Rijbewijs ingevorderd. Wat nu te doen?

het is maar net in wat voor stemming je op de motor zit, en daar kan heel veel verschil in
zitten in hoe je rijd en denkt op dat moment,nodig naar de pot moeten ook,dan ook gas er op,
het is dan toch ook weer goed dat patatties iets van zich laat horen na al dit commentaar op het forum ,wel of niet terecht.
 
kat valt toch niet te eten,komt zelfs niet in de buurt van konijn,
mochten ze wel te eten zijn dan waren er zeker minder los lopende katten.
als ze allebei hun jas uit hebben dan lijken ze wel veel op mekaar ,
mijn vader heeft ze wel gegeten in de oorlog, en vond het maar niets,
 
kat valt toch niet te eten,komt zelfs niet in de buurt van konijn,
mochten ze wel te eten zijn dan waren er zeker minder los lopende katten.
als ze allebei hun jas uit hebben dan lijken ze wel veel op mekaar ,
mijn vader heeft ze wel gegeten in de oorlog, en vond het maar niets,


Daarom wordt er bij de poelier en restaurants ook altijd op gelet of de kop er nog aan zit.

Maar 'we' dwalen af.. ;)
 
De spiegels van een gsxr zijn niet fantastisch. Loopt continu tegen mn eigen armen aan te loeren.
Verder was ik natuurlijk sportief aan het rijden, en dan heb ik minder aandacht voor wat er achter me gebeurd, omdat mn focus ligt bij wat eraan komt.

Ik herken het zeker, heb een andere jas genomen wegens die reden, had van die dikke pads aan de buitenkant dus was telekens armpje aan het draaien om in de spiegels te kijken |(

Wat eraan zit te komen kan ook achter je rijden he ;)

Hoe dan ook ik hoop dat je er redelijk vanaf komt en snel weer de weg op mag!
 
Maak alsjeblieft geen drama, er zijn genoeg 80 km/h wegen in Nederland waar je kortstondig veilig aan de gashendel kunt draaien.
Op een beetje motorfiets resulteert dat al gauw aan een snelheid van 180 km/h of hoger.
Dat dat niet mag staat als een paal boven water en dat je risico loopt om op die piek te worden gelaserd ook.

Iemand dan gelijk als aspirant moordenaar wegzetten is ook echt iets des fora's.

[ ] Moraalridder
[X] Er echt geen jota van snappen.

@TS; als je advies wil, stuur maar een PM.

Could agree more :t
 
Die ligt al bij de chinees in de diepvries _O-

Die liggen allebei op het uitstrooiveldje van het dierencrematorium. De ene is vorig jaar overleden, een week voor z'n 19e verjaardag, de ander een jaar eerder rond z'n 18e.

Maar het is natuurlijk altijd goed om verdriet over gestorven huisdieren er nog even goed in te wrijven.
 
Die liggen allebei op het uitstrooiveldje van het dierencrematorium. De ene is vorig jaar overleden, een week voor z'n 19e verjaardag, de ander een jaar eerder rond z'n 18e.

Maar het is natuurlijk altijd goed om verdriet over gestorven huisdieren er nog even goed in te wrijven.


Daar heb je 't anders niet over gehad, jij stelde dat degene die jou kat dood zou rijden, je degene komt halen.

Maar je hebt dus helemaal geen kat meer, of ging die stelling over een nieuwe kat die je nu hebt en zo ja, waarom begin je dan over je twee overleden katten?

Je roept het zelf af en probeert mensen die er grappen over maken nog een slecht gevoel mee te geven.
De Silvana Simonstroffee gaat dan ook naar jou met je eeuwige gezanik!
Eerst lekker met harde stellingen smijten en als je dan de wind van voren krijgt weer in je slachtofferrol kruipen. |( :r
 
Daar heb je 't anders niet over gehad, jij stelde dat degene die jou kat dood zou rijden, je degene komt halen.

Maar je hebt dus helemaal geen kat meer, of ging die stelling over een nieuwe kat die je nu hebt en zo ja, waarom begin je dan over je twee overleden katten?

Je roept het zelf af en probeert mensen die er grappen over maken nog een slecht gevoel mee te geven.
De Silvana Simonstroffee gaat dan ook naar jou met je eeuwige gezanik!
Eerst lekker met harde stellingen smijten en als je dan de wind van voren krijgt weer in je slachtofferrol kruipen. |( :r

Mensen met iets meer IQ zouden minder sneu reageren, denk ik. Ik heb al 60 jaar een kat, en nu ff toevallig niet. Straks weer wel denk ik, eentje uit het asiel. Als je iets beter bent in begrijpend lezen dan zou je wellicht weten dat als iemand zegt "als je mijn kat zou doodrijden", dat dat dan niet over een specifieke kat hoeft te gaan. Het kan er over gaan dat je mijn kat twee jaar geleden zou aanrijden, of dat je over een jaar de kat doodrijdt die ik dan heb. En ik zei al, dan kom ik je halen.

Oh, en speciaal voor jou: "al 60 jaar een kat" betekent niet dat die kat 60 jaar is geworden. "Een kat" als in "drie stel katten na elkaar".
 
Daar heb je 't anders niet over gehad, jij stelde dat degene die jou kat dood zou rijden, je degene komt halen.

Maar je hebt dus helemaal geen kat meer, of ging die stelling over een nieuwe kat die je nu hebt en zo ja, waarom begin je dan over je twee overleden katten?

Je roept het zelf af en probeert mensen die er grappen over maken nog een slecht gevoel mee te geven.
De Silvana Simonstroffee gaat dan ook naar jou met je eeuwige gezanik!
Eerst lekker met harde stellingen smijten en als je dan de wind van voren krijgt weer in je slachtofferrol kruipen. |( :r


_O- ik moest ook meteen aan die silvana denken bij het lezen
 
Mensen met iets meer IQ zouden minder sneu reageren, denk ik. Ik heb al 60 jaar een kat, en nu ff toevallig niet. Straks weer wel denk ik, eentje uit het asiel. Als je iets beter bent in begrijpend lezen dan zou je wellicht weten dat als iemand zegt "als je mijn kat zou doodrijden", dat dat dan niet over een specifieke kat hoeft te gaan. Het kan er over gaan dat je mijn kat twee jaar geleden zou aanrijden, of dat je over een jaar de kat doodrijdt die ik dan heb. En ik zei al, dan kom ik je halen.

Oh, en speciaal voor jou: "al 60 jaar een kat" betekent niet dat die kat 60 jaar is geworden. "Een kat" als in "drie stel katten na elkaar".

Wellicht kom ik wat sneu over, dat is louter een afspiegeling van jou sneue gedrag.
Je rijdt zelf regelmatig te hard en je bent zo wijs om net binnen de invorderingsgrens te blijven, je mist daarvoor zelf de juiste visuele gesteldheid dus link.
Als iemand hem dan eens opentrekt tot ver over de invorderingsgrens op een weg die zich daar een kort moment voor leende, hoeft degene het wat jou betreft niet meer terug te krijgen.
Dat is sneu gedrag :t
Dat katten geen 60 kunnen worden wist ik gelukkig al, de oudste kat die ik heb gekend is 23 geworden. ;)
En mocht ik je kat doodrijden, wat me stug lijkt, je bent welkom!
 
Die liggen allebei op het uitstrooiveldje van het dierencrematorium. De ene is vorig jaar overleden, een week voor z'n 19e verjaardag, de ander een jaar eerder rond z'n 18e.

Maar het is natuurlijk altijd goed om verdriet over gestorven huisdieren er nog even goed in te wrijven.

Sorry Christine , het was niet mijn bedoeling om je pijn te doen. 🌹
 
Oh, en speciaal voor jou: "al 60 jaar een kat" betekent niet dat die kat 60 jaar is geworden. "Een kat" als in "drie stel katten na elkaar".

Ik haalde eruit dat je zelf minimaal 60 jaar bent (en verscheidene katten hebt gehad), ervan uitgaande dat je toen je het levenslicht voor het eerst zag, je ouders ook al een kat hadden.

Maar je bent nog geen 60 zie ik.

Verder vind ik het altijd een beetje eng als mensen dingen gaan zeggen in de trant van "als je mijn zus en zo wat aan zou doen, dan kom ik je wel even opzoeken".

Dat doe je dan ook bij de dronken automobilist die je kat doodrijdt terwijl ie zich bv. wèl aan de snelheid hield?

Het is niet aan individuen om eigen rechter te gaan spelen, alhoewel ik de drang daartoe natuurlijk begrijp.
Daarbij is het zo dat degene die jouw kat, hond, kind of echtgenoot invalide of dood rijdt helemaal niet van plan was om specifiek jouw kat, hond, kind of echtgenoot dood te rijden. Mensen hebben nu eenmaal zwakheden en deze maatschappij is er niet echt op ingericht om deze zwakheden tegen te gaan. Alcoholisten kunnen vaak gewoon overmatig alcohol blijven nuttigen, totdat het weer eens fout loopt en er iets of iemand de dupe daarvan is. Zelfde geldt voor andere vormen van drugs. Welcome to today's modern western society.
Bad luck floats around in the air, it's gotta land somewhere. Shit happens, het leven deelt soms rake en rare klappen uit. Deal with it.

Ik ken hier in de buurt trouwens ook wel wat N-wegen waar de max 80 km/u is, waar je makkelijk zonder dat het echt onveilig is (lopen 99.999 vd 100.000 keer geen grote levende wezens op de weg), 'm ff flink open kunt trekken.

Doet me altijd denken aan het vermakelijke "d'r zal maar een kind oversteken"...
 
Laatst bewerkt:
Die liggen allebei op het uitstrooiveldje van het dierencrematorium. De ene is vorig jaar overleden, een week voor z'n 19e verjaardag, de ander een jaar eerder rond z'n 18e.

Maar het is natuurlijk altijd goed om verdriet over gestorven huisdieren er nog even goed in te wrijven.

Voor iemand die zich met grote regelmaat zo laatdunkend uitlaat over het iq van anderen, plaats je wel erg domme bijdragen...

En waarom mag jij je eigenlijk telkens opnieuw laatdunkend uitlaten over mensen met beweerdelijk een lager iq, maar mogen zij dat niet over bijvoorbeeld...transseksuelen?

Zij kunnen zich tenminste verlaten op het excuus dat ze nu eenmaal niet beter weten...toch?

:W
 
Voor iemand die zich met grote regelmaat zo laatdunkend uitlaat over het iq van anderen, plaats je wel erg domme bijdragen...

En waarom mag jij je eigenlijk telkens opnieuw laatdunkend uitlaten over mensen met beweerdelijk een lager iq, maar mogen zij dat niet over bijvoorbeeld...transseksuelen?

Zij kunnen zich tenminste verlaten op het excuus dat ze nu eenmaal niet beter weten...toch?

:W

}) })
 
Voor iemand die zich met grote regelmaat zo laatdunkend uitlaat over het iq van anderen, plaats je wel erg domme bijdragen...

En waarom mag jij je eigenlijk telkens opnieuw laatdunkend uitlaten over mensen met beweerdelijk een lager iq, maar mogen zij dat niet over bijvoorbeeld...transseksuelen?

Zij kunnen zich tenminste verlaten op het excuus dat ze nu eenmaal niet beter weten...toch?

:W

Ja hoor xD Transseksuelen, daar kan dit topic ook nog wel even heen :') _O-
 
Laatst bewerkt:
Mensen met iets meer IQ zouden minder sneu reageren, denk ik. Ik heb al 60 jaar een kat, en nu ff toevallig niet. Straks weer wel denk ik, eentje uit het asiel. Als je iets beter bent in begrijpend lezen dan zou je wellicht weten dat als iemand zegt "als je mijn kat zou doodrijden", dat dat dan niet over een specifieke kat hoeft te gaan. Het kan er over gaan dat je mijn kat twee jaar geleden zou aanrijden, of dat je over een jaar de kat doodrijdt die ik dan heb. En ik zei al, dan kom ik je halen.

Oh, en speciaal voor jou: "al 60 jaar een kat" betekent niet dat die kat 60 jaar is geworden. "Een kat" als in "drie stel katten na elkaar".

Als een reactie jou niet aanstaat, is het jouw gewoonte om maar te suggereren dat de schrijvers IQ wel niet zo hoog zal zijn. Niet erg aardig en komt behoorlijk arrogant over. Trouwens, je weet helemaal niets over het IQ van de schrijver.
En dat je vervolgens schrijft, 'ik kom je halen' vind ik trouwens al op het randje van een bedreiging en dus niet kunnen.
Heb je weleens geprobeerd om gewoon aardig te zijn? Misschien krijg je dan wat andere reacties.
 
Laatst bewerkt:
popcorn+drowning.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan