Trillen in stuur T-Max 500

Theemaks

Die hard MF'er
29 apr 2013
816
116
Kwam er vandaag achter dat bij ongeveer 60-80 km.p.u mijn stuur trilt als je even je handen los laat vh stuur. Bij 140 km.p.u voel ik dat hij niet helemaal stabiel is. Heb wel deze week nieuw voorbandje erop laten leggen, maar waarschijnlijk deed hij dit ook met mijn oude voorband.
Wat zou dit kunnen zijn ?

Groeten
Theemaks
 
Probleem 1 je voorwiel laten uitbalanceren ...check is een keer of je oude loodjes er niet meer opzitten .

Probleem 2 ik vrees toch voor de benzinepomp ....dezelfde symptomen had mijn vrouw destijds ook met haar Vespa ...nieuwe benzinepomp en alles was weer prima. Ik zou zelfs langst een officiële dealer durven gaan en daar moeten ze je verder helpen mss zelfs nog garantie ....niet geschoten is altijd mis !!
 
dat trillen zeg maar heen en weer wibelen doet de mijn van nieuw af aan ,als ik het stuur los laat verder heb ik daar geen last van,
heb net wel een nieuwprobleem het lijkt of hij op een cilinder loopt als ik gas geef komt hij wel op gang met wat geknal zal eeerst de bougies maar vervangen kijken of dat helpt,
wat de benzinepomp betreft deze is 2 jaar geleden onder garantie vervangen ondanks dat hij toen 8 jaar oud was
 
Heeft jouw t max de bekende brandstofpomp modificatie gehad?
Garantie punt.

Las ik toen regelmatig iets over. Koud was starten lopen, maar wanneer hij warm was...niet starten.

De dealer kan dat zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan