Vrijwilligers met zijspan gezocht!

Curlz

MF veteraan
5 mei 2009
8.562
22
Breda
Zijspanrijders gevraagd voor Stichting Wigwam !

Stichting Wigwam organiseert op verschillende locaties in het land vakanties voor gezinnen met een kind met een beperking. Vijf dagen per week is er een avontuurlijk en grensverleggend activiteitenprogramma voor alle kinderen binnen het gezin mét en zonder beperking. Élk kind of tiener met een beperking is welkom, hoe intensief de zorg ook is. Hierdoor hebben de ouders even tijd voor zichzelf én is er ook aandacht voor de broertjes en zusjes binnen het gezin!

We draaien op onze locatie in Nieuwveen twee vakantieperiodes. Op maandag 30 juli en maandag 13 augustus hebben we het motorrijden als activiteit gepland staan. Één van de hoogte punten tijdens de vakanties, want wie vindt dat nu niet spectaculair en leuk!? We hebben al een motor met rolstoelzijspan (incl bestuurder), maar zoeken nog meerdere motorrijders die willen meerijden. Vooral een motor met zijspan wordt gewaardeerd, zodat het kind hier samen met zijn begeleider in mee kan rijden.
We starten rond 10.00u vanaf onze locatie in Nieuwveen (Terrein van zorginstelling Ipse de Brugge, A.H. Kooistrastraat). We maken ongeveer 4 a 5 x een grote ronde door de omgeving en de dag duurt tot ongeveer 17.00u. Voor lunch en diner kan gezorgd worden en ook benzinekosten worden vergoed!

Heb je interesse en ben jij op bovenstaande datum/data beschikbaar? Wil je ook meehelpen aan deze fantastische ervaring? Reageer dan hieronder of stuur mij een privé bericht, dan breng ik je in contact met de organisatoren.

Let op! Ik ben zelf dus geen onderdeel van de organisatie, maar heb eerder als vrijwilliger meegereden.
 
Ik weet het, maar had beloofd om het hier te vragen, vandaar. En ik ben dan ook weer niet iemand die na 1 bericht er niet meer naar kijkt :+

Toch bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om even te reageren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan