Controle geluid Tilburg

superduc again

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2004
14.202
5.482
dussen
Zat net een artikeltje te lezen op de app van het brabantsdagblad
Ging over aanpakken van motor/quad rijders
Stond in dat ze bekeurd worden als ze onnodig veel lawaai maken
Er stond ook dat het geluid niet werd gemeten maar beoordeeld door motoragenten
Als ze het te hard vonden volgt een boete van 380€
Vind dat op zijn zachts gezegd beetje arbitrair , hoe kun je je zelf verdedigen tegen zo’n maatregel
 
Zat net een artikeltje te lezen op de app van het brabantsdagblad
Ging over aanpakken van motor/quad rijders
Stond in dat ze bekeurd worden als ze onnodig veel lawaai maken
Er stond ook dat het geluid niet werd gemeten maar beoordeeld door motoragenten
Als ze het te hard vonden volgt een boete van 380€
Vind dat op zijn zachts gezegd beetje arbitrair , hoe kun je je zelf verdedigen tegen zo’n maatregel

Die motoragent mag vinden wat hij wil maar zonder een echte wettelijk geluidsmeting veeg ik daar m'n reet aan af.Aan die agent ........... :+

Men mag bekeuren als het echt buitensporig is dus geen demper erop , mensen in geheel Tilburg last hebben van jou.Dan mag men je wel meteen een bekeuring geven.
 
Laatst bewerkt:
Even arbitrair als een boete voor gevaarlijk rijgedrag? "ja maar ik reed toch helemaal niet gevaarlijk?- Ik vind van wel dus krijgt u een boete"

Prima hoor, laat ze de aso's maar aanpakken.
 
Dus een originele en goedgekeurde uitlaat die oom agent niet zint levert een bekeuring op? Ik ben benieuwd wat de rechter daar van vindt...
 
Inderdaad een subjectieve meting...

Maar komaan, de meeste mensen begrijpen hier toch ook wel dat de politie zich op een bepaald type volk richt...
 
Dus een originele en goedgekeurde uitlaat die oom agent niet zint levert een bekeuring op? Ik ben benieuwd wat de rechter daar van vindt...

als jij een originele uitlaat op je motor hebt zal die Tilburgse agent jou niet bekeuren, die zit niet te wachten op een hoop administratie doordat jij in beroep gaat die schrijft alleen echte herrieschoppers op liefst met een collega er bij die het ook geconstateerd heeft.

en gelijk heeft ie.
 
Als die motoragent dan zn oordopjes inhoud tijdens de meting scheelt weer 5db :+
 
Onnodig herrie maken kun je ook met de standaarduitlaat.
Laat dat maar aan bepaalde types over.
 
Kan ook met je toeter.....

Onnodig gebruik daarvan is strafbaar.
Nog nooooit iemand gezien of gehoord,die daar bestraft voor is :')
Dat zijn ook aso's : "dag pietje en sjaan" "tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut,tuuuuuuuuuuuuuuuuuut,tuuuuuuuuuuuuuut,
Klootjes volk :r
 
Laatst bewerkt:
Nouja, ze doen maar...ik heb dB-killers erin en geen e-keurmerk. Voor de rest rij ik hier op 5min DL in en nog nooit problemen mee gehad.

Kom sowieso die kant niet op....veel te ver voor mij...
 
Ach zondag ochtend na de nachtdienst voor wekker spelen,kan toch geen kwaad? O-)
De ringbaan west wek service :t

Oom,de motor,agent ligt dan ook nog te slapen ...dusch :P
 
Laatst bewerkt:
Oftewel weer een nieuwe heksenjacht geopend
Gelukkig kom ik nooit in brabant dat scheelt weer.

Zou willen dat ze het in amsterdam deden. Stelletje mafkezen hier die alleen maar lol kunnen hebben ten koste van anderen niet te kort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan