Millenial

Millennial

Rookie
15 mei 2018
13
2
Delft
Beste allen,

Hierbij zou ik mijzelf graag willen voorstellen als nieuwe gebruiker op het MF. Mijn naam ik Luke, ben 25 jaar oud en (als het goed is) in de laatste fase van rijlessen. Binnenkort op voor AVD. Heb over de jaren zo'n 30.000 kilometer op een Honda MB gereden (brommer) en natuurlijk vele km's met de auto. Begin van dit jaar toch de knoop doorgehakt om voor het motor rijbewijs te gaan. Daarnaast heb ik nog een oldtimer auto voor de hobby.

Momenteel ben ik me aan het oriënteren wat voor motor ik zou willen. Tegen het eind van de zomer staat er een vakantie gepland met vrienden, dus dat is een mooie termijn om rustig te beginnen met zoeken.

Ik ben nog een redelijke leek op het gebied van motoren, maar heb wel redelijk technische kennis door m'n opleiding en het sleutelen aan / opknappen van m'n oldtimer auto en brommers.

Momenteel gaat de voorkeur uit naar naked bike / sport motoren van de Japanse merken, maar sta ook open voor iets wat tussen toer en sport in zit.

Vanwege de goede ervaring met Honda brommers (MB50 en MBX50) heb ik een lichte voorkeur voor dit merk, maar ben benieuwd wat echt de verschillen en typische kenmerken zijn per merk of model.

Een motor in de 600cc categorie leek mij een goed uitganspunt, maar dat is meer op basis van wat ik om mij heen voorbij zie komen. Tevens goed om te vermelden is wellicht dat ik lang ben (1.90m).

Groeten,Luke
 
:W Luke
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan