Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
30.042
104.122
full




Voor wie?
Voor alle bouwjaren van de SV650 en de SV1000 (S+N)


Waar?
Startlocatie is BP Orden in Apeldoorn hopelijk voor iedereen centraal genoeg gelegen ;)


Wanneer? - zondag 15 juli


Hoe laat?
Aanvang 10.30 uur. Vertrek 11.00 uur.


Route details:
START: Apeldoorn - Vaassen - Ermelo - Nijkerk - Putten - Garderen - (LUNCH - BURGERKING STROE) - Voorthuizen - Kootwijkerbroek - Barneveld - Leusden - Scherpenzeel - Veenendaal EIND.

De totale lengte van de route is 137km :]

full



Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 10.30 uur bij BP Orden in Apeldoorn.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV vol te gieten.
Rond 11.00 uur zullen we wegrijden om te starten met de route.

De route tot aan de Burger King is ongeveer 90km. Het resterende deel daarna is 47km.
Houd dus rekening met een totale route van 137km: er is tussendoor namelijk geen tankstop. Wel zullen we na 1 uur na uur rijden in Ermelo bij sportpark de Zanderij even stoppen om wat te drinken i.v.m. de warmte.

Mocht je besluiten om na de lunch af te haken; laat dit dan daar even aan me weten.


De BP heeft in totaal 4 pompen maar deze liggen verdeeld over 2 plekken op het pompterrein. Dan hoeft niet iedereen bij dezelfde pomp in de rij ;)

full



Lunch:
De aankomst bij de Burger King is naar verwachting zo rond 13.00 - 13.30 uur. Vervolgens zullen we tussen 14.00 - 14.30 uur vertrekken. Zo ongeveer. Pin me niet vast op de tijden ;)

De ingang van Burgerking Stroe is aan de Heideweg, het hek staat overdag open dus kunnen we via de achterkant het terrein op is mij verteld na even te hebben gebeld.


Gedrag:
Het de bedoeling om de route met een normale en verantwoorde snelheid te rijden. Bij kruispunten en verkeerslichten gewoon netjes aan de regels houden. Op rechte stukken zal heus wel wat harder gereden worden waar toegestaan maar bijvoorbeeld geen 100 op 60 kilometer wegen. Ikzelf en vast vele anderen met mij zitten niet te wachten op uitslovers. Er zal een mix zijn tussen ervaren rijders en rijders welke nog een hoop moeten leren. Houd daarom rekening met elkaar. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar rijkunsten. Dus als je je niet kunt inhouden: blijft dan lekker thuis :z


Navigatie:
Verzoek aan de mensen die in bezit zijn van een een navigatiesysteem:
Download hier de route in ITN (Update Versie 2) formaat.
Download hier de route in GPX (Update Versie 2) formaat.

Als de groep wat groter is dan is het handig dat we iemand vooraan, midden en achteraan in de groep hebben. Laat even weten of je hierbij wilt helpen.
Uiteraard heb ik zelf ook een navigatiesysteem.


Afsluiting:
We eindigen dus op het parkeer terrein van de McDonalds in Veenendaal.
Hier kan iedereen nog onder het genot van nog iets te eten of drinken en elkaar uitzwaaien.


Wie hebben zich aangemeld?
  1. Disaster-Master
  2. mick85
  3. JoeZo
  4. roger_SV
  5. ivoderksen
  6. Motor-Meester
  7. thunderkid
  8. Giggs
  9. Coert65
  10. DennyzfR6
  11. Reanne2312
  12. Dwane91
  13. ellenkox
  14. HopHopGasErop
  15. JsonA
  16. Bad Habit
  17. werner7385
  18. Danton
  19. dB-tje

Extra deelnemers:
20. Ivana de Ruijter
Bijrijder roger_SV
Bijrijder DennyzfR6
 
Laatst bewerkt:
TOP! prachtig rondje , prima georganiseerd en een mooi logo! :t
Ik doe mee!!!! Zal mijn beschikbaarheid via de Doodle aangeven.
 
Hey, gaaf stukje sturen! Ik ben aanwezig mits het niet de 7de en 8ste van Juli wordt! (Doodle ingevuld).

Bedankt voor de voorbereiding alvast!
 
Voor de mensen die niet uit het westen/zuiden komen zou een rondje, dus ook weer eindigen in Apeldoorn wel beter zijn. Bij Apeldoorn-Zuid zit ook een mcDonalds, bovendien kun je dan nog mooiere stukken Veluwe rijden.
Ik wil wel helpen met de route :)
 
Tja. En voor de mensen uit het westen/zuiden is dat dan weer juist niet handig :')
Daarbij was de insteek om een korte route te rijden en deze route duurt nu al ongeveer 3 uur.

Daarbij heeft er flink wat tijd in het maken van de route en de bestanden met Tyre gezeten.
Dus bedankt voor je aanbod ;)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me erg leuk, ik vond de vorige meeting al heel gezellig!
Heb ook wat datums aangevinkt via Doodle.
Wel ovb overigens, ik weet nooit wat er gebeurd, of ik moet werken of andere zaken(familie).
Maar als ik kan ben ik er weer bij. :t
 
Idd idem hier wat dagen aangevinkt waar nu niets in de agenda staat maar wel zin in een meeting, binnendoor iets van 3uur rijden zag ik.
 
Aangemeld!
Vriendin wilt graag mee achterop.
M'n zusje heeft zich via Doodle ook aangemeld.

Als het wat datums uit komt en ik ben erbij, dan wil ik wel even kijken of ik die route op m'n tomtom krijg.
 
Het maakt mij niet gigaveel uit, als ik het maar op tijd weet welke datum het wordt ivm werken en vrij vragen. Wel graag na 27 juni, heb dan alle school en stagedingen achter de rug.
 
Zou van mij mogen. Net zoals de hyosung gt650, al is dat blok wel op flink wat (ophang)punten anders 😎
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is wel de bedoeling ja :$
Zo, jij bent streng!
Ik zou zeggen alle sportieve motoren met een SV650/1000 blok, hiermee alleen de Gladjanus en V-stroms uitsluitend, maar Ergens heb je wel gelijk. UItzondering op uitzondering op uitzondering en alles op twee wiel met een motorblok doet mee ;)
Met alleen èchte SV's komen er waarschijnlijk ook al genoeg.
Hoe lang wil je gaan inventariseren voor de datum bekend te maken?

ZipZip, plak even een Suzuki sticker op je tank.
Niemand die het ziet en heel veel opmerkingen als: 'Zo, dat heb je mooi verbouwd. Mooie voorvork, man.' zullen jouw kant op komen. ;) Alleen die dinoklauwen even van de achtervoetsteunen halen, anders val je direct door de mand.

Smaken verschillen, maar die klauwen vind ik het enige niet mooie ontwerpdingetje aan de Raptor en hij heeft het echt niet nodig.
Zuinig op zijn, je ziet ze niet veel.

Even voor de beeldvorming voor iedereen die de Raptor niet voor de geest kan halen.

full
 
Laatst bewerkt:
Tja. Dat strookt niet met elkaar heh? Deze Cagiva wel en dan de Gladius niet.
Dus nee; ik maak geen onderscheid op het type blok maar wel of het een SV is of niet.
De insteek is om een SV meeting te doen en geen V-twin meeting van elk type fiets waar suzuki dit 90 graden blok in heeft gelepeld. precies om die reden heb ik dan ook geen TL rijders gevraagd. Die hebben immers ook dit 90 graden blok.

Ik heb de pol open staan tot ongeveer 1 juli.
Maar zoals je misschien hebt kunnen zien zijn er nu 2 a 3 datums met de meeste stemmen dus 1 van die zal het wel worden. Hoop nog wel op wat meer aanmeldingen :)

Maar het hangt er ook een beetje vanaf in hoeverre er nog aanmeldingen komen..
Als het straks ineens 2 weken stil is na een paar keer te hebben herinnerd in de topics dan kan ik uiteraard eerder een datum kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan