GS 750 Vermogens verlies

Hmm, waarom heb ik VF100F2 en Von Dutch op Blz 1 niet direct gevolgd...
De kettingspanner gedemonteerd MOS-vet gegeven en machine olie op de draaiende gedeelte.

Heb alleen de kleppendeksel 6 Nm en toch eerder gestopt, vertrouw dat oude aluminium niet...

Wat gaat er defect aan de spanner, en ik huiver idd dat het weer gebeurt en dan een paar tandjes... met alle gevolgen.

Wat is er mis met de vervroeger, en waar moet vet op?

Even nog wat excel geklooi:
[afbeelding]

Nog wel even de pilot schroef afstellen, die witte flitsen met de colortune zouden duiden op schraal mengsel.

Heb vanmiddag 150 op de overdrukke A2 kunnen rijden , sneller was niet verantwoord en had gas over.
Top speed volgens de specs is 180km/h

Thx voor alle feedback!


Kettingspanner gewoon vervangen, de kosten zullen waarschijnlijk niet opwegen tegen het risico.
 
Hmm, waarom heb ik VF100F2 en Von Dutch op Blz 1 niet direct gevolgd...
De kettingspanner gedemonteerd MOS-vet gegeven en machine olie op de draaiende gedeelte.

Heb alleen de kleppendeksel 6 Nm en toch eerder gestopt, vertrouw dat oude aluminium niet...

Wat gaat er defect aan de spanner, en ik huiver idd dat het weer gebeurt en dan een paar tandjes... met alle gevolgen.

Wat is er mis met de vervroeger, en waar moet vet op?

Even nog wat excel geklooi:
[afbeelding]

Nog wel even de pilot schroef afstellen, die witte flitsen met de colortune zouden duiden op schraal mengsel.

Heb vanmiddag 150 op de overdrukke A2 kunnen rijden , sneller was niet verantwoord en had gas over.
Top speed volgens de specs is 180km/h

Thx voor alle feedback!

Er hoeft niks mis te zijn met de vervroeger,maar dit is 1 bonk roest en dan vraag ik mij
af of de assen waar de gewichtjes en vervroeger op draaien ook niet geroest zijn,
die moeten soepel kunnen draaien en de as waar de vervroeger op draait zou
je met vet in kunnen smeren,een niet goed werkende vervroeger scheelt ook vermogen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan