Rijbewijs ingevorderd. Wat nu te doen?

Een EMG krijg je alleen maar als je buiten de snelheidsovertreding nog meer
gevaarlijke zaken heb gepleegd,zoals rechts inhalen.Alleen binnen de bebouwde kom
krijg je automatisch een EMG als je meer dan 50km te hard gereden heb.
Een advocaat heb je niks aan,ik heb er 1 gehad en heb voor de rechter alleen zelf
het woord gedaan,en dat was een advocaat die ik zelf heb betaald.Ik had
me die kosten wel kunnen besparen,had weer 2700,- gescheeld.
Gewoon afwachten waar ze mee komen en voor de rechter flink spijt betuigen
en hopen dat de boete meevalt,je kan de rechter ook verzoeken de boete in termijnen
te mogen betalen,in mijn geval werd dat verzoek toegewezen.
 
Laatst bewerkt:
Als een reactie jou niet aanstaat, is het jouw gewoonte om maar te suggereren dat de schrijvers IQ wel niet zo hoog zal zijn. Niet erg aardig en komt behoorlijk arrogant over. Trouwens, je weet helemaal niets over het IQ van de schrijver.
En dat je vervolgens schrijft, 'ik kom je halen' vind ik trouwens al op het randje van een bedreiging en dus niet kunnen.
Heb je weleens geprobeerd om gewoon aardig te zijn? Misschien krijg je dan wat andere reacties.

Dat zou ik maar met een korreltje zout nemen, ik heb Xtine eerder al eens horen zeggen dat ze niet meer terug zou keren op M-F...
 
Laatst bewerkt:
Je kan nu zelfs als je bij de ovj komt een straf krijgen ,of een hoge geldboete .
En eventueel als je aangeeft heb geen geld ,als vervanging een taakstraf krijgen ,,als de ovj meegaand is in je financiele situatie.
Stel je krijgt geldboete en je betaald erna niet ,omdat je het geld niet hebt,kan je weer gegijzeld worden door politie.
Die komen je onverwachts ophalen zomaar ,op een willekeurig moment ,en zit je in de cel ,50€ is een dag cel .
En kom je erna vrij ,staat de boete nog lekker open ,wet mulder heet dit.
De taakstraf mocht je die krijgen,let wel dat die vaak dan 120 uur of meer is met maximum van 180 uur,
Nadeel is dat je dan erna wel geregistreerd staat in het taakstraf register.
En eventueel een strafblad kan krijgen en als je een verklaring omtrent gedrag ooit moet vragen dit wel naar voren komt.
Dit staat ook op de site van juridisch loket en ministerie van justitie etc...
En weet van een vriend van me die ook een torenhoge boete kreeg,dit niet betalen kon,en daarop taakstraf kreeg ,hij nu wel mooi ergens geregistreerd staat en bij soliciteren dit hem een keer een baan koste,
De wet is gewoon streng in deze gevallen.vooral als je zoals jouw 99 km/h te hard hebt gereden.
Dan tref je zowiezo geen milde ovj voor je die gaat vaak uit zijn dak en is boos op je .onverantwoord verkeers gedrag,.
Wat je nu wel weet is je sowiezo de emg wel gaat krijgen bij het cbr,die plakken ze met dit soort overtredingen eraan vast,
Emg= educatieve maatregel gedrag,kost dik 1100€ en moet je volgen ,kom je daar niet nemen ze je rijbewijs permanent in ,en moet je zelf opnieuw gaan les nemen en afrijden etc..
Ik zou als ik jouw pas als een razende juridisch advies inwinnen en niet stil blijven zitten in dit geval ,
Bel juridisch loket ,spreek een keer met een advocaat die ook verkeersboetes doet.
Laat je goed inlichten .
En laat je bijstaan ,,soms willen ze met je mee de rechtszaal in ,geen idee of je dit soort advocaat hulp vergoed kan krijgen van de raad voor rechtspraak .
,gesubsidieerde rechtshulp heet dat.
Want een advocaat kost normaal heel duur.
Wens je succes met je komende zaak, .

Ik wil het niet tot een taakstraf, en ZEKER geen celstraf laten komen. Ik zal gewoon de boete betalen die ze me op gaan leggen. Ik heb gewoon een prima betalende baan, en kan dit opbrengen. Wel hoop ik dat het in termijnen kan, want 2000 euro in een keer ophoesten is voor mij ook niet echt te doen.

Ik neem aan dat er geen EMG bij komt. Op de motor ben ik nog nooit beboet, en in de auto ben ik in 8 jaar tijd twee keer voor een geringe snelheidsovertreding beboet.

Na een korte geschatte kosten/baten analyse heb ik besloten geen advocaat in de arm te nemen. Ik heb een aantal advocatenkantoren gebeld, welke eigenlijk allemaal zijden dat ze aan de hoogte van de boete niet veel kunnen doen.
De EMG word door het CBR opgelegd, niet de rechtbank. Dus daar is de advocaat sowieso niet nuttig voor, of ik moet er een nieuwe zaak van maken.

Wat mij helpt met voorbereiden voor een rechtzaak nu zijn de afleveringen van het programma: Voor de rechter. Zien hoe dat gaat ,wat de houdingen zijn van rechters, mensen en de OVJ. Daar had je een aflevering van een motorrijder die 114km/u te hard ging, met een passagier achterop, welke daarnaast ook nog met enige regelmaat bekeuringen kreeg. In alle opzichten een stuk fouter dan dat ik zat.
Daar was in eerste instantie de eis: 6 maanden rijontzegging en 2400 boete.
De rechter vormde dat om (vanwege werk redenen): 6 maanden (3 voorwaardelijk) en 3000 boete.

Als ik dit alles naast mijn verhaal leg, dan verwacht ik inderdaad de 4 maanden en dan iets van 2000 boete.
 
Weet je wat ook vervelend is voor jouw,
De straffen en wetten zijn sinds kort ook verscherpt ,boetes verhoogd per 2018 en de ovj,s die dit behandelen worden ook minder meegaand,
Dwingen je tot een betaling van het bedrag in 1 keer .
En anders komt het bedrag bij het cjib terrecht en die weigeren ook vaak zo een groot bedrag in termijnen.
anders een taakstraf,daar kom je dan niet onderuit,
Spijt betuigen tja kan ,maar trappen ze niet zo maar in.
Weet dit daar mijn vriend dit meemaakte,,hij zat bij rechtbank en had ook veel te hard gereden en kreeg een ovj over zich die niet meegaand was ,een boete van 2400€ oplegde,..
Die kon hij niet betalen zei hij ,moest zelfs bewijs daar over overleggen ,loonstrookjes bankafschriften etc,,en kreeg daarop een taakstraf of hij dat wilde of niet.
En de emg hij scheurde ook op een weg buiten bebouwde kom 90km/ h te hard ,kreeg hij erbij als kadootje zei de ovj die had al overlegd met het cbr,
Ook hard rijden word door nieuwe wetgeving en het nieuwe kabinet keihard aangepakt.
Wat mijn vriend meemaakte is pas een maand terug,bij de rechtbank.
Hij belde me op ee paar maanden terug op een donderdag ,in maart ,dat hij langs de weg gezet was door politie met de vraag of ik zijn motor wilde terug rijden.
Het was kiezen of de politie nam motor mee, of ik moest hem halen ,ben meteen erheen gegaan met een ander,die me erheen reed en heb ziin motor terug gereden.
Me vriend had in deze wel een advocaat die heeft gezinspeeld op de taakstraf daar de boete ook belachelijk hoog was.
Maar van de taakstraf word hij nu ook niet bepaald vrolijk ,heeft nu 180 uur gehad,en zijn eerste weekje gewerkt .
Wat ik hoor is ook geen feest,je zit met mafketels die van alles geflikt hebben ,
Moeten best wel hard werken voor staatsbosbeheer ergens in de bossen,bome omzagen en hout slepen ,etc,begreep ik,
En doe je niet wat ze zeggen of je loopt kantjes ervanaf ,hoorde ik ,sturen ze je weg en zit je alsnog met een hoop gezeik erna straf,boete ,weigeren taakstraf etc.
In allebei situaties ben je niet beter af,
Is gewoon klote dit alles.
Het is gewoon beroerd de wetten zijn strenger,geworden
Overtreders worden in dit soort hoge snelheids overtredingen gewoon keihard aangepakt.
zodat je dit in toekomst niet meer zal doen.
De ovj noemde me vriend ook een kamikaze piloot op zijn motor door zo hard te racen tja ,je zal maar zo een ovj treffen in de rechtbank.
Weet wel wat ik lees ieder weet het beter of klets een hoop onzin ,ik heb het van dichtbij mee gemaakt en tja de emg is ook zoiets die kreeg me vriend wel ,
Geen idee wat jouw te wachten staat,maar hardrijden is nu eenmaal een speerpunt ook in het kabinet geworden en bij politie afdelingen etc.
En daarop gaan ovj,s hun strafmaat verhogen.
Dat programma op tv waar jij over praat is soms gewoon bullshit ,in denk soms in scene gezette dingen .
Je zelf daar op baseren ,is maar wat je wilt ,kan je ook naar een rechtszaak in gtst kijken .
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat ook vervelend is voor jouw,
De straffen en wetten zijn sinds kort ook verscherpt ,boetes verhoogd per 2018 en de ovj,s die dit behandelen worden ook minder meegaand,
Dwingen je tot een betaling van het bedrag in 1 keer .
En anders komt het bedrag bij het cjib terrecht en die weigeren ook vaak zo een groot bedrag in termijnen.
anders een taakstraf,daar kom je dan niet onderuit,
Spijt betuigen tja kan ,maar trappen ze niet zo maar in.
Weet dit daar mijn vriend dit meemaakte,,hij zat bij rechtbank en had ook veel te hard gereden en kreeg een ovj over zich die niet meegaand was ,een boete van 2400€ oplegde,..
Die kon hij niet betalen zei hij ,moest zelfs bewijs daar over overleggen ,loonstrookjes bankafschriften etc,,en kreeg daarop een taakstraf of hij dat wilde of niet.
En de emg hij scheurde ook op een weg buiten bebouwde kom 90km/ h te hard ,kreeg hij erbij als kadootje zei de ovj die had al overlegd met het cbr,
Ook hard rijden word door nieuwe wetgeving en het nieuwe kabinet keihard aangepakt.
Wat mijn vriend meemaakte is pas een maand terug,bij de rechtbank.
Hij belde me op ee paar maanden terug op een donderdag ,in maart ,dat hij langs de weg gezet was door politie met de vraag of ik zijn motor wilde terug rijden.
Het was kiezen of de politie nam motor mee, of ik moest hem halen ,ben meteen erheen gegaan met een ander,die me erheen reed en heb ziin motor terug gereden.
Me vriend had in deze wel een advocaat die heeft gezinspeeld op de taakstraf daar de boete ook belachelijk hoog was.
Maar van de taakstraf word hij nu ook niet bepaald vrolijk ,heeft nu 180 uur gehad,en zijn eerste weekje gewerkt .
Wat ik hoor is ook geen feest,je zit met mafketels die van alles geflikt hebben ,
Moeten best wel hard werken voor staatsbosbeheer ergens in de bossen,bome omzagen en hout slepen ,etc,begreep ik,
En doe je niet wat ze zeggen of je loopt kantjes ervanaf ,hoorde ik ,sturen ze je weg en zit je alsnog met een hoop gezeik erna straf,boete ,weigeren taakstraf etc.
In allebei situaties ben je niet beter af,
Is gewoon klote dit alles.
Het is gewoon beroerd de wetten zijn strenger,geworden
Overtreders worden in dit soort hoge snelheids overtredingen gewoon keihard aangepakt.
zodat je dit in toekomst niet meer zal doen.
De ovj noemde me vriend ook een kamikaze piloot op zijn motor door zo hard te racen tja ,je zal maar zo een ovj treffen in de rechtbank.
Weet wel wat ik lees ieder weet het beter of klets een hoop onzin ,ik heb het van dichtbij mee gemaakt en tja de emg is ook zoiets die kreeg me vriend wel ,
Geen idee wat jouw te wachten staat,maar hardrijden is nu eenmaal een speerpunt ook in het kabinet geworden en bij politie afdelingen etc.
En daarop gaan ovj,s hun strafmaat verhogen.
Dat programma op tv waar jij over praat is soms gewoon bullshit ,in denk soms in scene gezette dingen .
Je zelf daar op baseren ,is maar wat je wilt ,kan je ook naar een rechtszaak in gtst kijken .

Misschien heeft je vriend wel meer gedaan dan alleen maar te hard gereden,want
1 maal een dubbele gedraging zoals bijvoorbeeld een wheelie maken in combinatie
met te hard rijden en je hangt al.
ook word er gekeken of je een verleden heb van snelheidsovertredingen tot 5 jaar
terug,ik had die gelukkig niet en dat werd meegewogen in de beslissing.
Overigens was de OvJ bij mijn zaak 1 van de ergste die je maar kan verzinnen,
hij begon al met het citeren van Koos Spee,en als het aan hem gelegen had was
ik mijn rijbewijs 8 maanden kwijt geweest.Uiteindelijk is het 2 maanden geworden na
veel spijt betuigen,daar kwam wel bij dat ik mijn rijbewijs voor mijn werk nodig heb.
Een EMG had ik al te pakken,stelt niks voor maar kost wel een aardige duit.
 
Laatst bewerkt:
Je bent hem eind April kwijt geraakt, en hebt nu al met de OVJ gezeten? Ik heb sinds het laatste bericht (zie post #1) niets meer gehoord.

Kreegj e de zitting met OVJ sneller omdat je de rechtbank had aangeschreven? Anders vraag ik me inmiddels wel af wanneer ze mij iets laten weten :p
Ik had mijn zitting bij de rechtbank nog eerder van mijn zitting bij de OVJ 8-) Maar nee, volgens mij had de snelheid van de OvJ zitting niets met mijn klaagschrift te maken.

Mocht je nog niets hebben ontvangen, dan kun je altijd even bellen met het CVOM. Die kunnen dan eventueel voor je nakijken of er een afspraak op de planning staat.
 
Een EMG krijg je alleen maar als je buiten de snelheidsovertreding nog meer
gevaarlijke zaken heb gepleegd,zoals rechts inhalen.Alleen binnen de bebouwde kom
krijg je automatisch een EMG als je meer dan 50km te hard gereden heb.
Een advocaat heb je niks aan,ik heb er 1 gehad en heb voor de rechter alleen zelf
het woord gedaan,en dat was een advocaat die ik zelf heb betaald.Ik had
me die kosten wel kunnen besparen,had weer 2700,- gescheeld.
Gewoon afwachten waar ze mee komen en voor de rechter flink spijt betuigen
en hopen dat de boete meevalt,je kan de rechter ook verzoeken de boete in termijnen
te mogen betalen,in mijn geval werd dat verzoek toegewezen.
Als hij geen klaagschrift/verzoek tot teruggave gaat indienen zal het niet tot een rechter komen waarschijnlijk. Als hij gewoon keurig naar de zitting met de OvJ gaat, zal hem daar waarschijnlijk al gevraagd worden of hij in termijnen wil betalen. Dat was bij mijn tenminste wel zo.
 
Wat een lulverhaal.
Een boete mag je tegenwoordig in termijnen betalen.
Een geldboete voor een verkeersovertreding wordt nooit vervangen door een taakstraf en de ovj kan dat ook niet opleggen.


He bijdehandje kijk eens op site van juridisch loket,en justitie paginas over verkeersboetes en de straf die erop kan komen... bij verkeers boetes staat ook taakstraf,
En weet mensen die hebben taakstraf gehad voor deze boetes,dus doe niet zo bijdehand met je lul verhaal
Als je er geen verstand van hebt hou dan je mond hier en typ niks,..
 
Gsxrrob heeft al 24 lulverhalen gepost _O- :X

Jij hebt al je hele leven lulverhalen verteld overal ook op dit motorforum
Ga je gsxr melken ziekerd....
Of ga dat grietje met kuipschade haar schade opknappen daar ziekte je ook al zo ,
Ben je ontsnapt uit ggz instelling en mag je weer op internet,willemvongrumble.
Lijkt wel een nazi naam,,je had 80 jaar terug in duitsland moeten leven , vervelend kereltje
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk om al de onzin verhalen tegen te gaan....
full
 
Wat een lulverhaal.
Een boete mag je tegenwoordig in termijnen betalen.
Een geldboete voor een verkeersovertreding wordt nooit vervangen door een taakstraf en de ovj kan dat ook niet opleggen.


Tja lady_di orienteer of onderzoek eerst alvorens mij te beschuldigen van onzin ,
Het is gewoon duidelijk ,ok .klaar met je domme gelul.
Altijd zo hier,, mensen denken alles beter te weten en zoeken niks uit,
Jammer he deze foto ,die gewoon te vinden is op internet ,als je even de juiste pagina's bezoekt,
In de 11 paginas die dit topic telt en al vanaf mei actief is heeft niemand dit artikel erop gezet,.
Iedereen weet het beter ,de 1 verteld het nog mooier dan de ander,
Maar nog geen foto of iets gezien ,tja laat ik dan de eerste zijn ,hoop nu al het gelul is de wereld uit

Heb je nu nog praat ,?Lady_di???
Kom maar met argumenten ,.
Dag lady_di
full
 
Laatst bewerkt:
Mensen met iets meer IQ zouden minder sneu reageren, denk ik. Ik heb al 60 jaar een kat, en nu ff toevallig niet. Straks weer wel denk ik, eentje uit het asiel. Als je iets beter bent in begrijpend lezen dan zou je wellicht weten dat als iemand zegt "als je mijn kat zou doodrijden", dat dat dan niet over een specifieke kat hoeft te gaan. Het kan er over gaan dat je mijn kat twee jaar geleden zou aanrijden, of dat je over een jaar de kat doodrijdt die ik dan heb. En ik zei al, dan kom ik je halen.

Oh, en speciaal voor jou: "al 60 jaar een kat" betekent niet dat die kat 60 jaar is geworden. "Een kat" als in "drie stel katten na elkaar".

Je bent 55 jaar en hebt al 60 jaar een kat? En dan hebben anderen een laag IQ :?
 
He bijdehandje kijk eens op site van juridisch loket,en justitie paginas over verkeersboetes en de straf die erop kan komen... bij verkeers boetes staat ook taakstraf,
En weet mensen die hebben taakstraf gehad voor deze boetes,dus doe niet zo bijdehand met je lul verhaal
Als je er geen verstand van hebt hou dan je mond hier en typ niks,..




je typt:
Als je er geen verstand van hebt hou dan je mond hier en typ niks,..

Jij hebt niemand hier zeggen dat ze niet mogen posten !!


Bovendien heb je niet zo heel veel verstand van wettelijke regelingen, buiten dat je vriendje een keer bij de rechter is geweest dus betrek de opmerking vooral op jezelf.

Fatsoeneer je taalgebruik een beetje aub, op deze manier word niet gewaardeerd op M-F.




Tja lady_di orienteer of onderzoek eerst alvorens mij te beschuldigen van onzin ,
Het is gewoon duidelijk ,ok .klaar met je domme gelul.
Altijd zo hier,, mensen denken alles beter te weten en zoeken niks uit,
Jammer he deze foto ,die gewoon te vinden is op internet ,als je even de juiste pagina's bezoekt,
In de 11 paginas die dit topic telt en al vanaf mei actief is heeft niemand dit artikel erop gezet,.
Iedereen weet het beter ,de 1 verteld het nog mooier dan de ander,
Maar nog geen foto of iets gezien ,tja laat ik dan de eerste zijn ,hoop nu al het gelul is de wereld uit

Heb je nu nog praat ,?Lady_di???
Kom maar met argumenten ,.
Dag lady_di[afbeelding]
En dat plaatje.... op welke vraag is dat een antwoord :? :?

Overigens....volgens mij is dat wel een heeeeel oud plaatje. Er staan fouten in en er worden oude regelingen gebruikt.

Oftewel, je reply is aanvallend en beledigend en verstrekt onjuiste informatie.


Jij hebt al je hele leven lulverhalen verteld overal ook op dit motorforum
Ga je gsxr melken ziekerd....
Of ga dat grietje met kuipschade haar schade opknappen daar ziekte je ook al zo ,
Ben je ontsnapt uit ggz instelling en mag je weer op internet,willemvongrumble.
Lijkt wel een nazi naam,,je had 80 jaar terug in duitsland moeten leven , vervelend kereltje

En bij deze je laatste waarschuwing, nog een keer zoiets en je krijgt een tijdelijke ban.
 
Laatst bewerkt:
je typt:Jij hebt niemand hier zeggen dat ze niet mogen posten !!


Bovendien heb je niet zo heel veel verstand van wettelijke regelingen, buiten dat je vriendje een keer bij de rechter is geweest dus betrek de opmerking vooral op jezelf.

Fatsoeneer je taalgebruik een beetje aub, op deze manier word niet gewaardeerd op M-F.En dat plaatje.... op welke vraag is dat een antwoord :? :?

Overigens....volgens mij is dat wel een heeeeel oud plaatje. Er staan fouten in en er worden oude regelingen gebruikt.


Oftewel, je reply is aanvallend en beledigend en verstrekt onjuiste informatieEn bij deze je laatste waarschuwing, nog een keer zoiets en je krijgt een tijdelijke ban.


Mag ik eerst even lachen om jouw reactie moderator...
Hierzo ,,,www.juridischloket.nl
Daar haal ik die informatie vanaf ,is actueel ,gisteravond pas opgezocht ,dat plaatje wat volgens jouw oude troep is.
Ik weet degelijk waar ik over praat en weet ook de straffen die er op staan ,
Dus kom jij maar met bewijs moderator miin info klopt niet,.
Dan heeft juridisch loket onzin op hun website staan en dat is gewoon niet waar .
Je komt met onzin aanzetten en staaft het totaal niet met bewijs,
Moderator kom met bewijs de info die ik hier zet klopt niet,
Ik wacht op je bewijs hierover,
Anders mag je wel enig excuus aanbieden voor het feit je beweerd ik zet onjuiste info neer hier.
En bij deze vanaf de dag ik sta hierzo op dit forum valt die willemvongrumble me zonder enige reden aan ,
Op 1 of andere manier mogen nieuwe leden hier niks zeggen ,of een afwijkende mening hebben dan willem en zijn vrienden,
Het zal wel allemaal.
 
Laatst bewerkt:
En bij deze vanaf de dag ik sta hierzo op dit forum valt die willemvongrumble me zonder enige reden aan ,
Op 1 of andere manier mogen nieuwe leden hier niks zeggen ,of een afwijkende mening hebben dan willem en zijn vrienden,
Het zal wel allemaal.
Dacht even iets te verduidelijken.

Nogmaals alles is terug te vinden ,actuele informatie dus, je bent nu het spoor kwijt en verteld onjuistheden ,
Kom jij eens met bewijs dan moderator ,de info die ik hier zet klopt niet,
Kom maar op .waar basseer je het op ik zet oude info neer ,kom maar met bewijs.
Ik wacht af moderator.
Als je me hiet om gaat bannen is het wel erg vreemd hier ,
By the way als je mij aanvalt op me taalgebruik val willem dan oom aan die kafferd me in andere topics ook lekker uit ,en gaat hier ook vrolijk verder.
Daarop reageer ik alleen maar.

Als iemand niet lief voor je is, dan ga je niet proberen een nog grotere bek op te zetten.
Daarnaast is je taalgebruik naar anderen ook overbodig grof en onfatsoenlijk.

Hier gaan we verder ook niet over in discussie, jij gedraagt je of je vliegt eraf. Klaar en duidelijk.





En dat mooie plaatje van je....van internet, dus als ik er anders over denk dan mag ik jouw ongelijk gaan bewijzen ? _O-
Op internet staat best vaak dat de aarde plat is. Volgens jouw redenatie is de aarde dus plat ?

Ook bij 100% overtreding van de snelheid word je motorvoertuig al lang niet meer ingenomen.
Juridisch bestaat de mogelijkheid wel, maar het OM is er geen voorstander van, in de praktijk word een motorvoertuig niet meer op grond van een snelheidsovertreding in beslag genomen :N

En de politie mag bij een staandehouding niet je rijbewijs innemen bij 50+, de politie is zelfs verplicht in dat geval je rijbewijs in te vorderen.

Het enige wat er klopt is dat er een taakstraf opgelegd 'zou kunnen worden', wat overigens zelden, zeeer zelden gebeurd.

En ik hoef mijn gelijk niet aan jou te bewijzen, sterker...dat doe ik ook niet :)
Ik hoef iig internet niet af te zoeken.

Maar op welke vraag was je plaatje nu als antwoord bedoeld ?


En je mag mij gewoon Meanblueman noemen hoor, ik noem jou toch ook niet "gewone gebruiker" ?
 
Laatst bewerkt:
Er zit wel een “terugkijktermijn” aan de VOG. Dat is meestal 4 jaar en voor mensen onder 23 jaar: twee jaar. Behoudens enkele uitzonderingen. Het is dus niet voor eeuwig dat je geen VOG krijgt, daarbij wordt er ook nog gekeken of het delict in relatie tot de functie staat, en zijn dus screeningsprofielen voor beroepsgroepen.

Mensen halen volgens mij antecedenten onderzoek en een VOG nog wel eens door elkaar.

Bij de eerste word je inderdaad helemaal na gepluist ( en eventueel relaties / familie ect )

Bij een VOG.
( even héél kort door de bocht )
Als je solliciteert als kleuterjuf, dat je niet veroordeeld bent voor kindermisbruik

Maar als dezelfde dame 180 heeft gereden waar ze 80 mocht, heeft dat geen reet van doen
met haar functie / of geschiktheid als kleuterjuf.

( in geval 1 krijgt ze dus géén VOG, in geval 2 wel )
 
Als iemand niet lief voor je is, dan ga je niet proberen een nog grotere bek op te zetten.
Daarnaast is je taalgebruik naar anderen ook overbodig grof en onfatsoenlijk.

Hier gaan we verder ook niet over in discussie, jij gedraagt je of je vliegt eraf. Klaar en duidelijk.





En dat mooie plaatje van je....van internet, dus als ik er anders over denk dan mag ik jouw ongelijk gaan bewijzen ? _O-
Op internet staat best vaak dat de aarde plat is. Volgens jouw redenatie is de aarde dus plat ?

Ook bij 100% overtreding van de snelheid word je motorvoertuig al lang niet meer ingenomen.
Juridisch bestaat de mogelijkheid wel, maar het OM is er geen voorstander van, in de praktijk word een motorvoertuig niet meer op grond van een snelheidsovertreding in beslag genomen :N

En de politie mag bij een staandehouding niet je rijbewijs innemen bij 50+, de politie is zelfs verplicht in dat geval je rijbewijs in te vorderen.

Het enige wat er klopt is dat er een taakstraf opgelegd 'zou kunnen worden', wat overigens zelden, zeeer zelden gebeurd.

En ik hoef mijn gelijk niet aan jou te bewijzen, sterker...dat doe ik ook niet :)
Ik hoef iig internet niet af te zoeken.

Maar op welke vraag was je plaatje nu als antwoord bedoeld ?


En je mag mij gewoon Meanblueman noemen hoor, ik noem jou toch ook niet "gewone gebruiker" ?

,.
Je komt met geen enkel bewijs dreunt wat onzinnige uitspraken op die oude meuk zijn,niet actueel.
En ik bepaal zelf hoe ik ieder hier aanspreek.
Verder is het ook mijn boete niet ,Ik zal niet zeggen waarom ik wel weet hoe of wat,
Laat verder maar.
Ben wel klaar met dit onderwerp,.
En topicplaatser gaat de rechtsgang inleren aan de hand van een tv programma schreef hij hierboven ook ,
Tja uh kan je naar gtst rechtszaken kijken.
Succes ermee allemaal met onzin verkondigen of dingen verzinnen waar wettelijk geen ene bal van klopt.
Laatste wat ik erover zeg,toedeloe
,
 
Laatst bewerkt:
Je komt met geen enkel bewijs dreunt wat onzinnige uitspraken op die oude meuk zijn,niet actueel.
En ik bepaal zelf hoe ik ieder hier aanspreek.
Verder is het ook mijn boete niet ,Ik zal niet zeggen waarom ik wel weet hoe of wat,
Laat verder maar.
Ben wel klaar met dit onderwerp,.
En topicplaatser gaat de rechtsgang inleren aan de hand van een tv programma schreef hij hierboven ook ,
Tja uh kan je naar gtst rechtszaken kijken.
Succes ermee allemaal met onzin verkondigen of dingen verzinnen waar wettelijk geen ene bal van klopt.
Laatste wat ik erover zeg,toedeloe

Beloofd ?
 
Laatst bewerkt:
tenzij ze dat deed als chauffeur van de bibliotheekbus met de kinderen nog achterin... :+



Klopt,
Aan de andere kant, als ze dan zou solliciteren als iemand voor het streekvervoer
zou ze juist weer met voorrang behandeld worden als gemotiveerd personeel !


... als ik zou naar de bussen hier kijk , en wat er in zit..
Sterker nog, word hier specifiek naar gezocht in een sollicitant ! :+
 
,.
Je komt met geen enkel bewijs dreunt wat onzinnige uitspraken op die oude meuk zijn,niet actueel.
En ik bepaal zelf hoe ik ieder hier aanspreek.
Verder is het ook mijn boete niet ,Ik zal niet zeggen waarom ik wel weet hoe of wat,
Laat verder maar.
Ben wel klaar met dit onderwerp,.
En topicplaatser gaat de rechtsgang inleren aan de hand van een tv programma schreef hij hierboven ook ,
Tja uh kan je naar gtst rechtszaken kijken.
Succes ermee allemaal met onzin verkondigen of dingen verzinnen waar wettelijk geen ene bal van klopt.
Laatste wat ik erover zeg,toedeloe
,

Als je je op een forum begeeft zijn er vaak wat regeltjes waar je je aan moet houden. Het normaal omgaan met mede forumgebruikers valt daar ook onder (eigenlijk net zoals in het dagelijkse leven)

Dus helemaal zelf bepalen hoe jij je opstelt tegenover een ander is niet helemaal waar en ik denk dat meanblueman onder andere daar op doelde mbt. het onfatsoenlijk reageren....
 
Laatst bewerkt:
Opvallend is wat je leest over de VOG voor taxichauffeurs op de site van het ministerie.
Dat zijn kennelijk de grootste criminelen van Nl. In de zorg, waar ik werk, hoef je maar een keer, bij aanvang zo’n ding aan te vragen en daarna nooit meer. Een taxichauffeur moet er elke 5jaar een overleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan