GP Le Mans

Gaat Bo zijn 1e punten pakken?

  • Ja, top 15 gaat lukken

    Stemmen: 18 64,3%
  • Ja, top 10 gaat lukken

    Stemmen: 1 3,6%
  • Ja, hij gaat voor een podiumplek

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik ben altijd negatief

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28

jbt

MF veteraan
11 mrt 2009
3.577
1.964
Tilburg
Komend weekend weer de 2e race op Europese bodem.

Gaat Marc weer winnen?
Is Dovi weer aan de beurt?
Gaat Vale eindelijk weer de overwinning binnenslepen?
Of pakt Zarco zijn 1e overwinning, in zijn thuiswedstrijd?

Laten we hopen op weer een spannende wedstrijd, met gevechten tot in de laatste ronde.
En even spannende races in de moto2 en Moto3 wedstrijden, met een uitstekend presterende Bo Bendsneijder.
 
Ik gok op een veel sterkere Vinales dan de vorige GP's.

Kan zomaar eens een volledig Yamaha podium worden, en dan hoop ik winst voor Rossi, maargoed de tijd zal het ons leren.

Even een heads-up: het hele weekend geen live GP actie op Eurosport 1. :X
 
Laatst bewerkt:
Zarco zal zich willen laten gelden hier. Als de Yamaha's hier goed lopen (zoals gebruikelijk) dan zal hij er zeker bij zitten.
 
Ik gok op een veel sterkere Vinales dan de vorige GP's.

Kan zomaar eens een volledig Yamaha podium worden, en dan hoop ik winst voor Rossi, maargoed de tijd zal het ons leren.

Even een heads-up: het hele weekend geen live GP actie op Eurosport 1. :X

Eurport is lekker bezig inderdaad. Ben benieuwd of dit wel helemaal volgens de afspraken rondom de uitzendrechten is
 
Eurosport player kost je 20 euro per jaar. :t :t

Als je een Chrome cast of iets hebt dan heb je Brits commentaar op je tv. :t :t

Het is daarnaast een week gratis uit te proberen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom denken jullie dat die Yamaha's opeens wel goed gaan nu? Is er iets nieuws wat ik gemist heb?

Ik heb er een hard hoofd in. De motor hebben ze na 2016 niet verbeterd. Dat heeft Zarco wel laten zien inmiddels.
 
Baan waar Yamaha het over het algemeen wel goed doet, vaak niet te warm en niet te koud.

Player is op een cent na 30 euro trouwens ;)
 
Op die fiets.
Ik heb er een hard hoofd in. Ik hoop het wel, maar gezien de prestaties tot nu toe zal het mij verbazen. Misschien Zarco maar het fabrieksteam heeft een bagger motor.

Wat betreft de player, die is tegenwoordig op 1 cent na 20 euro :)
 
Zarco zat er vorig seizoen vanaf het begin ook goed bij maar kon in le mans toen geen potten breken tov Vinales en Rossi.. Dit seizoen lijkt hij het tot nu toe beter te doen dan de fabrieksmannen maar dat kan ook ineens weer anders zijn.. daarbij wil het in Le mans nog wel eens momentjes regenen etc.

Potver.. zoek die player op.. idd 20 euro, laatst nog gekeken : 30 euro ?!
Komt het omdat het seizoen al zowat halverwege is ofzo ?
 
Zarco zat er vorig seizoen vanaf het begin ook goed bij maar kon in le mans toen geen potten breken tov Vinales en Rossi.. Dit seizoen lijkt hij het tot nu toe beter te doen dan de fabrieksmannen maar dat kan ook ineens weer anders zijn.. daarbij wil het in Le mans nog wel eens momentjes regenen etc.

Potver.. zoek die player op.. idd 20 euro, laatst nog gekeken : 30 euro ?!
Komt het omdat het seizoen al zowat halverwege is ofzo ?
Zou zomaar kunnen zijn dat Yamaha met een verbetering komt , ze hebben namelijk 2 dagen getest op mugello vorige week.
 
Volgens Rossi is het probleem, hoofdzakelijk de elektronica.
En dat hebben ze tijdens de testdagen niet geüpdate, zo begreep ik.

Zou wel fijn zijn wanneer marquez niet weer met 2 vingers in de neus wint.


Alles wordt overigens live op eurosport 2 uitgezonden...
 
Volgens Rossi is het probleem, hoofdzakelijk de elektronica.
En dat hebben ze tijdens de testdagen niet geüpdate, zo begreep ik.

Zou wel fijn zijn wanneer marquez niet weer met 2 vingers in de neus wint.


Alles wordt overigens live op eurosport 2 uitgezonden...

Ben bang dat het wel gaat gebeuren...maar ik hoop op crutchlow of zarco.
 
Aangezien Zarco kampioen wordt dit seizoen (Ergens gelezen in mn glazen bol) moet hij wel stilaan beginnen winnen.
Zodus: Zarco op 1
 
Zou zomaar kunnen zijn dat Yamaha met een verbetering komt , ze hebben namelijk 2 dagen getest op mugello vorige week.

Reken er maar niet op dat Yamaha ineens 1-2 rijdt.
Het waren volgens Rossi details en geen grote stappen gemaakt.
De elektronica moet nog worden aangepakt en dat is niet zomaar gebeurd.
 
Wat gaat er gebeuren bij MarcVDS ? Bartholemy per direct naar huis gestuurd en VDS weigert verklaring af te leggen, tenminste dit word aangegeven op bepaalde sites.
 
Wat gaat er gebeuren bij MarcVDS ? Bartholemy per direct naar huis gestuurd en VDS weigert verklaring af te leggen, tenminste dit word aangegeven op bepaalde sites.
In de Motoplus staat dat een medewerkster de teambaas Michael Bartholemy heeft aangeklaagd voor financieel wanbeleid.

Marc Verstraten, de teameigenaar heeft verklaard dat hij beslist het huidige MotoGP contract wil respecteren, dit loopt nog tot 2021.

Onlangs was er een meeting met Suzuki, maar Shinichi Sahari moest wegens ziekte verstek laten gaan.
Er zijn ook nog plannen om met Yamaha te praten.

Maar de financiële zaken konden daar wel eens invloed op hebben. ;)
 
Korte broeken zijn binnenkort verboden.

Dear All,

In a meeting of the IRTA Committee held earlier today the following protocol was approved.
Team and Service Company staff working in pit lane or on the grid on race day must wear long trousers. The protocol applies from the start of the first warm up until after the podium procedure for the last race.

It was agreed that this requirement would be compulsory from the Italian GP at Mugello.

Thanks for your co-operation on this matter.

Best regards,

Mike Trimby

Het begint steeds meer op de F1 te lijken.
 
Aha
Dan komen de stream vragen weer :+

Jup. En mijn recente ervaringen met streams voor de WSBK zijn niet al te best. Wordt dus weer een weekendje met zijn allen over Eurosport klagen. Dat is ook een soort van sport _O-
 
Laatst bewerkt:
In de Motoplus staat dat een medewerkster de teambaas Michael Bartholemy heeft aangeklaagd voor financieel wanbeleid.

Marc Verstraten, de teameigenaar heeft verklaard dat hij beslist het huidige MotoGP contract wil respecteren, dit loopt nog tot 2021.

Onlangs was er een meeting met Suzuki, maar Shinichi Sahari moest wegens ziekte verstek laten gaan.
Er zijn ook nog plannen om met Yamaha te praten.

Maar de financiële zaken konden daar wel eens invloed op hebben. ;)

Volgens mij zit meneer Verstraten behoorlijk in de slappe was.
Die is niet afhankelijk van externe sponsoren.

Op de website van MarcVDS staat overigens het verhaal van Michael Bartholemy.
http://www.marcvds.com/motogp/news/statement-from-michael-bartholemy-team-principal#.Wv8NYEiFPIU
 
Terug
Bovenaan Onderaan