Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aardig wat kronkels daar, dat is vast genieten! Overigens wel een flink stukje rijden.

Ben er met de auto naar toe gereden, moto achter op de aanhangwagen. *D

1.125 km rijden van bij me thuis. Gisteren in één keer naar huis gereden.

e1dba2o.jpg
 
ik heb nog wat spul liggen voor de speed 2016/2017

Arrow dempers hoge.
Grabrail orgineel.
Tailtidy evotech.
Osco.
Knippers orgineel.
Hier een paar linkjes

≥ Speed triple grabrail 2016/2017 - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl


≥ Speed triple evotech tailtidy 2016/2017. - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl


≥ Arrow voor een speed triple van 2016/2017 - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

doe maar even een pb als er interesse voor is.

Speed in de verkoop?
:?
 
Hier is de natte moesson weer begonnen...

Oww let ik ff niet op. Sterkte met dat takke weer.

Mijn 955i uit 2003 heeft wat geks, als ik 55-60 km/u rijd voel ik een soort schuren/trillen in de pedalen, het klinkt ook alsof er iets aanloopt. Als ik de koppeling inknijp en dan gas geef (of laat het toerental terugzakken naar stationair) blijft het hetzelfde, het lijkt dus puur af te hangen aan de snelheid van het achterwiel.

Kilometerstand is ongeveer 35K.
Ketting en tandwielen zijn zo'n 500km oud, ketting staat mooi op spanning, als ik die iets strakker zet wordt het erger, losser merk ik geen verschil. Als ik het achterwiel draai op de standaard merk ik nix geks, er zit ook geen zijdelingse speling op het wiel.

Nu dacht ik aan de wiellagers van het achterwiel. Omdat ik niet veel tijd had heb ik een gebruikte excenter gekocht met daarin wiellagers (ook gebruikt dus) en die gemonteerd. Nu zijn het gevoel en geluid iets minder, maar nog steeds aanwezig.

Zouden het toch de wiellagers van het achterwiel zijn en heb ik nu de pech dat de gebruikte onderdelen hetzelfde defect hebben? Of kan het iets anders zijn? Kan ik iets controleren?

Kijk eens als je speling hebt in de uitgaande as van de versnellingsbak. Die waar het tandwiel op zit. Heen en weer speling is niet erg, op en neer dat zou k#t zijn.


Terug van 16 dagen vakantie, waarvan 14 dagen in Castellane... .

Eindelijk nog eens echt kunnen genieten van de moto. Daar kan je nog ongestoord gassen en bochtjes aaneenrijgen, en dat allemaal op zalige 'putloze' wegen.

Gaaf man. Ik heb daar een week in de bossen gereden (enduro). Maar ook wat over de weg met de crosserts. Bochten overload.
 
ik heb nog wat spul liggen voor de speed 2016/2017

Arrow dempers hoge.
Grabrail orgineel.
Tailtidy evotech.
Osco.
Knippers orgineel.
Hier een paar linkjes

≥ Speed triple grabrail 2016/2017 - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl


≥ Speed triple evotech tailtidy 2016/2017. - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl


≥ Arrow voor een speed triple van 2016/2017 - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

doe maar even een pb als er interesse voor is.


Ik ben aan 't twijfelen of ik een osco op mijn S3 ga zetten. Goede ervaringen mee? Of zegt het feit dat je hem verkoopt genoeg :P.
 
uit de advertentie : proefrit mogelijk na inleveren geldig paspoort en achterlaten 2e persoon


_O- _O-



...Speed foetsie..., en een onbekende afgedankte schoonmoeder aan de keukentafel... :+
Gelukkig heb je dan haar paspoort, oh wacht....
 
Tsja het is al erg genoeg dat zulke zaken nodig zijn.

Toen ik mijn speed particulier verkocht vond ik het wel prettig dat zijn pa achterbleef en een dikke lexus reed. Gaf toch soort van vertrouwen dat ie voor t geld de motor niet zou jatten, hooguit als hobby :+
 
:t

Still around... ;)


...want als het Speed gevoel eenmaal onder de huid zit, gaat het daar niet gauw meer weg, bemerk ik wel...

:/
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik heb er nog wel een voor je ;)
...als ik 'm ergens op moet inruilen moet je het maar zeggen... :+

Heb nog wel een 2014 GTI, een 2013 320d GT xDrive, een 2013 Panda, een 2015 Astra, een 2011 508, een 2011 VFR1200F, en een 2011 C3 VTI.


;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan