Ducati Hypermotard rijders

racesportfan

MF'er
26 mei 2013
133
31
Nijmegen
Ik zoek op het forum mensen met een Ducati Hypermotard. Staat wel een forum voor Hyperstrada,en een gesloten forum.
Misschien leuk om weer eens wat te ouwehoeren over deze speledingentjes
 
Lijkt me sterk,ik rij een exoot en zelf daar is genoeg over te doen :)
 
Ik begreep laatst dat de meeste Multi en Hyper rijders op FB zitten in een groep. Vandaar de weinige posts op het MF voor deze fietsen B|
 
Ik heb er een!

full


Maar het was me inderdaad opgevallen dat er geen actief topic hier op het forum meer was.
 
Hoi
Ik heb deze hyper nu bijna 1 jaar ,en nog geen moment spijt van mijn keuze .

Het forum is idd erg rustig ,maar ik ben ook meer een lezer dan iemand die er veel opzet
 
Oké,en ik heb allang geen FB meer.
Je ziet ze ook niet zoveel rijden. Dealers besteden er ook niet veel aandacht meer aan. Toch vreemd dat zo'n sportieve fiets weinig gezien word.
full
 
Ik ben ook geen snelweg ridder, maar je kunt zoveel met dit type. Als je de nukken (karakter) mooi vind en voelt dat je echt bezig bent. Persoonlijk hoef ik geen hypersport meer. Deze funfiets heeft het allemaal.
 
Vandaag met een KTM duke 790 aan het rijden geweest. KTM on tour was in Cuijk bij JTX Racing.
Godskolere wat een pokke weer vandaag, maar was zeer de moeite waard. Vooral het schakelen met een quick schitterende was een nieuwe ervaring. Mooie machine, maar om de hyper daar voor in te ruilen? Nee
 
Afgelopen week onder de Hypermotard 939 SP een andere uitlaat gemonteerd.
Remus black Hawk.

full

full

full
full



Meteen deze week ook maar een nieuw achterbandje halen.

full

full



full


Even nieuwe bougies :+

full

full
full

full

full
 
full


Dit is de mijne! Blijft een heerlijk fietsje en een luchtgekoelde 2 klepper met droge koppeling is voor mij nog steeds de ultieme Duc!
 
Qua geluid leg ik het zeker af met de 821.

Die Remus ziet er overigens ook strak uit. Heb zelf een Leovince er onder hangen. Soms met db,maar vaak zonder.ook een goeie sound
 
Ik heb er ook 1.

Foto te groot om te uploaden. ;(

Zijn er nog mensen die morgen naar Ducati club race gaan op tt?
Ik ga vanaf Amsterdam. Gezellig als er mensen mee willen rijden.
 
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een setje spiegels/handkappen met knipperlicht van de 1100/796 serie hypermotard.
Iemand toevallig nog iets liggen die ze niet gebruikt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan