"nieuw lid" XV 750 (Virago 1991) rijder

JvdW63

Rookie
14 apr 2018
1
0
Veldhoven
Luitjes van het Forum.

Na ongeveer een half jaar nauwlettend dit forum (met name het virago topic forum) in de gaten te hebben gehouden.
En ook de buitenlandse Virago sites.
Ben ik vandaag op een punt gekomen dat ik hoop op wat hulp van jullie.
En heb me dus bij jullie, guys en girls, aangesloten.

Omdat ik als nieuweling nog niet precies weet hoe een en ander werkt, kan het zijn dat mijn berichten niet direct goed, of op een verkeerde plaats geplaatst zijn.
(zo had ik graag dit bericht al in het Virago topic forum willen zetten, maar dat lukte me dus niet... :? )

Ik woon in Veldhoven, ben 55 jaar we hebben 3 kinderen en ik heb vanaf mijn 18e altijd wel een motor gehad. Mijn voorlaatste motor (Kawasaki KLR 600) had ik in 1986 nieuw gekocht. En heb deze vorig jaar aan een vriend verkocht.

"And now for something completely different" heb ik sinds een half jaar dus een Virago 750 uit 1991 in mijn bezit!

Bedoeling is om er een bobber van te maken, en dat lukt al vrij aardig. (metaal bewerking was mijn vak)

Door veel te lezen in o.a. dit forum van o.a. de "die hards": theaterbeest, Chiefpep, Vulcanrider, MF Martel, en de rest, wordt ik iedere keer een stukje wijzer.

Toch zit ik nu met een elektrisch probleem aan mijn virago.

Ik zal dit in een volgend bericht (omdat het anders wel een heul, heul, lang verhaal wordt) zo duidelijk mogelijk omschrijven.

Alvast bedankt voor den aandacht en hopelijk tot zeer binnnenkort.

Gegroet, jos.
 
:W Jos
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan