Goeiesmorgens deze morgen

Negentien85

MF'er
11 apr 2018
76
1
Veldhoven
Hoi mijn naam is Sven, ik ben 32 jaar, heb afgelopen maandag mijn AVD examen gehaald en woon officieel in Rotterdam maar ben doordeweeks in Groningen en in het weekend meestal in Amersfoort.

Na een tijdje meegekeken te hebben (vooral lestopics en topics over bepaalde type motoren) gisteren maar besloten mij hier aan te melden.

Begin maart heb ik een "try the bike" gedaan, eind maart heb ik 2x4 uur AVB les gehad en direct examen op de tweede dag (geslaagd), vorige week heb ik dinsdags mijn theorie (in één keer) gehaald en eind vorige week 2x4 uur AVD les. Maandag nog 2 uur AVD les en examen erachteraan.

Best netjes (al zeg ik het zelf) in 2,5 week alle lessen en theorie, alles in 1x gehaald met 8 uur AVB en 10 uur AVD zonder ervaring op een schakelbrommert. Moet zeggen dat AVB een stuk lastiger was dan AVD.

Nu (als ik van de week mn rijbewijs kan ophalen) op zoek naar een motor...spannend!
 
:W Sven
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Hey Bassjunky, helaas met koekblik hele week in Groningen (iets met auto van de zaak, kleding voor een week inclusief pakken en overhemden). Maar zal proberen een keer op de brommert deze kant op te komen...als ik er een heb (hoop vanmiddag mn rijbewijs op te kunnen halen en proef te rijden, anders eind volgende week pas)
 
Terug
Bovenaan Onderaan