Gran Premio Red Bull de España - Circuito de Jerez

Wie wint de Moto GP race

  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 4 10,5%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 13 34,2%
  • Maverick Viñales

    Stemmen: 2 5,3%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 1 2,6%
  • Johann Zarco

    Stemmen: 4 10,5%
  • Andrea Ianonne

    Stemmen: 1 2,6%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 10 26,3%
  • Jack Miller

    Stemmen: 1 2,6%
  • Tito Rabat

    Stemmen: 1 2,6%
  • Danilo Petrucci

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Wat een safe van Marquez was dat weer. Ongelooflijk.
De rest.. Jah niet de spannendste race.

Lorenzo was hier hoegenaamd in fout, wat trachtte hij daar dan nog te doen? Het gat dicht rijden? Maar het was meer een lompe race fout dan wat anders.

De photoshopjes hierboven brachten me anders wel aan het lachen, top.

Hopelijk volgende race wat aangenamer.
 
ik vind het Lorenzo wel aan te rekenen ze rijden al enkele ronden met zijn drieen en als je dan je bocht compleet mist doordat je te laat remt omdat je ingehaald wordt dan moet je weten dat er iemand onderdoorkomt,ik snap niet dat hij pedrosa niet gezien heeft in zijn ooghoek want hij zat er op dat moment echt naast maar het was wel een echt raceongevalletje vind ik.

Dani zat er toch echt nog achter,kwam wel snel opzetten.
Dit was een typische "Dovi die marquez wijd laat lopen,ik steek hem binnen door"actie.
Alleen deed dani ook mee :+
 
ik vind het Lorenzo wel aan te rekenen ze rijden al enkele ronden met zijn drieen en als je dan je bocht compleet mist doordat je te laat remt omdat je ingehaald wordt dan moet je weten dat er iemand onderdoorkomt,ik snap niet dat hij pedrosa niet gezien heeft in zijn ooghoek want hij zat er op dat moment echt naast maar het was wel een echt raceongevalletje vind ik.

Alleen Lorenzo of Dovi ook? :)
 
ik vind het Lorenzo wel aan te rekenen ze rijden al enkele ronden met zijn drieen en als je dan je bocht compleet mist doordat je te laat remt omdat je ingehaald wordt dan moet je weten dat er iemand onderdoorkomt,ik snap niet dat hij pedrosa niet gezien heeft in zijn ooghoek want hij zat er op dat moment echt naast maar het was wel een echt raceongevalletje vind ik.

volgens mij vergeten er hier een aantal hoe snel deze mannen rijden dus er valt hier niemand aan te wijzen.
alleen vind ik het commentaar van de ducati mannen wel erg zielig , alsof Pedrosa dit had kunnen voorkomen.

als ik zo ver naast de motor hang dan kijk ik meestal ook "ff" over de tank de andere kant op om te zien wat er gebeurt. _O-
 
Nee hoor :N

Lorenzo zegt : de mijne is zo groot.
Dovi antwoord : zo groot zijn mijn ballen al.
:Y
_O- _O- _O- _O-

Jammer dat het mis ging dit was wel het trio die spanning gaf in de race.

Lorenzo ging eindelijk eens goed :} , zeg ik als anti Lorenzofan ;)
 
Laatst bewerkt:
Dovi is de eerste die zijn bocht mist doordat hij veel te laat remt, maar duikt dan niet als een gek het gat in (OK, hij was het gat ook al een beetje voorbij). Hij blijft mooi wijd om de anderen vrij baan te geven, is dat dan de enige wiens verstand ook werkt aan hoge snelheden?

't Is ook niet het eerste seizoen dat Lorenzo MotoGP rijdt, je zou denken dat hij wat race-ervaring heeft.
 
Volgens mij is Dovi te hard op zijn bolletje gevallen...

Pedrosa is niet schuldig aan het kegelen.
Ik had het zelfs een eikel gevonden, wanneer die niet in het gat zou duiken.
Bovendien hing die volledig naast zijn motor, dus kon nooit zien dat JL, zonder te kijken, weer op de ideale lijn ging rijden.


Wat ik overigens wel raar vind, is dat Pasini niet gestraft wordt voor zijn actie op Fenati.
Tijdens de race zag ik ook niet dat die actie "under investigation" was.
 
Dovi is de eerste die zijn bocht mist doordat hij veel te laat remt, maar duikt dan niet als een gek het gat in (OK, hij was het gat ook al een beetje voorbij). Hij blijft mooi wijd om de anderen vrij baan te geven, is dat dan de enige wiens verstand ook werkt aan hoge snelheden?

't Is ook niet het eerste seizoen dat Lorenzo MotoGP rijdt, je zou denken dat hij wat race-ervaring heeft.

Hij blijft wijd om de anderen vrij baan te geven? :? Dat zou dan de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt. Volgens mij moet hij eerst de snelheid eruit halen om hem te kunnen omgooien.
Misschien kunnen jullie je nog de actie van MM op Pol Espargaro herinneren in Moto2. MM ging wijd, kwam terug en reed pardoes Pol van zijn fiets toen die op de racelijn binnendoor kwam. Duidelijker kan het niet. MM werd hiervoor niet bestraft net als al die andere coureurs die zoiets deden.
 
"Als ik niet gecrasht was, was ik NU AL op punten de ultieme kampioen!!!"


- Cal Crutchlow


Maar goed, arme Pedrosa... Op één of andere manier altijd het slachtoffer :(
 
En Dovi roept nu dat Pedrosa ook schuldig aan het ongeluk is maar kom op zeg hij blijft gewoon op z'n lijn en krijgt Lorenzo op bezoek waar moet ie dan heen dus fout gezien Dovi.
 
En Dovi roept nu dat Pedrosa ook schuldig aan het ongeluk is maar kom op zeg hij blijft gewoon op z'n lijn en krijgt Lorenzo op bezoek waar moet ie dan heen dus fout gezien Dovi.

Lijkt een gezamenlijk statement vanuit Ducati, Dall'igna zegt het ook en beweert zelfs dat Pedrosa degene was die als eerste viel Luigi Dall'Igna: ‘Somber gestemd over langer verblijf Dovizioso bij Ducati’

Dovi is op koers om weer een mooi seizoen voor ze te rijden en hij is ze blijkbaar niet eens de helft van het salaris van Lorenzo waard :? Nu zit daar waarschijnlijk ook wel een sponsorverhaal aan vast...
 
Laatst bewerkt:
Lijkt een gezamenlijk statement vanuit Ducati, Dall'igna zegt het ook en beweert zelfs dat Pedrosa degene was die als eerste viel Luigi Dall'Igna: ‘Somber gestemd over langer verblijf Dovizioso bij Ducati’

Dovi is op koers om weer een mooi seizoen voor ze te rijden en hij is ze blijkbaar niet eens de helft van het salaris van Lorenzo waard :? Nu zit daar waarschijnlijk ook wel aan vast dat er geen sponsoren meewerken om Dovi daar te houden.

Technisch gezien heeft hij gelijk, maar dat zegt niks over de schuldvraag natuurlijk :Z :z

2018-05-06-0836-10 - Streamable
 
Heb nogmaals de beelden bekeken, vooruit, achteruit, vertraagd en versneld,
en ik weet het nu helemaal zeker: het was de schuld van Max Verstappen.....
 
Vrij saaie race op de incidenten na... Lekkere actie weer van Jorge.
Apart moment ergens in het begin van de race, MotoGP commentator: At the front it's still Georgeous George! Wtf zeg jij nou...
En die Simeon.. had in Austin de hoop dat ze die achter zouden laten en die meid mee zouden nemen. 503083049% beter dan deze knakker...

Jammer voor Cal dat hij weer geen wereldkampioen gaat worden _O- Geheel buiten zijn eigen schuld om natuurlijk. Arme jongen heeft het zo zwaar.
 
En die Simeon Simon.. had in Austin de hoop dat ze die achter zouden laten en die meid Amy Dargan mee zouden nemen. 503083049% beter dan deze knakker...
503083049% mee eens. Simon begint in de laatste lap van de Moto3 nog effe lekker een diepte-interview, met zijn tergend langzame spreektempo... Wat de neuk!?
 
503083049% mee eens. Simon begint in de laatste lap van de Moto3 nog effe lekker een diepte-interview, met zijn tergend langzame spreektempo... Wat de neuk!?
Bij de MotoGP had ie ook een paar volle minuten nodig om te vertellen wat ie gister heeft gehoord bij Ducati.......
Dat kan niet in een race. Dan geef je de samenvatting: Dovi is blij want gelooft toch in aero pack, Jorge blij want tampon verschoond door zn personee.

20 seconden. Max. Het is geen theekransje. Van wie zou hij #metoo filmpjes hebben dat ie dit baantje geeft gekregen?
 
Apart moment ergens in het begin van de race, MotoGP commentator: At the front it's still Georgeous George! Wtf zeg jij nou...
_O- :+ das gewone normale stijl Engelse humor.
kijk eens naar de oa zeer smaakvolle films Snatch of Lock, Stock & 2 Smoking Barrels.
"Franky Focking Four Fingers!" 😂

GG schijnt ook een bekende worstelaar geweest te zijn 😉

Ps, wel een fraaie "save" van de botsauto piloot
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan