Knipperlicht links werkt niet Suzuki GS 850

Youngboyhenk

Rookie
18 mei 2018
4
0
Hallo allemaal,

Sinds 2 dagen ben ik trotse eigenaar van een Suzuki 850 GS uit 1980 *D
Toen ik de motor aanschafte deed het knipperlicht links voor en links achter het niet. Als je het knipperlicht aanzet is dit wel zichtbaar op het dashboard. Links knippert hij dan wel sneller op het dashboard als rechts. De vorige eigenaar gaf aan dat hij hem werkend had weggezet.
Na controle werken de lampen in de knipperlichten wel.

Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn? Alvast bedankt! O-)


Groet,

Youngboyhenk :+
 
Corrosie in een stekker, bijvoorbeeld in de koplamp waar alles samenkomt.
Dattie sneller knippert klopt wel, je mist 2 lampen.

Heb je al een wphb met elektrisch schema? Ga je nodig hebben als je een brik/klassieker gaat rijden :+
 
Laatst bewerkt:
Corrosie in een stekker, bijvoorbeeld in de koplamp waar alles samenkomt.
Dattie sneller knippert klopt wel, je mist 2 lampen.

Heb je al een wphb met elektrisch schema? Ga je nodig hebben als je een brik/klassieker gaat rijden :+

Dat het uberhaupt knippert zonder lampen... Het controlelampje zit toch tussen links en rechts in? Bij Yamaha brikken iig wel.
 
Vast wel online, maar ik heb liever een papieren uitvoering. Op MP staan er diverse.

Houdt je laadsysteem , spanningsregelaar/ dynamo in de gaten.
Rij altijd met het licht aan.

Regelaar en stator is wel een dingetje van de oudere suzuki’s

Ik ben een leek met motoren, maar hoe hou je je laadsysteem, spanningsregelaar en dynamo in de gaten? O-) O-)
 
Door eerst te controleren of het nog goed werkt, voordat je met een lege accu staat.

how to - accu en laadsysteem controleren.

Staat ook een heel stuk over op het gsresources forum onder technical.

Door met je licht aan te rijden verklein je de kans dat het verkeerd gaat, maar het blijft een zwak punt (origineel)

Oh en voor je verder vraagt, EERST een foto van de gs850.

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan