg kwijt kan raken en dan maar het stuur terug in het midden zet. Nu gereset en maar wachten of het terugkomt. :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Zojuist vakantiebestemming voor volgend jaar bepaald. Maakt me niet uit waar het is. :+
}) geloof me. Enkel leuk als je wilt motorrijden ;)
Pff, vakantie...zwaar aan toe. Even twee weken uitpluggen. Gisteren kwam ik op het werk al niet meer verder dan opperen om het ding naar buiten te rollen en in de fik te steken, ongeacht de klacht.

En toen reed ik weg en begon de mini-Ferrari ineens tijdens de eerste beste bocht rechtuit te sturen. Vandaag even uit laten lezen, misschien doet er een wielsensor af en toe een beetje moeilijk. Maar echt lekker rijden doet het niet, de gedachte dat de auto de weg kwijt kan raken en dan maar het stuur terug in het midden zet. Nu gereset en maar wachten of het terugkomt. :')
:P eigen initiatief wordt ook al niet meer gewaardeerd :')
 
Dat was nog begin van de dag. Einde van de dag kwam ik er achter dat ik me uit de naad gewerkt had voor niets, door een kleine wijziging in de planning. Dat heeft me ongeveer een half pakje peuken gekost voor ik weer kon praten. :')

Afijn, ben d'r weg van. Komende twee weken mag de toko gecontroleerd uitbranden. En m'n verzekeringsmaatschappij ook.

Vanmorgen de auto ook nog weggebracht naar een schadeherstelbedrijf voor expertise. De auto moest daar staan, geen discussie mogelijk. Tijdens het maken van de afspraak uitgelegd dat ik de auto eigenlijk niet kon missen, afgesproken dat de man die de rapportage maakt in de ochtend langs zou komen en dat ik de auto 's middags weer kon ophalen.

'S middags bellen of de auto al bekeken is; de expert is nog niet gezien. Even bellen met de maatschappij brengt verheldering, de expert kan het ook wel op afstand (Lees: lekker thuiswerken) met wat foto's.

Waarom heb ik dan godverdomme een dag vrij genomen, bijtende afspraken verzet en ben ik twee keer met het OV gereisd vandaag? |(

In de afgelopen maand is er iemand tegen m'n auto opgereden, de accu van m'n telefoon is opgeblazen, de laptop mag voor de tweede keer in een half jaar terug onder garantie, die Italiaanse grafbak doet ineens een beetje nukkig met sturen in de bochten en ik heb vandaag twee keer in de bus gezeten. Dit is één maand. Ik ben niet toe aan vakantie, ik ben toe aan 2019. Aan de tietensee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Daar knap je dan weer niet van op.
Bij ons moet volgende week een expert naar lekkage komen kijken, dus gebeld. De beste man komt tussen 8.00 en 16.00 uur. Ja, dat geloof ik, maar nu iets specifieker! Nee, kunnen ze mij niet zeggen. Plannen is blijkbaar zo 2017. |(

De Italiaanse schone begint typerende trekjes te vertonen? Heeft nog lang geduurd moet je maar denken. Wel lullig dat het probleem zit in je stuurinrichting, dat is nou net zo'n dingetje die het wel moet blijven doen. Succes ermee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Daar knap je dan weer niet van op.
Bij ons moet volgende week een expert naar lekkage komen kijken, dus gebeld. De beste man komt tussen 8.00 en 16.00 uur. Ja, dat geloof ik, maar nu iets specifieker! Nee, kunnen ze mij niet zeggen. Plannen is blijkbaar zo 2017. |(

De Italiaanse schone begint typerende trekjes te vertonen? Heeft nog lang geduurd moet je maar denken. Wel lullig dat het probleem zit in je stuurinrichting, dat is nou net zo'n dingetje die het wel moet blijven doen. Succes ermee.
koffie staat ook klaar tussen 8 & 9 ben je later heb je pech ? :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
haha, dat had ik ook.
Expert komt bij de garage op die dag.

:? waarom komt die vent niet hierheen :?
Nou, dat kan niet meneer!
Ok, maar de bus staat hier, dus ik denk dat ie hierheen moet komen. Punt.

Dus hij is hier geweest, maar het kostte wel een half uur lullen om dat zo ver te krijgen :')
 
@Lankho _O- _O-

(Sorry, maar je brengt het ook wel smakelijk ;) )

't Is maar goed dat de lekkage bij ons provisorisch is gemaakt, anders zou het hier al 3 weken keihard de keuken in lopen :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Dat was nog begin van de dag. Einde van de dag .................Ik ben niet toe aan vakantie, ik ben toe aan 2019. Aan de tietensee.
:') Het zit je echt niet mee...
Hier gelukkig minder issues. Toch maar even de sleurhut uitlaten. Via Luxemburg naar Oostenrijk en Italië dit keer. :Y



:W allemaal!
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan