Newbie TSTR

R2S1987

Rookie
29 apr 2018
12
0
Rosmalen
Heej allemaal!

Ik ben Richard, 31 jaar, en heb me bedacht mijn motorrijbewijs te halen.
Momenteel druk bezig en 16 mei mn AVB op het programma.

Voordat ik met mijn rijbewijs begon had ik al een motor in gedachte:
Triumph Street Triple R (wit met rood)
Waarom deze motor?
Eigenzinnig uiterlijk. Niet te zwaar. Niet te veel vermogen. Lekker geluid. Betaalbaar.

Na lang zoeken in NL, helaas niet de juiste kunnen vinden.
Vrijdag (Koningsdag), kwam er een mooie advertentie op mobile tevoorschijn. Meestal als er een mooie aanbieding is, dan staat zo'n ding bijna in Polen of liefst Rusland... Deze niet. Deze stond in Adenau. 2km van de (voor mij welbekende) Nurburgring.
Dealer gebeld, trailer geregeld en op zaterdagochtend samen met vaders en broertje (heeft wel een motorrijbewijs en dus de proefrit mocht maken) opweg gegaan.
In totaal 7 uur later stond er ineens een motor in de garage. Geen nummerplaat. Geen rijbewijs. Wel een smile van oor tot oor die er nog steeds niet af is!

Nu dus tussen t theorie leren door aan het uitzoeken hoe je een motor op kenteken krijgt :9

Nog geen idee wat ik allemaal op t forum kan gaan vinden, maar tijd zal het leren

Uiteraard kon ik het niet laten om toch even een klein rondje te doen :)
31542967_10210054215666523_4823835872178733056_o.jpg
 
Hé, jij hier! :+

Mooi om te zien dat je het virus ook te pakken hebt, hou de glimmende kant boven, mooie fiets :Y

Dus volgende keer met de motor naar CH?

Vergeet je paspoort niet... })
 
Welkom!

Leuk dat de kleurstelling van je schoenen en jas perfect bij de motor passen!

Ik herken de parkeerplaats bij Keyzer Palace :t
 
Welkom!

Leuk dat de kleurstelling van je schoenen en jas perfect bij de motor passen!

Ik herken de parkeerplaats bij Keyzer Palace :t


Kan niet anders dan dat je een local bent dan! hahaha!

Thanks!
Kleding en motor zijn absoluut op elkaar afgestemd. Momenteel heb ik alleen een motor-spijkerbroek, maar moet nog een overbroek vinden in de juiste kleuren, die waren toen niet op voorraad..

Inmiddels mn rijbewijs in de pocket sinds maandag, dus ik ben nu ook naast de parkeerplaats van de lokale chinees te vinden :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan