Racekuip Zitje CBR600FS

bricksquad975x

Reus op kleine motor
25 aug 2015
304
24
Groningen
Beste vrienden,

Ik heb een racekont gemonteerd alvast ter voorbereiding van de komende ciruitdagen, nu flext het zitje (logischerwijs) als ik er op ga zitten. De kuip kan vooral bij de tank het niet helemaal meer aan. Hij knikt niet helemaal door maar het mag van mij wel iets solider aanvoelen.

Heeft iemand tips over waar/hoe ik aan een framepje kom om onder het zitje te monteren?

30516305_10215396874657158_2400989341877688855_n.jpg
 
Kan je het niet versterken met een paar extra polyester matten kruislings aan de binnenkant over elkaar ?

Heb ook wel eens iemand gezien met een houten klos eronder, dwars over het subframe..

Heb ook wel eens een een metalen hulpframe op een motor gehad, weet alleen niet meer zeker of het op de F of FS was..
Zag eruit als beunwerk maar heeft 2 jaar prima voldaan :) 2 x een strip dwars over het subframe en 2x strip evenwijdig aan het subframe met een uitsteeksel voor de 2 bouten om het zitje achter aan vast te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er tijdelijk even een PVC buis onder gezet werkt voorlopig prima denk ik! Als ik wat meer tijd heb maar ik wel een mooi alu framepje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan