Gezocht: voorvork Honda RS125 USD

RubenDm

Rookie
18 nov 2014
9
1
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een voorvork van een Honda RS125 liefst een upsidedown maar graag alles aanbieden.

Tevens ook opzoek naar een complete Rs 125 nx4.

Groet,
Ruben.
 
bedoel je er zo een?
full
 
Zelfbouw,maar wel de maten van een Honda rs 125 gebruikt.
Project is begonnen als een 50cc racer voor de Epi klasse bij de SOBW.
Er zit dus een Honda MBX motor in.
Het frame is van stalen buis wat vast geschroefd zit aan een alu stuk waar blok en vork weer aan zitten.
Moet dat ding nog eens testen wat op een ritje door de straat na heb ik er nog niet op gereden.
Heb je al zo,n vork nu?kijk eens op sp125 in engeland,die had altijd veel spul voor de rs 125.
 
Sorry voor mijn late reactie.
Ik heb een tijdje geleden een wp moto3 voorvork weten te bemachtigen.
Mooi opgebouwd die fiets hierboven.

Groet,
Ruben.
 
Heb ook een paar WP poten,deze komen uit een RedBull motor,er zit in de ene poot demping en de andere heeft de veer.
Deze hebben dezelfde maten als de Honda vork maar met een radiale remklauw opname,moet hier ook een andere as bij maken,eerst dat ding zo maar es proberen.
Er staan ook veel Honda 125 sullen op een duitse site,classic motorrad.
Ik zie die motor elke dag,staat in de slaapkamer maar als je ,m dan weer op een foto ziet denk ik wel wat een werk is het geweest om dat zover te krijgen.
Zal nog wel een paar foto,s posten.
 
Ja,daar heb ik wel aan gedacht maar dan moet ik weer van alles regelen erom heen en daar was ik net een beetje van genezen.
Heb vroegah motocross gereden in wedstrijd verband en zie dat met het freetech verhaal weer dezelfde kant op gaan.
Ook heb ik wat met mijn gezondheid gehad waardoor ik zeg het is mooi zo.
Vind het maken van zo,n ding wel mooi en heb ook nog wel wat ideen om deze motor nog te verbeteren al zal ik er eerst mee willen rijden,wie weet heb straks vakantie en ga ik er mee naar Emmen,test track is daar.
Had inmiddels een KTM sx 65 blok gekocht hiervoor maar dat gaat ,m niet worden met dit rijwiel gedeelte.
Om nu een nieuwe te maken gaat wel erg ver,dan verbouw ik eerder het Honda blok en maak daar een cartermembraam in zodat je mooie scooter cilinders hiervoor kunt gebruiken,er zit nu een originele giet ijzeren cilinder op met een gigantische uitlaat poort,wel met een ingelaste spijl maar de zuiger slijtage is enorm,vergis je niet het loopt nog steeds hard voor een 50cc met een 20mm carb.
Wat voor klauw opname eeft jouw WP vork?
 
Radiaal of normale bevestiging?en aan beide kanten?
Die van mij alleen rechts en is volgens mij 110mm.
Kijk anders eens op de site van Boonstra in ureterp,is voor mij dichtbij koop er wel eens wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan