MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
full



Verhaal Aan de tietensee.



Reizen met het OV.......dat is echt kut man -O- sterkte
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Daar knap je dan weer niet van op.
Bij ons moet volgende week een expert naar lekkage komen kijken, dus gebeld. De beste man komt tussen 8.00 en 16.00 uur. Ja, dat geloof ik, maar nu iets specifieker! Nee, kunnen ze mij niet zeggen. Plannen is blijkbaar zo 2017. |(

De Italiaanse schone begint typerende trekjes te vertonen? Heeft nog lang geduurd moet je maar denken. Wel lullig dat het probleem zit in je stuurinrichting, dat is nou net zo'n dingetje die het wel moet blijven doen. Succes ermee.


Lekkage met dit weer? Hier al in geen weken water gezien :N
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Lekkage is kut.

Gisteren de schade aan de #Mito laten taxeren...het was een beetje de vraag of het de moeite waard was om de bumper te laten spuiten of gewoon lekker het geld op zak te steken.


Besluit is vandaag voor me genomen, iemand heeft het spatscherm te pakken genomen. Niet te filmen dit. :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Lekkage is kut.

Gisteren de schade aan de #Mito laten taxeren...het was een beetje de vraag of het de moeite waard was om de bumper te laten spuiten of gewoon lekker het geld op zak te steken.


Besluit is vandaag voor me genomen, iemand heeft het spatscherm te pakken genomen. Niet te filmen dit. :')

|(

Zit je niet erg mee :/
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Zou een motorpak helpen tegen wespen :')

Ren al drie weken voor m'n leven om die krengen met poeder dood te krijgen :X

Vanavond maar ff goed inpakken en wat grondiger te werk gaan :)
 
Haha gaaf gezicht! Alleen een leuk gadget of weekt er meer vuil los?

Als het goed is trekt het schuim er een hoop vuil vanaf. Heb ook zoiets voor de motor alleen dan versie die werkt zonder hoge druk reiniger. Schuim wordt niet zo fijn als met degene die Xtra heeft maar het werkt prima :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Helpt zeker wel, maar dan nog blijven de vliegende ellendelingen die niet meer kunnen vliegen er lastig af te krijgen :/

Afspuiten, foamen en weer afspuiten zorgt er iig voor dat zand en ellende er wel af is.


Als het goed is trekt het schuim er een hoop vuil vanaf. Heb ook zoiets voor de motor alleen dan versie die werkt zonder hoge druk reiniger. Schuim wordt niet zo fijn als met degene die Xtra heeft maar het werkt prima :)
Denk dat het in de winter meer effect heeft, maar een klein beetje werken doet het altijd *D




@ Tox: nee kudt! Had liever de blackberry :j maar die is te donker :;
 
Laatst bewerkt:
Zo dan... nooit gedacht dat ik zou zeggen dat het toch best wel warm is.

Bij spinning zeikt het zweet je na de warming up van de ellebogen.
Ondanks airco.

Rondje Frankrijk weer gemaakt... beetje simpel gehouden dit keer.
Wat meer rond koekeloeren in het zuiden. Hadden Caro en ik nog niet gedaan.
Afsluiten met een motormeet in Zwitserland met allemaal motorrijdende dames (als we zin hebben om daar heen te gaan).

Kortom... leuke dingen in het verschiet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Wat mij betreft mag de straf in hoger beroep hoger uitvallen; geen verantwoordelijkheid nemen en de tijd verdoen van het juridisch systeem.

Tuurlijk heeft iedereen recht op hoger beroep, maar als het compleet kansloos is mag dat mee tellen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Voor de 5de keer gepakt met drank op achter het stuur, meer dan 100km/u te hard hebben gereden en dan haar bloedtest willen zien om te checken of zij iets gedronken had????

.....................
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Eerlijk gezegd, niet eens checken denk ik. Als er bewijs was geweest dat de verdachte kan vrijspreken moet dat geloof ik gedeeld worden met de verdediging. Er achteraf om vragen suggereert dus dat je eerder dat bewijs niet gehad hebt. Hetzij omdat de aanklager niet heeft gedeeld of omdat het niet bestaat.

Maar goed, ik studeer geen rechten, dat kan iemand anders vast beter uitleggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Yep, hier mag de rechter rekening mee houden en veel zwaarder straffen deze schoften :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan