Delkevic

soes70

There is no substitute for cubic inches
13 jan 2016
448
1.364
Hallo
Ik zoek een een sportuitlaat voor mijn
1100w. Ik wil voor het zicht de 4 in twee
behouden. Ik ben wat aan het rondkijken en kwam bij delkevic uitlaten. Deze hebben verschillende soorten dempers in allerlei prijsklassen. Iemand hier ervaring mee.
Ik hoor het graag.
Groeten Karel.
 
Heb een volledige rvs bochtenset van hen op m'n VFR, andere merk einddemper dus daar kan ik niet echt over meepraten.
De bochtenset is van prima kwaliteit. Kwam met pakkingen en al geleverd en had een goede pasvorm.
Zou dus verwachten dat hun dempers ook prima spul zijn.
 
Ik preek een beetje voor eigen parochie, maar het is echt zeer goede kwaliteit. Netjes afgewerkt, je snapt niet dat ze dat kunnen maken voor dat geld.
 
Ik heb 2 Delkevic oval dempers van Bolski op mijn Guzzi V11 gebeund. Oogt en klinkt als €500,- ,maar kostte de helft.

Aanrader!
 
Ik heb een Delkevic demper op mijn Honda Hawk. Klinkt goed en is prima afgewerkt! Zeker voor het geld. Niks mis mee.
 
Door een aanrijding niet lang van kunnen genieten, maar mijn Fazer uit '99 ook uitgerust met bochtenset en demper van Delkevic. Klinkt heel leuk (niet hard, wel vol) en de kosten zijn goed te overzien. Ze zien er ook goed uit, ook na een half jaar gebruik (waarvan 3/4 maanden pekel rijden).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan