Bomen kappen langs N-wegen?

Hangt toch ook af van de aard van de storm.

Er hoeft niet gek veel wind te staan om takken los te rukken, en al zeker niet van de oudere bomen.

Als je dan gaat thuisblijven voor elk weertype dat takken kan losrukken of voor andere gevaren kan zorgen, dan doe je beter je persoonlijk vervoer allemaal weg.


En daar zouden de weercode s voor moeten werken eigenlijk :?
 
[afbeelding]

FF geleend van Han S. :t
Dat plaatje is in dit topic wel erg op zijn plaats ja _O-

Daarop voortaande ben ik het wel eens met wat iemand hier ergens in het begin van het topic aanhaalde, dat mensen op een weg zonder bomen juist minder voorzichtig gaan rijden.
 
Hangt toch ook af van de aard van de storm.

Er hoeft niet gek veel wind te staan om takken los te rukken, en al zeker niet van de oudere bomen.

Als je dan gaat thuisblijven voor elk weertype dat takken kan losrukken of voor andere gevaren kan zorgen, dan doe je beter je persoonlijk vervoer allemaal weg.

Gewoon je menselijk verstand gebruiken denk ik dan ;)

Storm = storm bij een storm dan blijf ik thuis of rij enkel via de snelwegen tot een windkracht 6-7.
 
En daar zouden de weercode s voor moeten werken eigenlijk :?
Nee, want als afhankelijk daarvan hele provincies 3u lang verkeerslam gelegd moeten worden omdat er ergens een plaatselijke storm verwacht wordt, met wat is men dan bezig?

Zoals Willem zegt, gezond verstand gebruiken.
Hij houd blijkbaar een beetje dezelfde grens als ik. Boven windkracht 6 a 7 is rijden niet aangewezen. Bij meer dan windkracht 5 blijf ik zelf met de motor al weg van hoge en lange bruggen.
 
Wat anders, ooit moeders zien rijden als zijn hun kinderen gaan ophalen op scholen tijdens en tussen hun drukke bezigheden :? Als idoten rijden zij in hun kleine k*t auto's door de wijken heen ,hun kinderen los zittend op de achterbank of voorin? Jou kinderen of kleinkinderen fietsen er ook rond ;)

Hou maar op. Breek me de bek niet open. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan