MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
4,3 liter blokkie denk ik :P



Ik krijg Elise niet meer in d'r pakkie gepropt :/
Hahaha.... Ze worden groot papa. Tijd vliegt voorbij...

Langzaam aan maar eens voorbereiden op de Pyreneeën. Geen tijd gehad nog om routes te maken maar dat doen we ‘s avonds op het terras wel op de iPad in elkaar frøbelen. Kleine kans dat je daar mis kan rijden :P
Lastigste zal worden om elke nacht in Spanje te kunnen overnachten gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Hahaha.... Ze worden groot papa. Tijd vliegt voorbij...

Langzaam aan maar eens voorbereiden op de Pyreneeën. Geen tijd gehad nog om routes te maken maar dat doen we ‘s avonds op het terras wel op de iPad in elkaar frøbelen. Kleine kans dat je daar mis kan rijden :P
hier staan al wat routes in


Lastigste zal worden om elke nacht in Spanje te kunnen overnachten gok ik.
want ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Tsjechië heeft perfect asfalt en mooie stuur wegen. Zit nu in Slowakije. Wegen zijn minder. Morgen richting Polen maar weer.
 
Veel plezier voor allen die gaan rijden!

Ikzelf heb na 2 dagen mijn vakantie moeten onderbreken omdat mijn moeder plotseling is overleden. We waren nog maar in Luxemburg, dus waren we weer snel terug. Na een week van de uitvaart regelen, onderdak vinden voor de twee honden en de twee katten, zijn we nu bezig met het opruimen van het huis en allerlei andere zaken aan het afhandelen. Ik heb me nog nooit zo verdrietig gevoeld, want ik kom haar in alles tegen. Gelukkig krijgen we veel steun van familie en vrienden.

Groetjes van Will.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Gecondoleerd Will, wat een waardeloos verhaal. -O-

Was haar overlijden een donderslag bij heldere hemel, of kraakte de kar al een poosje?
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Veel plezier voor allen die gaan rijden!

Ikzelf heb na 2 dagen mijn vakantie moeten onderbreken omdat mijn moeder plotseling is overleden. We waren nog maar in Luxemburg, dus waren we weer snel terug. Na een week van de uitvaart regelen, onderdak vinden voor de twee honden en de twee katten, zijn we nu bezig met het opruimen van het huis en allerlei andere zaken aan het afhandelen. Ik heb me nog nooit zo verdrietig gevoeld, want ik kom haar in alles tegen. Gelukkig krijgen we veel steun van familie en vrienden.

Groetjes van Will.
:/ gecondoleerd en heel veel sterkte!
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan