Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update: lunch zal idd gaan plaatsvinden bij de BK. Op is aangepast. Men wil alles op 1 bon en dan mag ik zelf aan alle 20 rijders gaan vragen of ze hun deel aan mij willen betalen. Dat gaan we mooi niet doen; dus BK it is..

@Prut en @ Denny;
Ja er staat ook een ITN in de OP, deze is geschikt voor de TT. Voor de Garmin GPX idd.
Heb zelf een oude Rider 2nd Edition dus ook hier het limiet van 40 punten.

Ivm met de lunch locatie wijziging zal ik vanavond beide route bestanden wat aanpassen.
Wanneer ik dat klaar heb dan meld ik dat even en dan kun je die downloaden en inladen.

Oke top, dan ga ik er daarna mee aan de slag!
 
Ik heb mijn eigen tempo en ervaring :+ ... oftewel ik rijd met navigatie en redelijk rustig haha.
Als ik jouw motor zo zie geloof ik daar helemaal NIETS van!! :9
Ik print de route uit voor op de tank, maar dan alleen voor calamiteiten/backup. Ik ga ervan uit dat er genoeg next-gen navigeerders zullen zijn. 'k Heb er zin in! :]
 
Laatst bewerkt:
Bij nader inzien hoef ik niets aan de route te doen. We reden met de bestaande route al langs de BK aan de achterzijde (heb gebeld, mij is het verteld dat dat hek tijdens openingsuren altijd open staat) dus we kunnen er dan via daar erin. We rijden evengoed langs het andere restaurant dan volgens de route maar dat komt toevallig zo uit :)

Dus de bestanden in de OP blijven ongewijzigd en kun je dus inladen.
 
Het lijkt erop dat ik 15 juli gewoon kan, dus count me in!

full
 
Het lijkt erop dat ik 15 juli gewoon kan, dus count me in!
Mooie 1000 !!
Je ziet ze niet zoveel met volle kuip en fabriekskleuren. :t
Een maand of twee geleden stond er zoeen op MP.
Is niet deze toch?
Kan denk ik beter een andere kleur SV nemen, de gele zijn te snel voor mij *D
Ja klopt, en met rode accenten zijn ze nòg sneller. :+
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike!

Ik schaam me bijna om op mijn Sv te komen. Maand geleden onderuit gegaan op oliespoor en hier en daar wat lak schade. Hij zou weken geleden gespoten worden maar dan kon ik er zondag niet bij zijn 🤣. Dus afgesproken met spuiter om hem na de 15de te brengen. (Heb er ook bronze zijkappen bijgekocht die overgespoten gaan word. )

Rij dus nu op en beschadigde grijze sv1000 met bronze zijkappen 🤣 ziet er niet uit!
 
Mooie bike!

Ik schaam me bijna om op mijn Sv te komen. Maand geleden onderuit gegaan op oliespoor en hier en daar wat lak schade. Hij zou weken geleden gespoten worden maar dan kon ik er zondag niet bij zijn 🤣. Dus afgesproken met spuiter om hem na de 15de te brengen. (Heb er ook bronze zijkappen bijgekocht die overgespoten gaan word. )

Rij dus nu op en beschadigde grijze sv1000 met bronze zijkappen 🤣 ziet er niet uit!

maakt het uit hoe de motor er uit ziet, als je er maar lekker op kunt rijden :Y
 
maakt het uit hoe de motor er uit ziet, als je er maar lekker op kunt rijden :Y

Dit inderdaad,

Ik heb ook nog steeds beschadigde kappen, en heb nog niet de tijd gevonden om hem te gaan repareren.
Ik denk dat ik dat in de winter ga doen, alhoewel ik eigenlijk wel altijd doorrijdt *O*

ik heb zin in zondag!

Ik heb nog 2 mensen geattendeerd op de meeting, dus misschien komen die ook.
Zelfs iemand uit frankrijk die een SV heeft gekocht en hier op de uni stage loopt voor een half jaar *O*

Hij heeft de dag ervoor wel een feest, dus kan zijn dat hij brak is _O-
 
Mooie 1000 !!
Je ziet ze niet zoveel met volle kuip en fabriekskleuren. :t
Een maand of twee geleden stond er zoeen op MP.
Is niet deze toch?Ja klopt, en met rode accenten zijn ze nòg sneller. :+

Ik heb de mijne in oktober gekocht 😉. Dus nee, niet deze. Maar er rijden er nog wel een paar in NL hoor!
 
Even een oproep!
Er is toch nog 1 persoon die me z'n SV vanuit Puttershoek komt?

Ga je toevallig naar de meet? En zo ja, zin om samen te vertrekken vanaf hier?

Greetz!
 
Hij heeft de dag ervoor wel een feest, dus kan zijn dat hij brak is _O-
Zolang ie zondagAVOND geen reden heeft een feestje te vieren (hoogstens een geslaagde SV-meet) vind ik alles best. :P
 
Laatst bewerkt:
Even een oproep!
Er is toch nog 1 persoon die me z'n SV vanuit Puttershoek komt?

Ga je toevallig naar de meet? En zo ja, zin om samen te vertrekken vanaf hier?

Greetz!

Hee Denny, dat ben ik ja, ik woon in Puttershoek en ga ook naar de Meet.
Was je van plan om vanuit Puttershoek erheen te rijden dan? Via de Andel om de rest uit onze regio te ontmoeten en samen op te rijden? Daar heb ik wel zin in.

Groeten! :]
 
Laatst bewerkt:
Hee Denny, dat ben ik ja, ik woon in Puttershoek en ga ook naar de Meet.
Was je van plan om vanuit Puttershoek erheen te rijden dan? Via de Andel om de rest uit onze regio te ontmoeten en samen op te rijden? Daar heb ik wel zin in.

Groeten! :]

Nee wel via de Andel maar ik dacht we kunnen miss samen wel vertrekken uit het altijd zonnige Phoek :+
 
Dat bedoelde ik ook! Lijkt me leuk hoor, zeg me maar waar we elkaar dan ontmoeten hier in P-hoek, en hoe laat. Echt groot is het niet, haha. Btw, ik woon in de Oranjelaan Oostzijde, vlak bij het winkelcentrum.
:t
 
Laatst bewerkt:
DB-tje en Reanne? Jullie komen uit Assen toch? Ik uit Bovensmilde. Idee om samen die kant op te rijden? Eventueel voor terugreis moeten we even zien wie er eerder weggaat of niet! Let me know!
 
Dat bedoelde ik ook! Lijkt me leuk hoor, zeg me maar waar we elkaar dan ontmoeten hier in P-hoek, en hoe laat. Echt groot is het niet, haha. Btw, ik woon in de Oranjelaan Oostzijde, vlak bij het winkelcentrum.
:t

8:30 bij jou in de straat en gelijk wegrijden?
Ik woon op de Zijdewinde dus ik loop super vaak langs jou richting het dorp :)
Grappig haha


Ow en PS... Mijn bijrijdster heeft zich afgemeld.. die gaat de avond ervoor stappen :')
 
8:30 bij jou in de straat en gelijk wegrijden?
Ik woon op de Zijdewinde dus ik loop super vaak langs jou richting het dorp :)
Grappig haha


Ow en PS... Mijn bijrijdster heeft zich afgemeld.. die gaat de avond ervoor stappen :')

Dat is wel toevallig ja! :) Ik kom daar zelden in die hoek, maar rij er vaak wel voorbij als ik over de Molendijk naar mijn werk rij in s'Gravendeel.
8:30 is goed hoor, ik woon op nummer 4, dan weet je dat. Maar mijn SV zal dan al buiten voor de deur staan.

Ik zie je wel verschijnen dan, rijden we samen op!
Groet, :] :t
 
Even een vraagje. Is het toegestaan om tijdens de rit ergens af te slaan richting huis?
Voor mij is de rit naar Apeldoorn al 90 km en die 137 + 90 retour is waarschijnlijk te veel voor mij op een dag (gevolg van ongeluk vorig jaar..). Dus weet niet precies of en hoelang ik het volhoud.. '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan