GP Le Mans

Gaat Bo zijn 1e punten pakken?

  • Ja, top 15 gaat lukken

    Stemmen: 18 64,3%
  • Ja, top 10 gaat lukken

    Stemmen: 1 3,6%
  • Ja, hij gaat voor een podiumplek

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik ben altijd negatief

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Ben je motorsport liefhebber of niet? Marquez is gewoon een klasse beter nu, en dat zeg ik als die hard Rossi fan. Ik ben dit weekend in Le Mans en stond voor de Rossi tribune toen Marquez viel gisteren. Veel gelach en gejuich. Dat vind ik echt dieptriest

Dat is hier toch ook bij steeds dezelfde..maar de echte Rossi fans zitten elders gewoon tussen de andere racefans en die doen dat niet alleen als Rossi een inhaalactie doet zoals gisteren en dat is toch mooi,en anders om ook en die fan feliciteerden op de tribune ook de marquez fans en daar kan ik van genieten👍👍
 
Dat is hier toch ook bij steeds dezelfde..maar de echte Rossi fans zitten elders gewoon tussen de andere racefans en die doen dat niet alleen als Rossi een inhaalactie doet zoals gisteren en dat is toch mooi,en anders om ook en die fan feliciteerden op de tribune ook de marquez fans en daar kan ik van genieten👍👍

Precies; de echte fans hebben zo hun favoriete rijder maar kunnen een mooie race zeker waarderen en respect hebben voor degene die wint als dat niet hun favoriete rijder is.

We noemen ons toch motorsportliefhebbers :)

En iemand die juicht omdat een rijder eraf gaat moet voortaan maar naar het voetbal ofzo gaan :+
 
Ik denk dat de meeste Rossi fans niet echt wegrace liefhebbers zijn. En ook nauwelijks weet hebben wat er buiten Rossi zich in de racerij afspeelt. En dat juichen als Marquez of Lorenzo vallen; zo triest. Volgende maand in Assen heb je dat zielig volk ook.
 
Ik denk dat de meeste Rossi fans niet echt wegrace liefhebbers zijn. En ook nauwelijks weet hebben wat er buiten Rossi zich in de racerij afspeelt. En dat juichen als Marquez of Lorenzo vallen; zo triest. Volgende maand in Assen heb je dat zielig volk ook.
Soms schaam ik me ook omdat ik Rossi fan ben.
:+
Al ben ik wel zo realistisch dat ik weet dat hij zijn hoogte dagen wel voorbij zijn.
En toch kan ik er van genieten.
Maar moet wel bekennen dat ik het prettig vindt dat lorenzo niet lekker gaat.
Sorry daar voor ;)
Maar kan wel weer super genieten van de stijl van marquez.
Al zal ik daar nooit fan van worden.
Maar vallen .
Nee daar juich ik niet voor.
 
Ik denk dat de meeste Rossi fans niet echt wegrace liefhebbers zijn. En ook nauwelijks weet hebben wat er buiten Rossi zich in de racerij afspeelt. En dat juichen als Marquez of Lorenzo vallen; zo triest. Volgende maand in Assen heb je dat zielig volk ook.

Ja, en daarom kots ik zo op die lui.
 
Als de niet echte wegracefans, succes supporters, juichers bij valpartijen, zuipschuiten en wat hier al niet meer besproken is wegvallen wordt het heel erg stil op de tribunes en is het in een paar jaar gedaan met wegraces .. Ik zou zeggen : deal with it .
 

Stiekem was dit niet Kornfeil maar Herlings! Incognito.

xxl.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan